המשך הניסיון שלי עם פלונטר - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המשך הניסיון שלי עם פלונטר


n00kie

Recommended Posts

בהמשך לפוסט הקודם שלי מלפני שנה -

https://hwzone.co.il/community/topic/555814-חווית-הקנייה-שלי-בפלונטר/#comment-4918444

הכרטיס מסך השלישי המשומש שקיבלתי מהם הציג ארטיפקטים בערך מהשבוע השלישי-חודש אחרי שקיבלתי אותו.

לפני שהם שלחו לי אותו, התקשרתי אליהם ובפירוש ביקשתי שיבדקו אותו בעצמם לפני שהם שולחים, אחרת שישאירו אצלם - קיבלתי תשובה של "אנחנו לא בודקים כרטיסים, זה העבודה של היבואן ואין סיכוי שגם הכרטיס הזה יהיה תקול, אם הוא יהיה תקול (שזה לא הגיוני) נמצא כבר פתרון".

קיבלתי אותו בערך לפני חצי שנה, ומכיוון שנמאס לי להפוך את המחשב שלי לנכה אחת לכמה חודשים החלטתי שאני אנסה לסחוב עם הארטיפקטים.

בחודש האחרון התופעה התגברה ונהייתה בלתי נסבלת, כמובן שלפני שפניתי אליהם בדקתי את הכרטיס במחשב נוסף, במחשב הנוכחי התקנתי מחדש ובדקתי כרטיס אחר.

 

כשהתקשרתי לפלונטר הפעם, לפחות לא היה צריך לחכות על הקו (זה היה בשעות הצהריים), אבל נתקלתי בבחור שלא היה מוכן לעזור והעביר אותי למישהו אחר במעבדה שלהם.

הבחור במעבדה נשמע כאילו הוא מנסה לעזור ומבין את הבעיה (השירותית, הרבה לפני הטכנית), ולאחר שהבהרתי לו שאני מעוניין בפתרון חלופי כי נמאס לי להתעסק בכרטיס מסך הזה הוא העביר אותי חזרה לבחור הראשון שענה.

הבחור הראשון שענה אמר שהוא לא מרגיש לא בסדר עם כל מה שקרה, ושהכי רחוק שהוא מוכן ללכת לקראתי זה לקנות ממני את הכרטיס ב200 שקל.

הוא לא היה מוכן אפילו להחזיר את מחיר המשלוחים שבזבתי על להחזיר להם את הכרטיסים כל פעם (סכום שכבר עבר את ה 100 שקל).

לקראת סיום השיחה, הוא גם "הזהיר" אותי לא "ללכלך" עליהם באינטרנט, ונתן כדוגמה את הפרשיות המשפטיות של KSP עם עיתונים ש"לכלכו" עליהם בעבר.

 

אני אמנם לא כותב הרבה בפורום, בעיקר קורא, אבל מכיוון שהגעתי לפלונטר דרך הפורום, אני מרגיש שמחובתי לתת לאנשים בפורום חוו"ד נוספת, שידעו עם מה הם עלולים להתמודד.

 

עדכון - רק כשהחלפתי את הכרטיס (הכרטיס ישלח אליהם, שוב, במסגרת האחריות בקרוב) גיליתי שהם שלחו לי 7950 FLEX לעומת 7950 BOOST עליו שלמתי.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להגיד שאחרי שנים רבות של קנייה ב TMS, את המערכת האחרונה שלי קניתי בפלונטר (פשוט כי ל TMS לא היו את הרכיבים שרציתי) - סה"כ הייתי מרוצה... אבל במידה ונציג שלהם לא יתן צד אחר לסיפור - אישית לא אקנה שם ולו בורג בעתיד. לא רק השירות שאתה מספר עליו - אלא האיום בסוף לא במקום לדעתי. שלא נדבר על זה שאפשר ללכלך יופי גם בלי שזה יחשב הוצאת דיבה.

התקלקלו לי רק שני כרטיסי מסך בחיים, שניהם Club3D HD4850 שקניתי מ SkyPC (ז"ל) ב 2008 - ביקרתי בחנות של SkyPC פעמיים בשלושה שבועות (בערך חודש אחרי הקנייה המקורית של המחשב) עם שני כרטיסים שרופים - בשני הפעמים קיבלתי כרטיס חדש במקום סגור באריזה (הכרטיסים שנשרפו היו הכרטיסים המקוריים שנקנו ל CrossFire ולא אחד חדש שהוחלף), ככה אני חושב שחנות צריכה להתנהל. אני קניתי ושילמתי תוספת של כ 10% לפחות לחנות, לא ליבואן - וזה מגיע עם שירות כלשהו.
@plonter

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם טענו שאין להם כרטיסים יד שניה יותר, אמרתי להם גם שאני מוכן להוסיף סכום כסף לגיטימי ולשלוח חזרה את הכרטיס הזה ולקבל איזה 280X או 380 חדש שעדיין יש להם רק בשביל לגמור עם הקרקס הזה, הוא לא היה מוכן לשמוע על זה בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו לא מיבאים מוצרים אלא לוקחים אותם מהנציגים הרשמיים של היצרנים בארץ.

