ארגמן מתכת (כיסאות מחשב\גיימינג) - חוויה נוראית - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ארגמן מתכת (כיסאות מחשב\גיימינג) - חוויה נוראית


RayZ

Recommended Posts

רציתם לקנות את אחד מכיסאות הגיימינג של החנות ארגמן מתכת? אולי כדאי שתחשבו שוב: מספר על המקרה שלי איתם היום.

כמו כולם התעניינתי בכיסאות הגיימינג שהחברה מציעה. המחיר לא זול בכלל (908) אבל אמרתי לעצמי שאני עובד המון שעות מול המחשב וזה מגיע לגב שלי. שכנעו אותי בהרבה מקומות ששם כדאי.

אז התקשרתי לברר בסניף תל אביב, ענה לי הבחור שעובד שם, ולפני שקבעתי להגיע ולנסות את הדגמים הוא אפילו השקיע מזמנו לספר לי עליהם ועל ההבדל בינהם (זה רק פייר מצידי להזכיר את זה). חבל שזה לא נשאר ככה. קבעתי להגיע לחנות מכיוון שהיה לי עוד עניין בתל אביב.

 

אז הגעתי היום לחנות בסביבות אחר הצהריים בהיודעין שהחנות פתוחה. אבל היא הייתה סגורה עם שלט "אני תכף חוזר, שם ומספר טלפון" (שלא אפרסם מן הסתם).

סיטואציה מוכרת ומקובלת. חיכיתי באזור כ-10 דקות ושום דבר. התקשרתי למספר שעל השלט ואין מענה. מחכה עוד כמה דקות, מנסה להתקשר שוב, אין מענה. בודק שוב את שעות הפתיחה לוודא שלא טעיתי, למרות שקבענו ונאמר לי שהיום פתוח.
מחכה עוד טיפה ומחליט להתקשר לסניף השני. עונה לי נציגה, אני מספר לה את הסיטואציה והיא עונה לי "לא יודעת איך לעזור לך" (?). ביקשתי שינסו להתקשר אליו כי הוא לא עונה. אחרי כמה דקות נאמר לי שהוא תכף בא.
חיכיתי עוד - בשלב זה כבר חצי שעה, במקום לא מוצל בכלל. קונה בקבוק מים בבית קפה ליד וכבר חושב לוותר על זה - העניין הוא שאני צריך לנסות את הכיסאות האלו והסניף השני נמצא בחולון, ולמעשה - זה די היה חשוב לי כי אין לי עוד מה להגיע לתל אביב כי אני גר רחוק יחסית משם.

בשלב זה הסתובבתי קצת באזור, בטוח שכשאחזור כבר יהיה מישהו בחנות. חוזר אחרי 20 דקות ועדיין שום דבר, כבר קרוב לשעה.

לפני שאני מחליט לעזוב אני מרים שוב טלפון לבחור, לא עונה. מתקשר לסניף השני, מקבל את אותה התשובה מהנציגה "הוא תכף שם". אבל גם אחרי 10 דקות, שעה אחרי הוא כבר לא היה שם.

 

בשלב זה איבדתי את הסבלנות, התקשרתי לסניף וביקשתי לדבר עם האחראי. עונה לי האחראי בטון של "הוא עושה לי טובה". 

אני שואל אותו, בטון מאופק, באיזה חנות מקובל שעובד נעלם לשעה שלמה, גם לא עונה לטלפון שהוא משאיר (אבל רק לסניף כן?) ואומר "עוד 5 דקות אני שם" כל הזמן.

האחראי, עוד יותר בטון מגעיל וערס-ישראלי טיפוסי: "הוא היה צריך לצאת, אז מה!". אמרתי שמילא לצאת, אבל לא לענות, לשקר (לא רואה זאת אחרת) שהוא עוד 5 דקות שם וזאת אחרי שקבענו - זה לא מקצועי וזה לזלזל בלקוחות של החנות (שאגב, עברו שם ורצו להכנס). בשלב זה הוא השתמש במשפט "זה לא שאנחנו לא שמים זין". אז בטון דיבור הכי רגוע שיש עניתי "אני מתנצל על הכנות, אבל זה כן מרגיש שאתם לא שמים זין" (אני בטוח שהטון של מישהו אחר היה עולה הרבה יותר מזה).

ואז בשלב זה הוא התחיל להגן על העובד, על החנות, ובעיקר לדבר בצורה עממית ומגעילה כלפי ("וואלה יופי!"). הבנתי כבר שאין עם מי לדבר. ואז הוא דחף איזה סיפור שקרה משהו דחוף והוא היה חייב ללכת. אז בסדר, הצמרת רקובה אבל אולי העובד הספציפי הזה באמת ובתמים היה חייב לצאת - אולי איזה משבר, מקרה חירום. סיימתי את השיחה איתו והתכוננתי ללכת, בודק מסלול בטלפון וברגע שאני מתכנן ללכת - הבחור סוף סוף הגיע.

 

שוב, אין לי מושג מה הסיפור, אז כל מה שאמרתי זה "חיכיתי לך כאן שעה" כהערה - ובאתי לנסות את אחד הכיסאות.

