ithamar21 פורסם 2016 בספטמבר 4 Share פורסם 2016 בספטמבר 4 שלום. אין לי מושג מה קרה אבל חזרתי לבית הדלקתי את המסך ואני רואה שהדסקטופ לא יושב בצורה מלאה על הצג יש בכל צד ולמטה מרווח בצבע שחור. מסך asus ROG swift pg279aq לא מצאתי שם בהגדרות משהו שקשור לזה בדרייבר של נוודיה גם כן שיחקתי שם ניסיתי לסדר לא עזר עשיתי איפוס להגדרות גם כן לא עזר מחקתי את הדרייבר והתקנתי מחדש לא עזר. מה אפשר לעשות? כרטיסי מסך זוג 1080 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2016 בספטמבר 4 Share פורסם 2016 בספטמבר 4 ניסית לבדוק את ההגדרות של המסך? תנסה לעשות כיוון אוטומטי מחדש, אם זה לא עוזר תנסה ידני אם יש לך אופציה. נסה לחבר את המסך למחשב אחר כדי לבדוק אם הבעיה במסך או במחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ithamar21 פורסם 2016 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2016 בספטמבר 4 אין לי מחשב אחר לבדוק עליו. בעיקרון גם כשהמחשב עולה בתמונה של הביוס עדיין יש את הקצוות כך שאני מניח שזה הגדרה במסך אבל איפסתי הגדרות ולא מצאתי משהו כמו כיוון אוטומטי או ידני קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2016 בספטמבר 4 Share פורסם 2016 בספטמבר 4 תנסה לחבר את המסך בחיבור אחר. עם איזה חיבור אתה משתמש עכשיו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ithamar21 פורסם 2016 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2016 בספטמבר 4 displayport אבל אני לא חושב שזה קשור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ithamar21 פורסם 2016 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2016 בספטמבר 4 עדכון: נכנסתי לפורומים של אסוס ואני רואה שאני לא היחיד עם הבעיה הזו ועוד כמה בעיות. העניין הוא שהם מדברים על עדכון קשוחה שהם עובדים עליו יחד עם נוודיה והעדכון הזה שוחרר אך צריך לשלוח את המסך אליהם כדי לעדכן. וכמו שבטח אתם מבינים לישראל העדכון הזה לא הגיע אז מה בעצם יש לי לעשות? אני אשלח להם הודעה וישאל מה עושים בכל זאת זה שאני גר בישראל לא אומר שאני לא צריך לקבל תמורה מלאה לכסף שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
--- The King --- פורסם 2016 בספטמבר 4 Share פורסם 2016 בספטמבר 4 תנסה לדבר עם החנות שממנה רכשת את המסך, אני לא יודע מי מייבא/נותן אחריות למסכים של אסוס, אני חושב שאו שזה רונלייט או שהחנות שדרכה רכשת. אני חושב שאם תשלח להם הודעה הם לא יענו לך בקרוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ithamar21 פורסם 2016 בספטמבר 4 מחבר Share פורסם 2016 בספטמבר 4 כן אדבר עם החנות ברור קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ithamar21 פורסם 2016 בספטמבר 5 מחבר Share פורסם 2016 בספטמבר 5 הבעיה נפתרה כמעט והתקשרתי לבקש החלפה. אני עם זוג 1080 ניתקתי את גשר ה SLI וחיברתי חזרה וזה הסתדר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.