מריחת מסך- מחשב חדש - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מריחת מסך- מחשב חדש


avi1980

Recommended Posts

שלום לכולם.

לפני פחות מחודש קניתי מחשב חדש של (dell inspiron 15- 5000 series), עם 10 הום.

אני גולש בדפדפן פיירפוקס - גירסה אחרונה, 49.0.1 ולפעמים כשאני מחפש בשורת החיפוש של או בשורת הכתובת, ונפתחות ההצעות של החיפוש, המסך נמרח באזור ההצעות שעלו. לפעמים כאשר אני עובר לטאב של אתר אחר אחרי שזה קורה, חלק מהמלל באתר האחר נצבע בשחור או כחול- כמו סימון של מילים.

לא היו לי שום מריחות בשום תוכנה או בחלק אחר של המחשב. גלשתי מעט עם אדג' וגם שם זה לא קרה.

מה יכולה להיות הבעיה? האם המסך שלי תקול?

 

תודה.

מסך נמרח 1.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

PC אדמין, רצוי שאדוני ילמד היסתברות מעבר למחשבים.

 

החלונות 10 מותקן ע"י אימאג בסיטונאות , ולכן לא סביר שיש בעיה בתוכנה כי אחרת כל הסידרה תהייה פגומה.

 

ולכן, יותר סביר בעיות חומרה. בנוסף מנסיון ראיתי יותר בעיות בחומרה מאשר בגירסת החלונות שהותקנה.

נכון שיש הרבה תוכנות חרא ובולשיט , אך ע"פ תמונת מסך לא ניתקלתי בוירוס שגורם לכך.

אין מנוס מלהניח שזאת בעית חומרה, והחיזוק לכך שזה הינו מחשב חדש שטרם ניבדק ואין לדעת האם בוצעו בו תיקונים ע"י היבואון או מי מטעמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אדון קוקו הנכבד, להסתברות אין קשר במקרה המדובר.  המחשב לא "חדש מהקופסה" ,  הוא בן חודש, ובחודש הזה יכול לעבור עליו הרבה.

מצד אחד העיוות באמת מחשיד מאוד שיש בעיה חומרתית, אבל "לא היו לי שום מריחות בשום תוכנה או בחלק אחר של המחשב" מעלה גם חשד שהבעיה כן תוכנתית.

המידע שחסר לנו זה האם התקלה הייתה "מההתחלה" ? או שזה נרכש תוך כדי שימוש במחשב ?

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של פי סי אדמין

קשה להגיד , זה יכול להיות תוכנתי, או קשור לזיכרון, או לכרטיס מסך, 

בכל מקרה, מתחילים מהקל לקשה, 

קודם תאפס את מע"ה ואחכ תראה איך זה מתנהג.

 

 

המחשב בן פחות מחודש. משהו כמו שבועיים וחצי. לא נראה לי שיש מה לאפס.

 

ציטוט של פי סי אדמין

מחשב חדש לא חסין לוירוסים ותקלות תוכנה.. 

 

דאגתי לאנטי וירוס וחומת מגן. זו לא הבעיה.

 

ציטוט של see the magic

PC אדמין, רצוי שאדוני ילמד היסתברות מעבר למחשבים.

 

החלונות 10 מותקן ע"י אימאג בסיטונאות , ולכן לא סביר שיש בעיה בתוכנה כי אחרת כל הסידרה תהייה פגומה.

 

ולכן, יותר סביר בעיות חומרה. בנוסף מנסיון ראיתי יותר בעיות בחומרה מאשר בגירסת החלונות שהותקנה.

נכון שיש הרבה תוכנות חרא ובולשיט , אך ע"פ תמונת מסך לא ניתקלתי בוירוס שגורם לכך.

אין מנוס מלהניח שזאת בעית חומרה, והחיזוק לכך שזה הינו מחשב חדש שטרם ניבדק ואין לדעת האם בוצעו בו תיקונים ע"י היבואון או מי מטעמו.

 

לפי מה שאני יודע לא בוצעו בו תיקונים.

 

ציטוט של פי סי אדמין

אדון קוקו הנכבד, להסתברות אין קשר במקרה המדובר.  המחשב לא "חדש מהקופסה" ,  הוא בן חודש, ובחודש הזה יכול לעבור עליו הרבה.

