איך מחברים מחשב Asus AIO לטלוויזיה? - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך מחברים מחשב Asus AIO לטלוויזיה?


איסתרא בלגינא

Recommended Posts

החיים קשים.

 

ניסינו לחבר מחשב All in one (כלומר הכל, למעט המקלדת, משולב במסך) של מדגם ET2701I לטלוויזיית W955, כך שאפשר יהיה להשתמש בטלוויזיה כצג משני למחשב.

 

ניסיון ראשון: חיברנו כבר ארוך מפורט ה- במחשב אל אחת מכניסות ה- בטלוויזיה. המחשב זיהה מיד חיבור כבל, הטלוויזיה לא. מצד שני, המחשב לא זיהה שמחובר אליו מסך שני. אחרי לא מעט ניסיונות וחיפושים ברשת, הגענו למסקנה שמה שיש במחשב זו כניסת ולא יציאת HDMI, כלומר אפשר לחבר למחשב מקור אות חיצוני, נאמר ממיר, אבל לא לחבר את המחשב למסך חיצוני. Strike one!

 

ניסיון שני - המחשב הגיע עם 8.1 x64 שאמורה לכלול תמיכה מובנית ב- Miracast. הטלוויזיה תומכת ב- Miracast וכבר הצלחנו לשקף באמצעות תקן זה תצוגות של טלפונים חכמים לטלוויזיה. המרחק בין שני ההתקנים לא מאוד גדול והם מחוברים לאותה אלחוטית, אז למה לא לנסות חיבור אלחוטי? אז ניסינו. הפעלנו את ה- Miracast בטלוויזיה, במחשב נכנסנו ל- Devices ואז ל- Project (לקח לי לא מעט זמן להבין שזה "הקרן" ולא "פרוייקט" ¬¬) ו... אין בכלל אפשרות של Wireless Display! מה?

 

אולי צריך להוסיף את הטלוויזיה לרשימת ההתקנים שהמחשב מכיר? זה לא מופיע בהוראות (למשל אלו שבאתר של מיקרוסופט, כאן), אבל ממתי הכל החיים עובד לפי הוראות? אז נכנסו לזיהוי חומרה חדשה ותוך כמה שניות, המחשב זיהה את הטלוויזיה והציג את הדגם המדוייק שלה. נהדר. אבל העיגול עדיין הסתובב ו- Next עדיין לא היה זמין. אז חיכינו וחיכינו וחיכינו וחיכינו ואחרי כמה דקות - הטלוויזיה נעלמה. המחשב לא רואה אותה יותר. ניסיון שני והפעם הוא לא מזהה אותה בכלל. הפעלנו שוב את שיתוף המסכים בטלוויזיה ושוב זיהוי חומרה במחשב, הטלוויזיה שוב מופיעה ושוב אי אפשר ללחוץ על Next, שוב עוברות כמה דקות ושוב הטלוויזיה נעלמת, כנראה כשנמאס לה להמתין שהמחשב יואיל בטובו להתחבר אליה. Strike Two!

 

וכאן נגמרו לי הרעיונות. אני לא יודע איך לגרום ל HDMI לשדר ולא רק לקלוט (אם זה בכלל אפשרי) או ל- Miracast לעבוד ואין לי מושג איך עוד אפשר לחבר בין שני המכשירים. רעיונות יתקבלו בברכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן נשמע כיכול לשגע פילים

הייתי מנסה סעזרת מתאם חיצוני כלשהו בכ"ז להשתמש ב-HDMI 

https://www.walmart.com/ip/StarTech-USB-3.0-to-HDMI-External-Video-Card-Multi-Monitor-Adapter-with-1-Port-USB-Hub/27420759

 

אני גם רואה שאין לו גם DVI החוצה אז גם האפשרות הזו לא קיימת

 

באמרת אגב - מעולם לא אהבתי AIO - זה נראה טוב - תופס פחות מקום - אבל כל דבר מעבר לשימוש בסיסי במחשב או תיקון הופך להיות מסובך אפילו מעבר למחשב .

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...