בשום מקום לא כתוב שאנחנו מחוייבים להחליף מוצר מקולקל בחדש. ההחלטה מה קורה היא של היבואן.

הלקוח התווכח על זכותו לקבל מוצר חדש במקום המקולקל ומי אנחנו שנחליט דבר כזה.

 

כמו כן הוא קנה מוצר "משומש" ולא חדש ושילם מחיר מופחת עבור המוצר המשומש אז עם כל הכבוד ללקוח אין שום סיבה בעולם שנקנה עבורו מוצר חדש רק בגלל שהוא חושב שמגיע לו.

 

השיחה עלה גם שהוא קיבל את המוצר פגום אחרי החלפה. הסתבר בשיחה שזה קרה לפני כ 9 חודשים כמדומני. התפלאתי מאוד איפה הוא היה 9 חודשים. על תיקון/החלפה יש אחריות נוספת של היבואן כלפינו ואם היתה טעות היה מקבל דברים לפנים משורת הדין אבל 9 חודשים אחרי...... מוגזם להתלונן.

 

כשאמר שהוא הולך לכתוב עליינו דברים רעים הזכרתי לו רק שיכתוב את האמת וסיפרתי לו על המשמעות של כתיבת נאצות סתם.

חשמחתי הפוסט שלו דיי מאוזן ולא ניכנס לדקויות וניואנסים של השיחה (לא ממש הקלטתי אותה)

 

חשוב לציין שללקוח יש ותהיה אחריות עד יומה האחרון. רק שידאג להעביר את המוצר לשרות ואם יש בעייה עם השרות לומר בזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמרתי לך גם בטלפון שאני מתכוון לתאר בדיוק את ההתנהלות ולתת לאנשים להבין כמה שהיא, לדעתי, בזיונית.

זה שקניתי מוצר משומש לא אומר שהתכוונתי לקנות מוצר שמתקלקל אחת לכמה חודשים.

 

חבל לי שאתה עדיין לא מבין (ומחזק את מה שאני אומר) שבהתחשב בעובדה שזו הפעם השלישית שזה קרה, ושבפעם הקודמת ביקשתי בפירוש שתבדקו את הכרטיס לפני שאתם שולחים אותו אלי (לא הסכמתם לעשות זאת), ראוי לתת פתרון לפנים משורת הדין, ולא לצפות מלקוח שישאר בלי כרטיס מסך, בפעם השלישית, למשך חודש+.

 

כמו שציינתי, הסיבה שפניתי אחרי 9 חודשים היא בפוסט המקורי " ומכיוון שנמאס לי להפוך את המחשב שלי לנכה אחת לכמה חודשים החלטתי שאני אנסה לסחוב עם הארטיפקטים. "

בנוסף גם ציינתי שבפעם הקודמת פניתי אליכם מיד אחרי שקיבלתי את הכרטיס (שלא פעל מההתחלה) ולא קיבלתי שום דבר לפנים משורת הדין - זו הייתה הפעם השניה, התבקשתי לשלוח אותו חזרה כרגיל כמו בפעם הזאת.

 

לפני שנה קניתי אקסס פוינט בKSP והמוצר התקלקל אחרי כמה חודשים, כשבנקודת זמן זו הפסיקו למכור אותו (ועדיין אפשר להשיג אותו בשוק).

בקשתי להחליף אותו במסגרת האחריות ומכיוון שהם לא מוכרים אותו יותר, החזירו לי לאחר שנה זיכוי בחנות בסך שווי המוצר המקורי כשנקנה.

 

אז כן, נראה לי שלהגיע לפתרון איפהשהו באמצע הדרך ולהחזיר את הכסף על הכרטיס שלי, להחליף אותו אצל היבואן ולמכור שוב כיד שניה זה לגיטימי - אני אקנה לעצמי כרטיס מסך חדש, אתה תמכור אותו במחיר שמכרת לי (מחיר שעדיין רלוונטי) ואני לא אצטרך להתקע חודש+ בלי כרטיס מסך.

אם הנזק הכספי שיגרם לך הוא כל כך 'כבד', לגיטימי גם לתת לי להוסיף חלק מההפרש בשביל לקנות כרטיס חדש ולהפסיק עם הפינג פונג בדואר .

יותר מלגיטימי גם לשלם על המשלוחים המרובים שאתם מאלצים אותי לשלם בעבורם.
 

מטרת הפוסט שלי היא לתאר את חווית השירות שלי בפלונטר, חנות שנתפסת בפורום כחנות עם שירות טוב.

שלקוחות פוטנציאלים יחליטו אם השתלשלות הדברים נראית להם סבירה, שכאמור הצגתי אותה בדיוק כמו שהיא.

 

 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני סבלתי מכרטיס 7870XT חדש שנרכש בTMS ב2 המחשבים.

הבעיה לא הייתה קלה לאיתור. במערכות שלי כאשר הכרטיס היה נכנס למצב שינה, המחשב לא היה יכול להתעורר.

