המלצה למסך לעריכת תמונות וצפיה בסרטים - גודל 24" ומעלה - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצה למסך לעריכת תמונות וצפיה בסרטים - גודל 24" ומעלה


moranhoresh

Recommended Posts

שלום,

אני מעוניין במסך טוב לעריכת (כמו פוטושופ) וכן לצפיה בסרטים, מה שאומר שהמסך צריך לתת תאורה אחידה כמעט לכל השטח שלו, להיות בעל אחוז מאד גבוה של sRGB, דהיינו 99% ומעלה וכן לאפשרת בהירות גבוהה וניגודיות (קונטרסט) גבוהים. גודל המסך המבוקש 24" ומעלה.

אודה על המלצותיכם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין הגבלת תקציב, אני מבין שצריך להתפשר בגלל הדרישות (אני לא רוצה 2 מסכים, אלא מסך אחד). יותר חשוב לי נושא עריכת התמונות, אך מצד שני אני לא רוצה מסך שסרטים יראו בו גרוע או ברמה בינונית ומטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא ציין sRGB אז אני משער שהוא לא מחפש מסך Wide Gamut שעולה 3000 שקל , ומתוך הקו הנוכחי של עד כמה שאני יודע המסך הכי זול שמספק את זה הוא הU2415 ,ואחריו הU2515H שנמכר במחיר עוד יותר שערורייתי.. אבל הקונטרסט של אלו לא הכי גבוהה אלה סך הכל 1000-1200:1 ,וגם זה לא לשכוח את הIPS GLOW שיכול לפגוע באיכות השחורים כשאתה מסתכל טיפ טיפה מהצד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחינתי אין בעיה להוציא גם 6000 ש"ח אם המסך יספק את הסחורה.

בראייה שלי מסך נשאר אצלי הרבה מאד שנים, ולכן בטווח הרחוק ההוצאה היא קטנה לעומת איכות התמונה בה אני מתמודד יום-יום.

גם נושא זוית הצפיה לא חשוב לי, כי אני מסתכל ישירות על המסך, והוא לא משמש לתצוגה.

השאלה אם יש מסך שמספק את הסחורה ושמביאים אותו לארץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב זה הכל עניין של הצרכים שלך. מסכי במחיר גבוהה יותר הם פנלים wide gamut בהרבה מהמקרים עם 100 אחוז כיסוי לrgb. עצם העובדה שאתה ציינת srgb אומרת שזה דרישה שלך. אז אני לא בטוח שאתה צריך להשקיע את הסכום הזה.

מסכים כמו u2415 וה2515h מהקופסה יציגו תמונה טובה עם דיוק יחסי של הצבע עקב כיול סביר מהמפעל. אבל אם בא לך לעשות את הצעד הנוסף ולהזמין מכשיר כיול ב100 דולר אז המסכים האלו יכולים להציג deltaE ממש נמוך מה שאומר מסך מאוד מדויק עם 99 אחוז כיסוי SRGB . מה שכן כמו כל פאנל זה לא יענה לך על הדרישה של קונטקסט גבוהה כמו פאנל VA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתלבט בין הU2713H לבין ה-PA272W. הדל נראה כמספק את התנאים, אבל ביקורות משתמשים ציינו כי לפעמים מקבלים מסך אסל ולפעמים מסך באסל, ובארץ להיות תקוע עם מסך באסל זה מבאס, כי אף אחד לא יסכים להחליף לך אותו. לעומת זאת קצת חבל לי להוציא 7500 ש"ח על מסך (ועוד כ-400 ש"ח על מכשיר כיול, סה"כ כ-8000 ש"ח) כשבעתיד הקרוב יכנסו עוד ועוד מסכים של ו-5K. מה דעתכם?

דרך אגב, נראה לי קצת הזוי שדל מבקשים עבור מסך 5K מעל 10000 ש"ח, כשניתן לרכוש IMAC חדש עם מסך רטינה 5K במחיר של סביב 11000 ש"ח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדל נראה כמספק את התנאים, אבל ביקורות משתמשים ציינו כי לפעמים מקבלים מסך אסל ולפעמים מסך באסל, ובארץ להיות תקוע עם מסך באסל זה מבאס, כי אף אחד לא יסכים להחליף לך אותו.
אל "תלכלך" על הארץ שלנו סתם. :) לפחות בכל הנוגע לשירות , אני יכול לחוות דעה גם מנסיון אישי וגם מזה של אחרים, שהנטייה היא להחליף מסך פחות או יותר לכל לקוח שאומר שהוא לא מרוצה, על כל שטות, לרוב בלי לבדוק בכלל.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה של האיימאק כן ,דל קיבלו הרבה ביקורות על זה , המסך הזה הוכרז לפני שיצא האיימק אבל בפועל הושק רק אחרי והמחיר לא ירד ... ובכל מקרה זה מסך נישה במקרה של , סתם להגיד שיש לנו גם. אני לא רואה אפשרות לשימוש במסך 5K על גודל מסך קטן כמו 27" בלי לעבור את עשרת מדורי הגאנום שנקראים Scaling בווינדוס , לעומת OS X שעושה את זה בצורה הרבה יותר טובה ואתה מקבל שטח עבודה כמו מסך 1440P בערך רק ברזולוציה תקינה..

אבל בנוגע לDELL , יש פה מספר אנשים שרכשו U2414H (מסך ב1300 שקל) אחרי מספר החלפות עקב בעיות בסוף החליפו להם לU2515H שעולה 1000 שקל יותר .. ככה שלפחות ממה שנראה בשטח השירות שלהם אפילו יותר מבסדר אם להזכר איפה אנחנו גרים ולאיזה שירות פח אנחנו רגילים פה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שקראתי ברשת, ותקנו אותי אם אני טועה ה-2713H (שהוא היורש של ה-2711) יותר טוב לעריכת תמונות מה-U2515. מעבר לזאת גם קראתי שה-2713H הוא מסך של יום אסל יום באסל, ולכן החשש שלי לגביו.

בנוסף, הבנתי שבקרוב מתכננת להחליף אותו.

האם יש לכם המלצות למסכים נוספים בנוסף ל-2 שציינתי (למעט, EIZO, שהמחיר שלהם בארץ נראה לי מאד גבוה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...