לא מצליח להתחבר עם ה-SMART TV לראוטר - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מצליח להתחבר עם ה-SMART TV לראוטר


ofir2000

Recommended Posts

חיברתי לטלוויזיה דונגל כך שהטלוויזיה על תקן SMART TV. כאשר אני מנסה להתחבר עם הטלוויזיה לרשת האלחוטית אני מקבל הודעה שהסיסמא נשמרה אבל אין חיבור. כשאני מנסה שוב להתחבר אני מקבל הודעה שאני צריך ללחוץ על לחצן WPS שנמצא מאחורי הראוטר אבל גם אחרי שאני לוחץ על הלחצן הזה אני מקבל שוב את אותה ההודעה שהסיסמא נשמרה אבל אין חיבור. הרשת האלחוטית תקינה מכיוון שעם הסמארטפון אני מצליח להתחבר אליה וגם הטלויזיה עם הדונגל תקינים כי כשאני הופך את הסמארטפון לראוטר אני מצליח להתחבר עם הטלויזיה לרשת האלחוטית של הסמארטפון. האם יש למישהו רעיון איפה הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החיבור האלחוטי משגע אותי וחשבתי על הרעיון הבא:

אני מחובר עם דונגל לטלוויזיה שהיא לא חכמה. זה הדונגל שאיתו אני מחובר

http://www.ebay.com/itm/401012224491?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

וכפי שאתה רואה אין שם חיבור LAN אבל יש שם חיבור שמשמש אותי לחיבור המקלדת והעכבר האלחוטיים וחשבתי לחבר קו LAN מהמחשב לכניסת ה- (ע"י מפצל שיאשר לי כניסת נוספת) בדונגל בעזרת המתאם הזה 

http://www.ebay.com/itm/USB-C-USB-3-1-Type-C-to-USB-HUB-With-RJ45-Lan-Adapter-For-Macbook-PC-Laptop-/381604346122?hash=item58d964390a:g:~GQAAOSwBahVfoDh

האם ברגע שאנתק את האלחוטי בהגדרות הדונגל הוא יתחבר אוטומטית לחיבור הקווי ב-RJ45? 

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

WPS זו דרך לחבר מכשיר חדש לתוך אלחוטת קיימת בלי צורך בהזנת ססמאות והגדרות נוספות.

בגדול, מה שצריך לעשות (ושווה לוודא את זה מול חוברת ההוראות של המסך ושל הראוטר) זה ללחוץ על כפתור הWPS בראוטר, לראות אותו מתחיל להבהב ואז ללחוץ על הכפתור בטלוויזיה ולראות אותו מתחבר לרשת. זה הכל. לא צריך לאפס שום ראוטר ושום SSID.

 

רק קח בחשבון שסטרימינג למסך סמארט בווי-פיי עשוי לקרטע אם זה תוכן באיכות גבוהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן אני מתכוון להעביר ואם הוא עשוי לקרטע דרך הווי פיי אני מעדיף להתחבר בחיבור קווי. השאלה אם אופן החיבור שתיארתי בתגובה הקודמת יעבוד או שאני צריך לקנות דונגל שבא במקור עם חיבור LAN?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שווה לנסות רק עם ווי-פיי קודם. יכול להיות שסוג הסטרימינג שתעשה כן יספיק ולא יהיו בעיות.

אם תחווה בעיות של קיטועים ומהירות לא מספקת תתחיל לחשוב על להוציא כסף :)

איזה דגם המסך שלך? יכול להיות שהיצרן מציע איזה פתרון שיעבוד טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, היצרן לא מציע פתרון טוב פשוט בגלל שאין יצרן כזה. Fujicom זה מותג מדבקה ישראלי ואין שום קשר בינו לבין Fujitsu היפנים.

אכן, דונגל ייתן את הפתרון הטוב ביותר מבחינת עלות / תועלת. לצערי אני לא מכיר דונגלים כאלה ואת היכולות שלהם כיוון שאצלי יש מחשב שמחובר למסך הגדול בסלון.

 

מבחינת הקומבינה שהצעת, יכול להיות שזה יעבוד אבל יכול להיות גם שלא. קודם כל, כתוב שהמכשיר מיועד למחשבי מק. לא יודע אם זה עושה הבדל כלשהו אבל העובדה שטרחו לציין את זה כבר מעלה שאלה. דבר נוסף, לא בטוח שהדונגל הקיים ידע לקבל LAN דרך . אפשר לשאול את המוכר באיביי לפני שאתה רוכש משהו אבל אני לא יודע אם תהיה לו תשובה טובה לתת לך.

 

בתכל'ס - אם לא אכפת לך להשקיע קצת, אני חושב שכדאי לקנות דונגל חדש שעושה את כל מה שאתה צריך או לשקול לחבר לטלוויזיה מחשב כלשהו (היום יש גם מיני פיסי שעולים כמו דונגל סביר) ולדלג לגמרי מעל הבעיה הזו שאתה חווה.

 

מקווה שזה עוזר :)

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על פניו נראה שהדונגל הזה מפלצת. מבחינת נתונים נראה שהוא אפילו קצת טוב מדי (תומך ב4K כשהטלוויזיה שלך היא HD Ready). תראה אם אתה מצליח למצוא עליו איזה review מאתר רציני כלשהו.

מבחינת מחשב, אני השקעתי בIntel שעושה את כל מה שאני צריך ועוד.

שמעתי גם טובות על מחשבי מיני פיסי של חברת Minix, תוכל להעיף מבט פה אם לא אכפת לך לקנות יד שניה: http://www.hometheater.co.il/forum94

 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...