הגדרת פילטרים (AA, V-SYNC וכו') דרך לוח הבקרה של nvidia או דרך המשחק? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הגדרת פילטרים (AA, V-SYNC וכו') דרך לוח הבקרה של nvidia או דרך המשחק?


zombie

Recommended Posts

ברשותי GTX 970 ורציתי לדעת מה הדרך הטובה ביותר להגדיר פילטרים, דרך לוח הבקרה של או דרך המשחק עצמו? אגב, מה קורה כשמוגדר גם במשחק וגם בלוח הבקרה?

אני רואה שיש 6 סוגי AA האם רצוי להגדיר רק סוג אחד או שניתן לשלב? באילו הגדרות אתם משתמשים בדרך כלל ל 1080p?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

VSync (ו- Adaptive Vsync) מלוח הבקרה דורס את הגדרת המשחק. לדעתי עדיף להשתמש בו מלוח הבקרה ולכבות במשחק ליתר ביטחון (נתקלתי במשחקים שמימוש ה-Vsync שלהם פוגע יותר בביצועים לעומת הגדרת הדריבר). בנוסף ניתן להוריד את ערך ה-Maximum pre-rendered frames ל-2 או 1 באם אתה חווה input lag (השהיית קלט של עכבר) כתוצאה משימוש ב-Vsync.

לגבי AA. בגדול אתה יכול לבחור Enhance the application settings - ז"א, לשפר את ה-AA בהתבסס על מימוש ה-MSAA של המשחק (בהנחה שהוא פעיל בתפריט המשחק), או Override the application settings - לדרוס את הגדרת ה-MSAA במשחק.

אבל, זה ממש על קצה המזלג, נושא ה-AA הוא עולם ומלואו, למשל ישנם יותר סוגים בדריבר מאשר אלו החשופים בלוח הבקרה, ישנו נושא דגלי תאימות, הבדלים בין DX9 ל-DX11. הבדלים בין שיטות AA (מלבד "רמת" AA עבור כל שיטה). ישנה תוכנה בשם nvidia inspector לניהול הפרופילים של הדריבר, גמישה יותר וחושפת יותר הגדרות. למדריך הפעלת סוגי AA שונים לפי משחק (שלא נתמכים באופן רשמי) ראה: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=357956

אתה יכול לקרוא כאן על חלק משיטות AA המוכרות.

אשמח לענות על כל שאלה ספציפית בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...