פורסם 2016 ביולי 289 שנים הרי בסרטים למשל, מקובל להציג 24-30 תמונות בשנייה, אז למה גיימרים אוהבים כרטיס מסך חזק שיציג הרבה יותר תמונות בשנייה? נערך 2016 ביולי 289 שנים על-ידי zag78
פורסם 2016 ביולי 289 שנים בגלל ה-motion blur. בצילום של סרט בכל פריים יש תנועה מסויימת שהמצלמה קולטת, ולכן התמונה טיפה מטושטשת בכיוון התנועה, מה שגורם לתנועה להיראות יותר חלקה בין פריימים שונים. לעומת זאת במשחקי מחשב כל פריים הוא תמונה סטטית בלי שום תנועה.
פורסם 2016 ביולי 289 שנים מעשית אם תנסה לשחק ב30FPS כמו קונסולה ו60FPS או 144FPS על מחשב אתה תבחין בהבדל עצום באיך שהתצוגה יותר "זורמת" וגם כאשר הFPS לא תואם לתדר המסך ניתן להבחין במשהו שנקרא stutter ומסכים כיום מגיעים עם 60HZ כסטנדרט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.