התשובה האדישה בטירוף שלו לכל העניין הדהימה אותי: "בסדר, מה קרה? הייתי בים". במקרה הזה בחרתי שלא להגיב, אלא פשוט לנסות את הכיסאות וללכת כבר, לא בטוח שאני רוצה אפילו לקנות מהם כבר.

ניסיתי את הכיסאות, שאגב, לא הרגישו מיוחדים כל כך ולא נראו מאסיבים במציאות כמו בתמונות. גם לא הכיסא שהוצע לי ב-5000 ומשהו ש"ח (שזה הרבה מעבר למה שאני מוכן לשלם על כיסא).
תהיתי לעצמי אם אוכל לנסות בעוד מקום כיסאות (שבסוף היה סגור) אבל לא יכל ליהיות לי מספיק זמן עד שעת הסגירה. ביקשתי אם לאור הסיטואציה שנוצרה הוא יוכל לחכות טיפה מעל לשעת הסגירה. התשובה שלו עשתה רושם שלא כל כך ("בשעה הזו אנחנו כבר עפים") - מי זה אנחנו? ולאן לעוף כל כך מהר אחרי שהייתם בים באמצע העבודה? אי אפשר לחכות רבע שעה בשביל לקוח שחיכה המון?

בשלב הזה הבנתי ששעה וחצי מהיום נשרפה על שום דבר. ודי כעסתי על עצמי שבכלל חיכיתי את כל הזמן הזה (אז אשמח אם תחסכו ממני) - בתקווה שבאמת יש שם פתרון מיוחד. אבל לא היה, לטעמי (ובאמת, בלי שום קשר למקרה) כיסאות גימיקיים וממוצעים מאוד במחירים גבוהים.

 

מתוך רצון לנסות כיסא מחשב נורמלי, בדרך חזרה עצרתי לי סתם באיקאה ללא כל ציפיות, וניסיתי כיסא במחיר נמוך בהרבה שנראה ומרגיש מבחינת החומרים וצורת הבניה טוב יותר מהכיסאות שראיתי שם. אם הייתי בעל החנות הייתי מתבייש בעובדה הזו (אבל קודם כל מתבייש בשירות וההתנהלות המגעילה הזו). אני דוחה את הסטיגמה שלאיקאה מוצרים לא איכותיים ומתפרקים (אולי במחירי רצפה כן), אבל לחנות שמתיימרת להציע כיסאות איכותיים זה ממש מביך.
ישבתי עליו ולא רציתי לקום, ובסופו של דבר קניתי אותו. חבל שלא חתכתי מתל אביב ישר לשם.

 

אז מה מסתתר מאחורי גימיקים? לא מפליא, אבל שום דבר באמת. 

ובמקרה הזה מתלווה גם השירות הנוראי של הרשת הזו: עובד שכן, אגיד זאת כך, שם זין ויוצא לים (מי יודע לכמה זמן באמת, אני הייתי שם בשעה האחרונה).

אחראי שמתייחס מגעיל ללקוח פוטנציאלי (ושוב, לטון רגוע ולא מתלהם, למרות המצב), שבוחר להגן על אותו עובד במקום להפיק לקחים, וגם לשקר: איזה מקרה חירום? איזה "בדרך ועוד 5 דקות שם"?

איך הוא דיבר איתו בדיוק אם הוא היה בים? כמו שזה נראה, הומצאו לי סיפורים והמון. אם היו מדברים איתי בכנות ובצורה יפה, הייתי מעריך את זה הרבה יותר.

 

בקיצור, חבל. המסקנה שלי בנוגע לחנות הזו ברורה ואין צורך לומר אותה.

הייתי מאוד רוצה לתת חוות דעת מחמיאה, אבל אין לי כזו. בעיקר עצבים על התנהגות מגעילה ותרבות שירות שפשוט לא קיים, והיה לי חשוב לשתף אותו אתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית קונה את רוב הדברים שלי מחו"ל, ובארץ בדרך כלל מבעלי חנויות שאני אוהב ומעריך. אז אולי זה היה סוג של שוק לחוות שוב את השירות המזוויע בארץ.

אם כי לא זכור לי שירות נורא שכזה אי פעם, וקניתי בין היתר בחנויות שעל פי דעת קהל נחשבות מפוקפקות משהו.

 

מובן לי שאם החנות תגיע לפוסט הזה היא תבחר לתקוף אותי, לא אתפלא אם גם בשקרים (הרי שיקרו לי היום לא מעט) - במקום להתנצל ולחזור בהם מההתנהגות וההתנהלות הבזויה הזו. 

