בעקבות כ.מסך שהלך מחפש המלצה לכ.מסך חדש למערכת די ישנה - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעקבות כ.מסך שהלך מחפש המלצה לכ.מסך חדש למערכת די ישנה


אורח Dan

Recommended Posts

שלום לכולם,

בעקבות כ.מסך HD4850 שהתקלקל במחשב יחסית ישן שמשמש אותי כמערכת שניה, אשמח לקבל המלצה לכ.מסך חדש שאוכל להשמיש את העמדה מחדש

 

זה אמנם לא מחשב שמיועד למשחקים אבל אשמח להמלצה לכ.מסך שיהיה שווה ערך לקודם (אני יודע שהוא מאוד ישן) ולא יקר מדי

 

המפרט של המחשב הוא:

מעבד: Q9450
לוח אם: GA-EP45-DS3
ספק: Power and Cooling Silencer 500
זיכרון 8GB

 

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המערכת בגדול משמשת כמחשב משני שלי, אני עובד עליו קצת עם קצת גלישה וסרטים

זה לא מחשב למשחקים, הכרטיס שהיה לי אמנם לא חדש אך הוא התאים לי לשימושים שלי, לכן הייתי שמח אם אמצא משהו ברמה מקבילה אליו

 

בגדול אין לי איזה תקציב מוגדר מאחר ואין לי בעיה גם להוציא 1000 ש"ח, אבל מאחר וזה מחשב משני ואני בספק אם הוא יוכל לנצל כ.ממסך כזה, הייתי שמח לחסוך כמה שיותר ולקבל כ.מסך שיהיה דומה לישן (HD 4850)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להציע כרטיס מסך שעולה כ-300 ש"ח יהיה טעות לדעתי פשוט מכיוון שהוא לא יוכל לשמש אותך גם במחשב הבא (או יותר נכון - הליבה הגרפית המובנית במעבד כנראה תהיה חזקה יותר ממנו ולכן לא יהיה טעם להשתמש בו). להציע כרטיס מסך שעולה בסביבות ה 1000 ש"ח כמו ה GTX 1060 (שמאד משתלם ביחס למחיר שלו) גם תהיה טעות פשוט כי הוא יהיה מוגזם (overkill) למערכת שלך. זה מותיר כרטיסי מסך שעולים בסביבות ה 500-600 ש"ח, מה שאומר משאיר אותך עם כרטיסי מסך כמו ה 460 ואולי ה GTX 750, שהם סבירים ויתאימו לשימושים שלך, אבל אני אישית לא הייתי בוחר בהם פשוט בגלל שאפשר להשיג שנותנים יחס ביצועים למחיר יותר טוב (בעיקר ה GTX 1060).

 

לי אישית יש מחשב דומה ולפני מספר חודשים קניתי לו את ה HD 7870 XT שעולה היום 529 ש"ח ב startpc, והוא עדיף על שני כרטיסי המסך הקודמים שציינתי. למעשה זהו כנראה כרטיס המסך המשתלם ביותר שתוכל למצוא היום לשוק הבינוני. יש שני דברים שראוי לציין לגבי כרטיס המסך הזה:

א. דרישת ההספק שלו היא יחסית גבוהה (הוא דורש בסביבות ה 180W) ולכן יש צורך לחבר אותו לספק הכח בעזרת חיבורי 6-פינים. זה גם אומר שאתה צריך ספק כח יחסית חזק. אני לא מכיר את ספק הכח שלך, אבל לפי הביקורת הזו נראה שמדובר בספק כח סביר.

ב. דווח שבשימוש עם כרטיס המסך הזה לפעמים כאשר המחשב נמצא במצב stand by הוא פשוט נתקע. לי זה קרה מספר פעמים, אבל אני חושד שאצלי זה נגרם מיישום שרץ ברקע ומשתמש בכרטיס המסך כאשר המחשב לא בשימוש.

חוץ מזה מדובר בכרטיס מסך דיי טוב שנותן ביצועים דיי טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים קודם כל תודה רבה על התגובות!

 

לגבי החיבור של ה6PIN, אני לא חושב שאמורה להיות בעיה מאחר וגם הכ.מסך הקודם(HD4850) היה מחובר ככה...