מצד אחד העיוות באמת מחשיד מאוד שיש בעיה חומרתית, אבל "לא היו לי שום מריחות בשום תוכנה או בחלק אחר של המחשב" מעלה גם חשד שהבעיה כן תוכנתית.

ציטוט של ag43

תבדוק תקינות כרטיס מסך ודרייברים.

המידע שחסר לנו זה האם התקלה הייתה "מההתחלה" ? או שזה נרכש תוך כדי שימוש במחשב ?

 

 

בדקתי את המחשב עם התוכנה של . שבודקת את המסך, המעבד, כרטיס המסך וכ"ו (שמה SUPPORT ASSIST) והיא מובנת במחשב.

אשמח אם תסביר לי איך בודקים תקינות כרטיס מסך ודרייברים.

 

התקלה הייתה מההתחלה. מהיום הראשון שהתקנתי את הפיירפוקס.

 

ציטוט של see the magic

היות וציינת מחשב חדש מוריד בעיות תוכנה ואו וירוס.

 

ע"פ התמונה, או כרטיס מסף פנימי או בפנאל LCD.   בוודאות בעיה חומרתית

 

יכול להיות שהבעיה היא עם הפיירפוקס? כי רק שם אני חווה את זה. איך אני בודק את כרטיס המסך ואת הפאנל?

לפי התוכנה המובנת של - שמה SUPPORT ASSIST, אין שום בעיה עם שום רכיב. המחשב שלי עבר את כל המבחנים.

 

 

דרך אגב יש לי זליגת אור במסך האם זה קשור לבעיית המריחה?

 

תודה רבה רבה לכולכם על העזרה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי את המחשב מחנות שנחשבת אמינה. למה יש מצב שהמחשב לא חדש ו/או עבר משהו?

 

אבל למה זה קורה רק בפיירפוקס? אם לא הייתי מתקין את הדפדפן בכלל לא הייתי יודע שיש לי בעיה במחשב.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חוזר שוב לשאלה המקורית שלך..  תתקדם..

אם הבעיה חומרתית תממש אחריות, במעבדה גם לא יודעים מה לעשות, אז מצליבים.

אם המחשב היה אצלי, הייתי פותח 2 ברגים, שם דיסק אחר עם ובודק מה קורה בפייפוקס.

בגלל שהוא לא אצלי, אני מציע לך לאפס את הווינדוס ותראה אם זה קורה אחרי.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה ביבואן , לא בחנות. 

 

מה אתה חשוב, שיש מחשב תקול בן אם תקלת יצרן ובן אם תקלה אחרת . היבואן מתקן את המוצר , ולעיתים אף מעביר מחשב מלקוח ללקוח.אם 2 לקוחות מתלוננים על בעיה אז מנסים לתקן.

 

תקלות חומרה לא תמיד מזהים במהירות. 

 

מהר ודחוף תדרוש החלפה של . היום זה בדפדפן מחר כל המחשב יתקע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד שאלה אחת שאני רוצה תשובה עליה לפני שאני שולח תלונה לדל. יש דרך לבדוק האם המחשב עבר אקטיבציה לפני שהגיע אליי?

השאלה הזו עלתה אצלי כי שמתי לב שהאחריות לפי התוכנה המובנת של מתחילה ב6/6/16 כאשר קניתי אותו לפני שבועיים וחצי פלוס מינוס. נכנסתי לאתר של , והמידע שהצלחתי למצוא לפי המספר הסידורי של המחשב הוא מתי הוא נשלח, ולאזור שהוא נשלח. אם מישהו היה עושה אקטיבציה זה היה אמור להופיע בפרטים על המחשב?

dell אחריות.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האקטיבציה זה עניין של ולא קשור לאחריות.

זה ש"איבדת" כמה חודשי אחריות זה תמיד ככה, זה עניין של זמן שעובר מהיצרן ליבואן למשווק..

דבר עם בקשר לתקלה , יגידו לך קודם תאפס את הווינדוס. כי זה מה שהם יעשו .

ואם זה יפתור את התקלה עוד יכולים לחייב אותך על תיקון, כי האחריות רק על חומרה ולא על תוכנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...