פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים שלום לכולםהאינטרנט שלי מתנתק בכל מספר דקות (הנורית על המודם נכבית או מהבהבת).שוחחתי עם ספק האינטרנט שלי והוא אמר שזאת אמורה להיות בעיה עם בזק.הגיע טכנאי של בזק ואמר שהוא לא מוצא בעיה.ניסיתי להחליף מהמודם שהיה לי לראוטר ולבדוק אם הבעיה נפתרת (המודם ישן), אך גם זה לא עזר.קניתי היום כרטיס רשת אלחוטי כדי לבדוק אם אולי כרטיס הרשת במחשב תקול, אך גם איתו הבעיה נמשכת.יש למישהו מושג מה יכול לגרום לבעיה הזאת? (עברתי בית בתקופה האחרונה, ואני לא מצליח להיזכר בוודאות אם הבעיה היתה גם בבית הקודם- נדמה לי שכן).
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים מחבר איזה נורית בדיוק נכבית או מהבהבת?במודם שהוא של חברת dlink מדגם DSL-2500u נורית שנקראת DSLובראוטר שרשום עליוDual Brand Wireless N600 שתי הנוריות התחתונות (אין להן שם. באחת רשום משהו כמו XX ובשניה יש ציור של כדור עם קשת בצד שמאל שנמצאת עליו).
פורסם 2015 בספטמבר 210 שנים או שזאת תקלת תשתית או שהמודם תקול. אין אופציה אחרת וזה לא קשור לספק או למחשב שלך או שום דבר בסגנון הזה.
פורסם 2015 בספטמבר 310 שנים מחבר או שזאת תקלת תשתית או שהמודם תקול. אין אופציה אחרת וזה לא קשור לספק או למחשב שלך או שום דבר בסגנון הזה.זה לא המודם, כי החלפתי לראוטר והבעיה חוזרת.
פורסם 2015 בספטמבר 510 שנים אתה מבלבל במינוח.ראוטר - לוקח IP שמתקבל מהספק שלך ומחלק אותו למכשירים בבית דרך חיבור קווי או דרך נקודת גישה אלחוטיתמודם - מתרגם את האותות על התשתית, במקרה הזה קו טלפון למידע שמחשב יכול להבין ומאפשר גישה לאינטרנט.כנראה המוצר שקיבלת הוא מודם משולב ראוטר חדש יותר.כרגע גם הישן וגם החדש מחוברים?תוכל להגיד לנו איזה דגם החדש? (אני מנחש שזה D-Link 6850U)
פורסם 2015 בספטמבר 1010 שנים מחבר זה מה שרשום עליו:Dual Brand Wireless N600בכל אופן, הבעיה נפתרה. לפי הטכנאי של בזק (שהיה מאוד נחמד ועושה רושם גם מבין עניין), בבתים חדשים כל הקווים מחוברים בארון (אני לא סגור אם זה הארון חשמל, כי לא הייתי בבית). עד כמה שהבנתי, היה צריך להוסיף איזה חלק כדי להפריד אותם.מה שכן, אני מאוד לא מרוצה מההתנהלות של בזק:1. הגיע לפניו טכנאי ואמר שהכל תקין.2. על סמך הדברים שלו החליטה נציגת שירות שיש להחליף את המודם כי הוא מאוד ישן ויש בו כנראה תקלה וביקשו תשלום חודשי עבור ראוטר. דודה שלי שוחחה איתם ואמרה להם שמבחינתנו הם יכולים להביא לנו אותו מודם ואנו לא רוצים ראוטר, ואם הם לא יכולים לספק את זה, אז זאת בעיה שלהם. סגרנו שבשנה הראשונה הוא יהיה ללא תשלום. מכיוון שצריך להגיע לבזק סטור והוא ממוקם די רחוק, החלטנו להזמין אותו על ידי שליח. המתנו עוד מספר ימים והוצאנו על זה משהו כמו 20 שקל.3. הראוטר הגיע ולא פתר את הבעיה. מכיוון שהתשתית תקינה לפי מה שהם אומרים, ואני עם ראוטר חדש, האופציה האחרונה שנותרה היא שמדובר בכרטיס רשת. הזמנו שוב טכנאי ותודה לבזק שצריך להמתין מיום שלישי/רביעי עד ליום ראשון כדי שיגיע טכנאי.בנתיים קניתי כרטיס רשת חדש. עוד 70-80 שקל הלכו.כמו שהבנתם הבעיה לא היתה בו. בקיצור לא מעט זמן עבר עד שטפילו בתקלה הזו, וגרמו לי לבזבוז של קרוב למאה שקל בגלל הנציגה שלהם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.