 

אני רק אגיד וארחיב - כשקונים מחנות כזו, נותנים לגיטימציה להמשך ההתנהלות הזו. 
חשבתי היום שאני אאלץ לספוג את זה בשביל מוצר טוב - במחשבה שגויה שכסאות נוחים וטובים לעבודה ממושכת לא קיימים בארץ (ולהזמין כיסא מחו"ל זה לא רק לקנות חתול בשק, זה גם לשלם מלא על משלוח), אבל גיליתי שאפילו באיקאה יש סחורה יותר איכותית ונוחה, לדעתי. וזה אומר הרבה. גם על המותג הזה "כיסאות גיימרים" וגם על החנות. בכל אופן, גם עם שירות פחות זוועתי ואולי אפילו טוב, לא הייתי בוחר במוצר בינוני שעולה כל כך הרבה רק כי הוא ממותג כמשהו מיוחד. זה למה היה חשוב לי מלכתחילה לבוא, לנסות ורק אז לקנות, במידה וזה שווה את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כנראה שזה אחד מהחנויות שמציפות את השוק. פותחים חנות... "מציפים את השוק" עם מוצרים בינוניים והרבה שיווק. אחריי שעושים קופה על הפרייארים המתלהבים ומתחילים לצוץ סיפורים, סוגרים את החנות ופותחים חנות "אחרת" עם גימיק אחר ושם אחר...

יש מקומות שנפתחות חנויות באותו המקום כל חצי שנה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Sargon - גימיקים, כן. ספר לי על זה. לצערי הם חזק בגוגל, בין אם אתה מחפש כיסא מחשב ובין אם "כיסא גיימינג".

שוב, הייתי חייב לבוא ולבדוק בכל זאת, למרות שכבר מההתחלה שמות כמו "כיסא גיימינג דגם הפועל" "דגם מכבי חיפה" הריחו לי מסריח. מאלו הספציפיים אגב התרחקתי, אפילו לא טרחתי לנסות אותם בחנות. (וכמובן, הם עולים כמעט 300 ש"ח יותר)

 

אגב - אין לי מושג בנוגע לכיסאות גיימינג אמיתיים שנמכרים בחו"ל, דוגמת Dx Racing - אבל כל קשר בינהם לבין אלו הוא מקרי בהחלט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של RayZ

Sargon - גימיקים, כן. ספר לי על זה. לצערי הם חזק בגוגל, בין אם אתה מחפש כיסא מחשב ובין אם "כיסא גיימינג".

שוב, הייתי חייב לבוא ולבדוק בכל זאת, למרות שכבר מההתחלה שמות כמו "כיסא גיימינג דגם הפועל" "דגם מכבי חיפה" הריחו לי מסריח. מאלו הספציפיים אגב התרחקתי, אפילו לא טרחתי לנסות אותם בחנות. (וכמובן, הם עולים כמעט 300 ש"ח יותר)

 

אגב - אין לי מושג בנוגע לכיסאות גיימינג אמיתיים שנמכרים בחו"ל, דוגמת Dx Racing - אבל כל קשר בינהם לבין אלו הוא מקרי בהחלט.

יש בחור בצפון שמייבא כסאות של כל המותגים המובילים, ולוקח כ 900-1000 ש"ח לכסא כולל שליח עד הבית. הבעיה שאין מלאי מאוד גדול ואם אתה רוצה להתנסות אתה צריך לנסוע למחסן שלו באיזה ישוב בצפון. בכל מקרה - הפייסבוק שלו מלא בהמלצות מכאן ועד להודעה חדשה, אפילו ממספר חברים אישיים שלי שאמרו שהם נהנים מאוד מהמוצר והשירות.

https://www.facebook.com/IRACEOFFICECHAIRS/

לא יודע אם הוא עדיין מוכר

 

חייב להגיד שאני די מתפלא שבכלל הלכת לבדוק חנות שבוחרת למתג את הכסאות שלהם כ "כסא דגם מכבי\הפועל" - אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של danielzy

חייב להגיד שאני די מתפלא שבכלל הלכת לבדוק חנות שבוחרת למתג את הכסאות שלהם כ "כסא דגם מכבי\הפועל"

 

לצערי אין הרבה אופציות בארץ, ובטח שלא הכרתי את מה שהרגע המלצת עליו. (קצת מאוחר מדי כרגע, אבל אני מסודר עם כיסא עכשיו)

שמות מפגרים, אבל אין לדעת - אולי הכיסאות הנורמליים שווים משהו. אז הלכתי פשוט לנסות. כמובן שכל הציפיות התבדו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של danielzy

יש בחור בצפון שמייבא כסאות של כל המותגים המובילים, ולוקח כ 900-1000 ש"ח לכסא כולל שליח עד הבית. הבעיה שאין מלאי מאוד גדול ואם אתה רוצה להתנסות אתה צריך לנסוע למחסן שלו באיזה ישוב בצפון. בכל מקרה - הפייסבוק שלו מלא בהמלצות מכאן ועד להודעה חדשה, אפילו ממספר חברים אישיים שלי שאמרו שהם נהנים מאוד מהמוצר והשירות.

https://www.facebook.com/IRACEOFFICECHAIRS/

לא יודע אם הוא עדיין מוכר

 

חייב להגיד שאני די מתפלא שבכלל הלכת לבדוק חנות שבוחרת למתג את הכסאות שלהם כ "כסא דגם מכבי\הפועל" - אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. 

99% מהזמן שתכנס לחנות קונסולות תראה מישהו קונה PS4 בשביל PES או .

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...