חיבור דיסק קשיח ממחשב שהתקלקל למחשב אחר - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור דיסק קשיח ממחשב שהתקלקל למחשב אחר


Dr. Computer

Recommended Posts

שלום,

המחשב שלי התקלקל, אבל אני צריך את המידע שנמצא בדיסק הקשיח שהיה בו.

יש לי מחשב נוסף בבית, אז חיברתי אותו אל המחשב הזה, וציפיתי לראות את המחיצות של הדיסק הקשיח (של המחשב הישן) ב'מחשב שלי', אבל לא ראיתי כלום.

אני רואה רק את המחיצות של הדיסק של המחשב עצמו.

מה לא עשיתי נכון ומה אני אמור לעשות?

 

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיברתי את הכונן ללוח אם עם כבל SATA, וגם חיברתי אותו לחשמל.

 

אני לא יכול להעלות תמונה כי אין לי אפשרות לחבר מקלדת למחשב הזה, כי המקלדת שיש לי מגיעה עם חיבור PS/2, ובמחשב הזה אין כניסה כזאת.

 

אבל נכנסתי למנהל ההתקנים, ולחצתי פעמיים על 'כונני דיסקים' והדבר היחיד שמופיע שם זה הכונן הקשיח של המחשב עצמו. הכונן של המחשב שהתקלקל, שאותו אני צריך, לא מופיע שם. 

 

?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא ננסה משהו.

לחץ לחצן ימני על המחשב שלי, בחר נהל, אתה תראה רשימה בצד שהחלון נפתח, בחר ניהול כוננים\דיסקים, אם אתה רואה שם את הכונן הלא מזוהה לחץ עליו לחיצה עם לחצן ימני, הקצה לו אות לכונן כמו D E F G, ברגע שתבחר את האות הכונן יופיע במחשב שלי, זה קורה לפעמים עם כוננים שמפורמטים בFAT32.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי עכשיו ניסוי וחיברתי את הכונן הקשיח של המחשב עצמו לחיבור SATA אחר בלוח אם (בלוח אם הזה יש 4 כניסות SATAׂׂ, אז חיברתי אותו לכניסת SATA-3) והמחשב בכלל לא עולה, אלא מראה שגיאה. בין היתר כתוב כך:

 

Drive 0 not found: Serial ATA, SATA-0 

Alert! Failed to detect one or more drives during POST

 

 

בעיקרון את הכונן הקשיח המדובר (שאני רוצה להוציא ממנו את המידע) חיברתי לשלוש כניסות שונות בלוח האם, ובאף אחת מהפעמים המחשב לא זיהה אותו.

אז אם המחשב לא עולה אפילו כשאני מחבר את הכונן של המחשב עצמו לכל כניסה אחרת חוץ מזאת שהוא היה מחובר אליה, אולי כל הכניסות האחרות הם כלל לא תקינות.

 

??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...