עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

מדיניות פיקסלים פגומים של החברות השונות

Featured Replies

פורסם

שלום,

מישהו יודע לומר מה היא מדיניות הפיקסלים הפגומים של החברות השונות ?

האם המדיניות הזו משתנה בין חנות לחנות או שלחנויות בכלל אין אמירה בנושא.

תודה

פורסם

לא יודע לומר לך במדויק על כל יצרן ויצרן, אבל בגדול: יש מדיניות יצרן שמתייחסים אליה בכל הנוגע להחלפה באחריות ויש מדיניות של חנות שממנה קנית להחליף לך את המסך בצמוד לקנייה, אם אתה לא מרוצה ממשהו, מה שנקרא "לפנים משורת הדין". בהחלט יכול להיות הבדל בין חנות בנכונות ללכת לקראת הלקוח.

פורסם
  • מחבר

בקיצור, לבקש בחנות לבדוק אם יש פיקסלים פגומים ואם הם לא רוצים לבדוק לקנות מחנות אחרת גם אם בתוספת כסף.

תודה :)

פורסם

זו המסקנה שלך, והיא לגיטימית. :) אני הגעתי במשך השנים למסקנה אחרת לגמרי והיא: לא להיות טרוד בכלל בעניין הפיקסלים הפגומים, כי בפועל מדובר בבעיה שולית וגם די נדירה, שמנפחים אותה מעבר לפרופורציות. בטח לא להוסיף כסף על "ביטוח פיקסלים פגומים". בנוסף, לקנות מסכי IPS, שבהם הסיכוי לפיקסל פגום בהיר הוא קטן עוד יותר (הכהים לא מפריעים כי קשה מאוד לראות אותם אם לא מחפשים אותם). אם ממש מתעקשים, אפשר לקנות מסכים שבהם אחריות היצרן כוללת התחייבות ל0 פיקסלים תקועים בהירים (למשל DELL Ultrasharp, אך לא רק הם).

נערך על-ידי QttP

פורסם
  • מחבר

כנראה שחלה התקדמות בשוק כי הניסיון שלי בתחום עתיק (חמש - שש שנים), אני רגיל למוכרים שמביאים מסכים עם פיקסלים פגומים על מנת למכור מוצר זול יותר.

בכל מקרה תודה על ההבהרה לגבי דל, פתרת לי את הסוגיה כי זה המסך שאני מתכוון לקנות.

נערך על-ידי amirx19

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.