משחקים נראים "משוננים" על מסך P2214H IPS של דל - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משחקים נראים "משוננים" על מסך P2214H IPS של דל


nesberr

Recommended Posts

קניתי לאחרונה מסך P2214H 22 inch של חברת . באופן כללי האיכות מדהימה, הצבעים נראים אמיתיים והאחידות של הבהירות מעולה.

הבעיה היא, שהמשחקים נראים על הפנים(ובמידה מסוימת גם - אך זה הרבה פחות ניכר). אני לא מדבר על LAG או מריחה, אלא על כך שהטקסטורות נראות פשוט "משוננות". ראיתי משחקים על מסכי TN זולים- וזה לא היה ככה. אמנם הצבעים נראים הרבה יותר טוב על המסך הזה, אך ה"שינון" המוזר הזה מבאס. כמו כן, גם הטקסטים בווינדוס לא נראים חדים במיוחד, וניתן להבחין בבירור בשינון של האותיות המעגליות.

לא הצלחתי למצוא ביקורת כלשהי על המסך שמעידה על תופעה שכזאת. האם זה נורמלי למסכי IPS? אולי מדובר בחולשה של הדגם הספציפי הזה? אם יש למישהו מושג, אשמח לקבל עצה. אציין שאני כמובן משחק ברזולוציית 1080P המקורית של המסך. החיבור שלי הוא דרך DVI.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום וברוך הבא לפורום. :hi:

התופעה שאתה מתאר אינה מוכרת לי, ואני גם לא בטוח שאני מדמיין אותה 100% נכון בראש שלי. על פניו, הסבירות גבוהה יותר שהדברים שאתה מתאר נגרמים ע"י הגדרות בכרטיס המסך / במחשב ולא במסך.

האם טרם קניית המסך הזה, יצא לך להשתמש במסך אחר, באותו גודל ואותה רזולוציה, על אותו מחשב, ושם לא הבחנת בתופעות הנ"ל?

נסה לשחק עם מצבי התמונה השונים והגדרות אחרות בתפריט המסך, ולראות האם המצב משתנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי מצלמה, והטלפון מימי הביניים :-)

עריכה: החלטתי לשחק עוד קצת עם ההגדרות, ואני רואה שיש אופצית SHARPNESS. כברירת המחדל זה היה על 50%. עושה רושם שהורדת החדות משפרת את העניין. האם ייתכן שהדגם הזה מציג תמונה "חדה מדי", שאני לא רגיל אליה? ראיתי שDELL מכנה חלק מהדגמים שלה כ ULTRA ....אמנם אני חושב שהדגם שלי לא מתהדר בתואר הזה, אך האם ייתכן שהצגים של החברה הזאת חדים מהרגיל, ואני מפרש זאת כ"שינון"? שמתי את זה על 30% וזה יותר טוב, אבל עדיין נראה מוזר לטעמי :-)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...