העתקת windows לכונן חדש מלי לפרמט - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

העתקת windows לכונן חדש מלי לפרמט


יניב51

Recommended Posts

היי,

רכשתי כונן קשיח חדש כתוספת למחשב,

ותהיתי האם ניתן להעתיק את התקנת ה לכונן החדש ובעצם להפעיל את הווינדוס דרכו? ( 7 home premium )

הקטע שממש לפני חודש וחצי פירמטתי את המחשב, ועד שביצעתי את כל ההתקנות שהייתי צריך... לא בא לי שוב לפרמט ולהתחיל את התהליך הזה \:

* תהיתי אם זה קשור יותר לכאן או לפרום , אם יש צורך להעביר את הת'רד...

תודה רבה,

יניב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

<p><blockquote data-ipsquote="" class="ipsQuote" data-ipsquote-username="QttP" data-cite="QttP"><div>אין שום בעיה. אפשר להשתמש בתוכנת שכפול כמו Clonezilla, Ghost, Acronis TruImage ואחרות.</div></blockquote><p>היי, תודה על התגובה.</p><p>ביצעתי גיבוי ושחזור באמצעות TRUEIMAGE ( לקח יותר מ 24 שעות ).</p><p>בסוף התהליך, מכיוון שיש לי גם מערכת מותקנת, ניסיתי להעזר ב GRUB בשביל ה BOOT.</p><p>יש אכן זיהוי של מערכת ההפעלה בכונן, אך לא מתבצע BOOT.</p><p>אני אנסה בהמשך השבוע לנתק את הקשיח עם מערכות ההפעלה ולהשאיר רק את החדש, ולבצע תיקון באמצעות דיסק ( מאמין שזה יפתור את הבעיה? ).</p><p>אם זה לא יעזור, אין מנוס מלהתקין מחדש.</p><p>תודה בכל אופן,</p><p>יניב.</p></p>

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיבוי קבצים ושחזורם לא מטפל בענייני boot sector. זו לא הדרך לעשות את מה שאתה רוצה.

תנסה לתקן את ה boot sector באמצעות דיסק התקנה של כמו שחשבת. אם לא יעבוד, תנסה לחזור על התהליך כך: תיצור מחיצה ריקה על הדיסק החדש, ותעתיק מחיצה למחיצה, רק את המחיצה שבה התקנת שלך.

לחילופין, תתקין חדשה על הדיסק החדש (זה יהפוך אותו ל bootable בין השאר), ואז "תשחזר" את המחיצה, כך שתוכן המקורי יידרס עם התוכן של ההתקנה הנוכחית שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...