פורסם 2016 בפברואר 139 שנים שלום ושבוע טוב. לפני כחצי שנה קניתי את המחשב באמזון (בהמלצת אחד הגולשים באתר). ובזמן האחרון הוא התחיל עם הבעיות : המסך נכבה ואינו נדלק עד להפעלה מחדש של המחשב. זו בעיה ידועה בסדרה הזאת מתוך בדיקה באמזון. בשירות של asus בארץ אמרו שיש לי אחריות. היות והרשת מוצפת בפידבקים שליליים ביותר על השרות שלהם, אני מאוד חושש להפקיד בידם מחשב יקר שכזה. לפני כחצי שנה פורסם שהחליפו שם מנכ"ל, והשירות משתפר. לכן אני מבקש מכל מי שהיה לו חוויה עם השירות שלהם בתיקוני מחשבים לאחרונה, שיועיל לשתף אותי, בכדי לקבל תמונת מצב עד כמה שווה לי להתעסק איתם. תודה לכולם!
פורסם 2016 בפברואר 149 שנים לאחרונה - לא. לפני שלום שנים השירות היה אדיב והוגן אבל איטי בצורה הזויה. אחרי הבדיקה די זריזה, עד כמה שאני זוכר, הסתבר שהיה צורך להזמין רכיב חלופי ואף אחד לא אמר לי שזה יקח יותר מחודש. כנראה באותו רגע הם בעצמם לא ידעו שהתהליך יתעכב עד כדי כך. מסופקני שהחלפת המנכ"ל סייעה לקיצור תהליכים ובירוקרטיה. לא הייתי חושש להפקיד בידיהם את המחשב, אבל גם לא הייתי מצפה לקבלו חזרה במהירות. עצה ידידותית למקרה שבכל זאת תחליט לממש דרכם את האחריות (תקף לגבי כל החברות דרך אגב) - גבה את הדיסקים. הם מבטיחים ליצור קשר אם המידע עלול להיפגע על מנת לקבל את האישור לפעול, אבל לא הייתי בונה על זה יותר מדי.
פורסם 2016 בפברואר 149 שנים אני הייתי לפני מספר חודשים עם בעיה דומה מסך שחור נאמר לי שהוחלף לוח אם . השירות היה בסדר גמור .לא יודע לגבי האיסוף וההחזרה
פורסם 2016 בפברואר 149 שנים מחבר איזה דגם יש לך שהיה בו הבעיה? מה זאת אומרת שאתה לא יודע מאיסוף והחזרה? האם מסרת אותו ידנית במעבדה? כמה זמן לקח עד שקיבלת אותו בחזרה? האם התקלה אכן תוקנה? ואם כן, כמה זמן עבר מאז? (בשביל אינדיקציה לדעת שאכן תיקנו כמו שצריך) תודה מראש. זה מאוד עוזר לי.
פורסם 2016 בפברואר 159 שנים זה הדגםhttps://www.asus.com/il/Notebooks/ASUS_EeeBook_X205TA/ מסרתי בעצמי התקלה תוקנה .עברה חצי שנה מאז והכל בסדר
פורסם 2016 בפברואר 159 שנים מחבר תודה רבה! מאוד עזרת. אשמח לעוד מישהו שישתף אותי עם מידע רלוונטי. נערך 2016 בפברואר 159 שנים על-ידי שמואל דקל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.