מעוניין בהמלצה עבור מסך 24/25" לעריכה גרפית - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מעוניין בהמלצה עבור מסך 24/25" לעריכה גרפית


Walter Samuel

Recommended Posts

שלום לכולם,

כפי שרשמתי בכותרת, אני מחפש מסך 24/25" עבור עריכה גרפית (תמונות) כך שחובה פאנל ורצוי מאוד שיגיע מכוייל מהמפעל כי כרגע אין לי מכייל.

מבחינת תקציב, עד 2000 ש"ח.

ראיתי את הדגמים הבאים, מה דעתכם?
DELL U2515H

DELL U2415

DELL UP2516D

HP Z24s וגם Z24n

אם יש משהו עדיף שפספסתי אשמח לשמוע :)
 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה-UP2516D על פניו, עדיף על ה-2515H בעיקר בגלל שהוא מאפשר שליטה גבוהה יותר על המסך, שנחוץ כשאתה באמת רוצה לכייל אותו,בנוסף הוא כנראה מכוייל קצת יותר טוב מה-2515H, וגם מדובר על מסך Wide gamut עם תמיכה ב-DCI-P3 (בכיסוי של 98%) וכיסוי של 100% ל- עם מצבים ל-sRGB ו-REC.709, ככה שגם אם היום (כמו רוב האנשים) אתה משתמש ב-sRGB, סך הכל תוספות שלמי שבאמת מתעסק בתחום כנראה שיהיו שוות את הכסף, כבר היום הרבה דוחפים חזק את תקן ה-P3 אז אולי בעתיד זה באמת יהיה רלוונטי, סך הכל זה נראה כמו מסך ש-ALL AROUND טוב יותר, חיבורי בצדדים, KVM מובנה, עיצוב מעודכן, וסך הכל נראה כמתאים יותר לדרישות שלך היום עם דגש על מוצר שאולי יהיה רלוונטי לך קצת יותר..

 

אבל, וזה אבל גדול, יכול להיות שמסך Wide Gamut יצור לך יותר בעיות מאלו שהוא יפתור לך בגלל ניהול הצבעים הלא מדהים של (אם בכלל אתה עובד עם ווינדוס) , והרבה תוכנות שלא תומכות במה שכן קיים, לדוג' אם אתה גולש באינטרנט, בדפדפן שלא תומך בניהול צבעים ואתה על מצב Wide Gamut אז צבעים כנראה יראו שונים ו-"מוגזמים", המסך תומך במצב sRGB, אז אם הפיצ'רים האלו לא מעניינים אותך כמו הגדרות כיול מתקדמות, טווח צבעים וכו', ה-U2515H הוא בהחלט מסך מצויין שיעשה את העבודה נאמנה לעבודה עם טווח הצבעים הסטנדרטי - sRGB, שהוא מכסה ומכוייל כלפיו, ואת המחיר שחסכת תוכל להשקיע במכשיר כיול לא יקר מדי שבהחלט ישפר את הדיוק של המסך עם מעט עבודה.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Walter Samuel

שלום לכולם,

כפי שרשמתי בכותרת, אני מחפש מסך 24/25" עבור עריכה גרפית (תמונות) כך שחובה פאנל IPS ורצוי מאוד שיגיע מכוייל מהמפעל כי כרגע אין לי מכייל.

 

 

חובה פאנל זה כבר הפך סטיגמה קבועה.

יותר נכון להגיד "חובה פאנל IPS+TN" כי אם אתה עובד מול עולם הדיגיטל, אז קח בחשבון שרוב הציבור צופה בבאנרים שלך על מסכי TN.

מה שאני מנסה לומר, בתעשייה הזאת יותר חשוב מי לקוח הקצה שלך.

אם יש לך מסך ישן עם פאנל TN, אל תמהר לזרוק אותו.

דבר נוסף, אל תחפש מסך מכוייל... כייל את המסך לפי הספקים שלך בתי-דפוס, משרדי פוסט עימם תעבוד, מעבדות צילום.

אגב, אני עובד המון זמן עם מסכי , ולדעתי האישית הם מסכים טובים אבל... לא הדובדבן של התעשייה, המסכים מאוד קרים בגוונים ניטרליים (אפורים)-

מניסיון שלי מסכי NEC, VIEWSONIC טובים יותר, חבל שהם פחות נפוצים בארץ. וכמובן יש את מסכי EIZO המקצועיים מאוד ויקרים!

 

ממסכי אני בוחר את דגם: DELL UP2516D

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...