 

samlul תודה רבה על התגובה המפורטת וההמלצה, ההמלצה שלך באמת נראית לי אבל קצת מלחיץ אותי העניין של הקפיאה במצב standby ובכלל, הrx460 עולה בKSP בערך אותו דבר, לא עדיף ללכת עליו כבר?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם בין כה וכה המחשב לא משמש למשחקים,  לך על RX460 הזול ביותר שתמצא.  הוא מספיק חזק (אפילו אוברקיל) ,  וגם לא זולל חשמל,  אין צורך לעשות לספק הקשיש חיים קשים.

אני באופן אישי למחשב המשני שלי קניתי R7 360 2GB ,  משומש כחדש מאיביי בכ-180 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שה HD 7870 XT חזק יותר מה 460 ובמקרה הספציפי הזה (ואני מדבר על ה HD 7870 XT שנמכר ב StartPC) הוא גם זול יותר ולכן הוא כנראה גם עדיף. כמובן שאם היה אפשר להשיגו במחיר "שפוי" יותר (למשל 300 ש"ח ומטה) אז ברור שה 460 היה משתלם יותר, אבל זה לא המצב.

 

האפשרות של רכישת כרטיס מסך משומש היא מעניינת, אבל היא יכולה להיות בעייתית - גם ייקח זמן עד שכרטיס מסך כזה יגיע (אם קונים מחו"ל) וגם מדובר על מוצר ללא אחריות או עם אחריות קצרה יותר. במקרה הספציפי הזה יכול להיות שזה דווקא יהיה הפתרון המשתלם היות ואין דרישה לכח גרפי גדול אבל כן רצוי לחסוך כמה שיותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק, ראיתי את המחירים של הRX460 בארץ וחשכו עיניי. ממליץ לפותח הדיון לחפש כרטיס משומש עם אחריות בארץ, לדוגמה GTX 750 TI. ישנם אנשים הסובלים מהזיות ומפרסמים אותם ב-400 ש"ח, מאמין שאפשר להוריד אותם ל250-300.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של User_Name

ממליץ לפותח הדיון לחפש כרטיס משומש עם אחריות בארץ, לדוגמה GTX 750 TI. ישנם אנשים הסובלים מהזיות ומפרסמים אותם ב-400 ש"ח, מאמין שאפשר להוריד אותם ל250-300.

אנשים חושבים שאם רכיב עלה X מחיר כשהם רכשו אותו אז הם יוכלו לקבל עבורו סכום הדומה לכך. האמת היא שבתחום כרטיסי המסך הגענו למצב שהדורות החדשים יותר טובים יותר מהדורות הקודמים, כך שכרטיסי מסך מהדור הנוכחי מרמה מסויימת נותנים ביצועים דומים לכרטיסי מסך מרמה גבוהה יותר מהדורות הקודמים (ראה בעיקר את ה GTX 1060 מול ה GTX 970) אבל עולים הרבה פחות מהם. במקרה כזה אין בכלל סיכוי למוכר כרטיס מסך מהדור הקודם לקבל סכום הקרוב לסכום שהוא שילם עבורו. בפרט, אני אישית חושב ש GTX 970 משומש לא שווה יותר מ 400-500 ש"ח ולא משנה כמה המוכר ידרוש עבורו.

ציטוט של See the magic Ltd

RX460 הינו כרטיס המסך הכי משתלם מבחינת הביצועים מחיר.

למעט המקרה שציינתי (ה 7870XT שנמכר ב StartPc ב-529 ש"ח) ה 460 הוא אולי כרטיס המסך משתלם ביותר לשוק הבינוני-נמוך, אבל כאשר יש אפשרות לקבל כרטיס מסך חדש שהוא גם חזק יותר ום זול יותר אין יותר מדיי מקום להתלבטויות.

ציטוט של See the magic Ltd

NVIDIA הבינה שטעתה שיווקה 1080 במחיר אסטרונומי , ולכן צצו גירסות זולות 1050 .

אם היה אפשר להשיג עכשו GTX 1050 במחיר של 300-400 ש"ח אז זה היה כרטיס המסך המשתלם ביותר עבור פותח הדיון אבל זה לא המצב (בעיקר בגלל שהם לא ממש זמינים בשוק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...