בעיה עם ממיר מתח מ220V ל110V - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם ממיר מתח מ220V ל110V


Liad91

Recommended Posts

אהלן,

הזמנתי את מכונת התספורת הזאת מאמזון.

ורכשתי עבורה את השנאי הזה (לפי המלצת העובד בחנות).

כשחיברתי את המכונה לחשמל, היא השמיעה צלילים חזקים מאוד ורעדה כאילו היא הולכת להתפוצץ כל רגע! O.o

יכול להיות שהשנאי שקניתי לא מתאים?

זה מה שכתוב על המכונה 120V / 60Hz / 12W

 

תודה מראש,

ליעד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המכונה שלך בנויה לעבוד ב60HZ בעוד המתח בארץ הוא 50HZ. זה משפיע בעיקר על מנועים (כמו במכונת התספורת שלך). למיטב ידיעתי אין כל כך מה לעשות (מתאמים שמורידים את הHZ יקרים ולא משתלם לקנות אותם למכונה הזו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב השנאים מסוג זה הם Autotransformer. יכול לקרות שכתוצאה מחוט קרוע בתוכו הוא לא באמת מוריד את המתח כפי שאמור להיות, אלא רק מוסיף קטע של סליל בטור ליציאה (החלק של השנאי שעדיין מחובר)

 

בדוק שהשנאי שקנית באמת עושה את העבודה ומוריד את המתח. אם יש לך מד מתח - תמדוד. אם לא, תחבר דרכו (על ידי מתאם פשוט אמריקאי לאירופאי אם צריך) מנורה שיש בה נורת ליבון לא גדולה, עד 40W..60W מקס'. האם הנורה באמת דולקת במשהוא כמו 1/4 עוצמה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 חודשים מאוחר יותר...

נתקלתי באותה בעיה בדיוק עם מכונת תספורת מחו"ל ואני מצטרף לפותח האשכול במטרה למצוא את הדרך הכי הגיונית וזולה להמיר את התדר..

 

מצאתי 2 דברים מעניינים שאשמח אם החברים שמבינים באלקטרוניקה יוכלו להתייחס אליהם

2 הדברים הם:

1)לינק באתר של מכון ויצמן טוען כי הנמכת המתח היא אופציה שתעבוד

2)מישהו כנראה גילה כי יש ביקוש לנושא והרבה אנשים קנו מכונות תספורת עם מנוע שעובד רק על 60 הרץ , אותו בחור "יצר" מוצר על זה. ובתגובות מישהו פירסם 

כי המוצר הזה הוא זול מאוד , הוא עובד מ2 חלקים מאוד זולים- 1-מכשיר שמחובר לשקע ביתי ומוציא שקע של 2-לשקע של הרכב יוצא שוב פעם שקע ביתי והפעם עם 60hz 

אני מחפש את התגובה שלו שמצאתי.. (עריכה: http://www.amazon.com/Bravo-View-INV-250-Inverter-Charging/dp/B004E8NL7I http://www.amazon.com/Wagan-Amp-12V-Power-Adapter/dp/B000P7O5DG

 

אשמח לרעיונות (:

רונן

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.. פששש, מכון ויצמן. אם הוא אומר הוא בטח צודק!! אז זהו שלא. מת על אנשים שיושבים ומנתחים דברים תיאורטית מבלי לבדוק אותם פיזית. העובדה היא שמנועים המותאמים ל60HZ פשוט לא עובדים טוב ב50HZ. ומה שגרוע יותר במכונות תספורת שבהן אין מנוע סיבובי, אלא סוג של אלקטרומגנט שמזיז אוגן בתנועה קווית. הדבר הזה פשוט לא מסוגל לפעול בתדר נמוך יותר.

חוץ מזה - תמונה של מנוע בנזין בכתבה על מנוע חשמלי? אשכרה? מעניין מה חשב לעצמו; יאללה, זה מנוע וזה מנוע. למה לא נשים תמונה של איזה מנוע.

 

2. הקומבינה עם הממיר לרכב לא מוציאה גל סינוס כמו שיוצא משנאי, אלא גל ריבועי. זה יעבוד אבל גם יגרום לרעש והתחממות. וחוץ מזה בשביל מכונת תספורת פשוטה צריך לסחוב עוד שלל ממירים, לא בטוח ששווה את הכסף והמאמץ. בנוסף זה גם מוגבל ל60W.

 

3. אם כבר אז יש מכשירי UPS שניתן לקבוע בהם את מתח המוצא ל110V  ב60HZ ואם מדובר במוצר טוב, אפשר לקבל סוג של סינוס משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...