פורסם 2016 ביוני 1010 שנים שלום, אני יודע שזה לא קשור למסכים אבל מצאתי פורום מתאים לדיון הזה. אם אני אחבר מתאם למסך מDSUB לDVI ואחבר קבל DVI למחשב האם זה יפגע בביצועים? ואותו דבר די הפוך אם אני אחבר במחשב מתאם מDVI לDSUB ואחבר קבל DSUB למחשב - האם זה יפגע בביצועים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.