התיעצות בנוגע לשיפור יכולת גיבוי קיימת - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התיעצות בנוגע לשיפור יכולת גיבוי קיימת


ha

Recommended Posts

לאחר הנפילה של שני דיסקים לפני שבועיים (ספק כח דפוק) החלטתי לשדרג את יכולת הגיבוי שלי. כיום אני מגבה ישירות לדיסק נשלף חיצוני (חיבור SATA ומתח דרך מגירה) אך לאחר הנזק שנגרם לי כתוצאה מבעיית הספק שהייתה לי אני חושש לאבד את דיסק הגיבוי... כרגע חשבתי על מספר פתרונות:

-שימוש בדיסק חיצוני עם אספקת חשמל נפרדת.

יתרונות: פיתרון קיים ומנוסה, ערוץ ה ואספקת החשמל הנפרדת מבודדים את דיסק הגיבוי .

חסרונות: יקר, איטי.

-המרת הדיסקים החיצוניים לדיסקי עם אספקת חשמל נפרדת.

יתרונות: שימוש בחומרה קיימת.

חסרונות: לא בטוח כי קיים ממיר איכותי מ SATA ל (אני לא הולך לסכן את הדיסקים עם חומרה סינית זולה מאליבבה...), צריך למצוא מארז בעל יכולת בסיסית וחיבורים (מתח ו USB) מתאימים.

-גיבוי על מדייה נצרבת (DVD, BR)

יתרונות: מדייה לא רגישה לבעיות מתח ו/או ווירוסים, פיתרון קיים ומנוסה, שימוש נוסף במדייה (העברת סרטים ל למשל)

חסרונות: קשה לבצע גיבוי אינקרימנטלי (קבצים/שינויים חדשים בלבד), זמן גיבוי ארוך, קשה לנהל קבצים, לא ניתן לגבות קבצים גדולים (סרטי HD למשל) ללא פיצול.

 

פיספסתי משהו?

 

בכל מקרה אני חושב על רכישת כונן BR לגיבוי והעברת סרטי HD, איפה ניתן למצוא אינפורמצייה על צורבי BR ומדייות? אע"פ שכוננים כאלה קיימים כבר מספר שנים הם לא נפוצים במיוחד וזה קצת מטריד...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

htpc זה מחשב לכל דבר.

לא קיימת אף בעייה שתיארת במידה והוא לא מפורמט על fat32, מתחברים איתו על אותה וזהו.

מטעמי חסכון בחשמל הייתי קונה nas וסוגר סיפור, יש גם גיבוי בענן, עם crashplan בכ5 דולר לחודש גיבוי ללא הגבלת נפח, כולל גרסאות אחורה לפי בחירה, גיבוי ממחשב אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה HTPC שלנו (למעשה של אישתי...) אמור לעבוד כנגן מדייה פשוט (בסיגנון קודי), לא נראה לי כי היא תשמח לקבל אוסף של ->להעתיק ל HD-> למזג לקובץ אחד-> להעתיק אותו ולראות. המחשב שלי לא תמיד מחובר כך שלא ניתן להשתמש בקבצים על ה HD

בזמנו (לפני שנתיים שלוש) חשבתי על שימוש ב NAS אבל העלות הייתה גבוהה (4 דיסקים), כהגנה נוספת אני מעוניין להפעיל אותו רק לשם גיבוי ולאחר מכן לנתק ולאחסן במקום אחר (הרחק מהמחשב) ואני לא בטוח כי זה אפשרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...