פורסם 2016 ביולי 259 שנים לא כל עבודה ב HELP DESK זה בשרות לקוחות של ספקי אינטרנט ודומיהם. גם לחברות גדולות יש שירותי HELP DESK שמטפלים במשתמשים ובמחשבים. בקומות מסויימים אפשר להתקדם משם לתפקידים אחרים בארגון שנושקים כמו SYSADMIN למשל.
פורסם 2016 ביולי 269 שנים ציטוט של lompy אין חיה כזאת , זה בלתי אפשרי. עם קורסים אפשר להתקבל אולי רק לעבודה של SYSADMIN (אם אתה קורה לזה היטק) וגם זה לא כל כך פשוט בלי ניסיון , תמיד יעדיפו איזה ילד שיצא מהצבא עם ניסיון מאשר אחד עם תעודה מקורס ובלי ניסיון. כל תחום אחר כמו תיכנות צריך תואר אלא אם אתה איזה תותח עם המון ניסיון. אולי הדבר היחידי שעוד אפשר להתקבל זה QA (שוב , אם אתה קורה לזה היטק) וגם פה לא כל עבודת QA. QA זה תחום שמתפתח לאחרונה לכיוונים שונים, ובוודאי שאפשר לקרוא לזה הייטק. יותר מIT. ועם נסיון IT, הרווחת כפליים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.