 

כשהגעתי לTMS וניסיתי לשחזר במעבדתם את הבעיה, לא צלחתי, וכשעברנו למערכת הבדיקה השניה, הצלחנו, הכרטיסים נשלחו ליבואן ושדרגנו את הכרטיסים לכרטיסי GTX670 חדשים בקופסא (למרות שה7870XT היו אצלי כבר 4 חודשים)

 

לדעתי מדובר בחיסרון שפלונטר לא יכולה לאמת את התקלה במעבדת חנות, כי אז היבואן יכול לחשוב שאין תקלה בכרטיס (כמו שקרה אצלי בבדיקה הראשונה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מנסה מאוד חזק להבין על מה אני משלם כסף בעצם לחנות כמו פלונטר אם כך. אם במעמד ניצול אחריות אין להם שום תקשורת איתי ואפילו לא בודקים את הרכיבים - אלא ישר שולחים ליבואן... גם אני יכול לשלוח ליבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אור כהן

אני סבלתי מכרטיס 7870XT חדש שנרכש בTMS ב2 המחשבים.

הבעיה לא הייתה קלה לאיתור. במערכות שלי כאשר הכרטיס היה נכנס למצב שינה, המחשב לא היה יכול להתעורר.

 

כשהגעתי לTMS וניסיתי לשחזר במעבדתם את הבעיה, לא צלחתי, וכשעברנו למערכת הבדיקה השניה, הצלחנו, הכרטיסים נשלחו ליבואן ושדרגנו את הכרטיסים לכרטיסי GTX670 חדשים בקופסא (למרות שה7870XT היו אצלי כבר 4 חודשים)

 

לדעתי מדובר בחיסרון שפלונטר לא יכולה לאמת את התקלה במעבדת חנות, כי אז היבואן יכול לחשוב שאין תקלה בכרטיס (כמו שקרה אצלי בבדיקה הראשונה)

בדיוק מה שהייתי מצפה שיעשו במקרה הזה.

התלבטתי כשקניתי שני (אחד מהם זה הכרטיס המדובר) אם לקנות מפלונטר או מTMS, נראה שעשיתי טעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב לציין שקניתי כמה וכמה חלקים מפלונטר וגם מחשב שלם, עד היום הכל תקין ומאוד אהבתי את השירות הראשוני, לא יכול להעיד על שירות תקלות לשמחתי, אבל מההתרשמות שלי לא מאמין שתהיה בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אביב גפן

^^ אתה יותר ממוזמן לפתוח עסק ברשויות המס, להירשם אצל היבואנים השונים כספק, להפקיד את הערבויות הנדרשות כדי להזמין סחורה ואז תוכל לקנות ישירות מהיבואן ולא תצטרך חנות.

זה לא מסובך כפי שאתה מתאר את זה. קניתי מספר פעמים ישירות מרונלייט לדוגמה בלי להיות ספק, בלי להפקיד ערבויות ובלי לפתוח עסק ברשויות המס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של אביב גפן

^^ אתה יותר ממוזמן לפתוח עסק ברשויות המס, להירשם אצל היבואנים השונים כספק, להפקיד את הערבויות הנדרשות כדי להזמין סחורה ואז תוכל לקנות ישירות מהיבואן ולא תצטרך חנות.

שטויות.

 

כדי להחליף מוצר אצל יבואן, אתה לא צריך שום דבר.

לא מעניין אותם מי אתה.

תגיע לדלפק החלפות, הם יסרקו את הברקוד, ואם זה נקנה אצלם, יחליפו לך.

בד"כ במקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@roeesnir הוא לא דיבר על להחליף מוצר בדלפק שירות הלקוחות של היבואן. הוא דיבר על זה שהוא לא צריך חנות אם הוא לא מקבל שירות ישירות מולם.

 

ציטוט

 

אני מנסה מאוד חזק להבין על מה אני משלם כסף בעצם לחנות כמו פלונטר אם כך. אם במעמד ניצול אחריות אין להם שום תקשורת איתי ואפילו לא בודקים את הרכיבים - אלא ישר שולחים ליבואן

 

 

 

@danielzy - קנית מהחלק הקמעונאי של רונלייט. זה לא יעבוד עם מוצרים כמו כי היבואנים לא מוכרים ישירות. אולי אני טועה ויש איזה יבואן אחד שכן מוכר ככה אבל בעיקרון אתה לא יכול לקנות מוצר במחיר סוחר מהיבואן / סיטונאי בלי להיות עסק בעצמך ובד"כ גם תצטרך לפתוח שם כרטיס לקוח ולתת ערבויות כי אצלנו כולם משלמים שוטף + 30/60/90.

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של shapin

אני חייב לציין שקניתי כמה וכמה חלקים מפלונטר וגם מחשב שלם, עד היום הכל תקין ומאוד אהבתי את השירות הראשוני, לא יכול להעיד על שירות תקלות לשמחתי, אבל מההתרשמות שלי לא מאמין שתהיה בעיה.

לשמחתך, אני לא מדבר על השירות הראשוני.

העבודה שקנית מוצר חדש וקיבלת אחד שעובד לא בדיוק מהווה נקודה חיובית לחנות, אלא סטנדרט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...