מוניטורים וציוד נלווה לאולפן ביתי - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוניטורים וציוד נלווה לאולפן ביתי


dans41

Recommended Posts

היי,

אני מתכנן להקים אולפן ביתי והמליצו על ה Yamaha HS5 רציתי לשמוע ביקורת על המוצר או המלצה לאחד אחר, הם קצת מעל התקציב שלי אבל אני יכול להתגמש איתו קצת.

5 אינצ' אמורים להספיק כי החדר עבודה קטן יחסית ואני לא מתכוון לפתוח אותם ברמה שאני חושב שיהיה הבדל בינהם לבין הדגמים הגדולים יותר.

ובלי קשר אני אשמח להמלצה על ציוד אולפני למתחיל.

חשבתי לקנות את ה Komplete Audio 6 ככרטיס קול, מוניטורים כבר ציינתי ומקלדת שליטה Novation Impulse 49.

אני מתכוון להשתמש בציוד כדי להקליט גיטרה (חשמלית אקוסטית ובס), שירה ושימוש במקלדת לכלים נוספים.

אשמח גם להמלצה על קונדנסר וציוד נוסף שאצטרך, התקציב גמיש, אני מעדיף משהו זול אבל שאפשר לעבוד איתו אז לא זול מידי.

חשבתי על תקציב למיקרופון על משהו כמו 800-1000.

יש איזשהו משהו שפספתי ושאני צריך?

תודה לעוזרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקומפליט הוא כרטיס טוב יש לי אותו בעצמי

טוב להקלטה טוב בכללי

אני לא ימליץ לך על המוניטורים האלה כי הם זוועה מבחינת נמוכים ומשקרים בגבוהים

קח krk rokit 5

מבחינת קונדסנרים יש הרבה שטובים אבל צריך להתייעץ עם טובים ממני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה כן כדי לקחת, שהם ברמה גבוהה עם עלות תועלת? או שבאולפניים אין את זה? אגב הבנתי שיש כל מיני שטויות מהצד (מעין עזרים נלווים כאלה כמו סטנדים למוניטורים כמה זה חשוב? לפחות בהתחלה?)

ושוב אני עדיין מחפש מיקרופון טוב במחיר סביר (באזור ה1000 ומוכן להתגמש קצת) אשמח להמלצות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש מכיר כרטיסי קול להקלטות חוץ מכמה בודדים שיצא לי לבדוק בעצמי או לשמוע/לראות אצל אחרים.

הדבר שהכי הציק לי בנושא זה העובדה המחפירה! שלא מעט חברות שמייצרות ומשווקות כרטיסים כאלו, ואפילו נחשבות ל"מובילות" או "וותיקות" בתחום, מוציאות את הכרטיסים עם דריוורים של שנות ה90.

זאת אומרת דריוורים שלא מסוגלים לנגן שום דבר במערכת הפעלה מהרגע שתוכנה מקצועית השתלטה באופן בלעדי על דריוור הASIO.

כלומר, אם אתה רוצה להפעיל GUITAR RIG ולנגן עם גיטרה חשמלית סתם בשביל הכיף, תוך כדי השמעת BACKTRACK ברקע מקובץ MP3/FLAC או אפילו מYOUTUBE, לא תוכל לעשות זאת!

אם אתה רוצה לשחק עם או בניית ערוץ בCUBASE על רקע או תוך כדי דיפדוף בסרטוני יוטוב, לא תוכל לעשות זאת.

איפה אנחנו חיים, בשנות ה90?

מה זה הדריוורים האלו?

אסור לקנות מהחברות האלו עד שהם יפתחו דריוורים נורמלים.

למזלנו יש כמה חברות שכן פיתחו דריוורים מתאימים לשנות ה2010.

הדריוורים שלהם הם מה שנקרא MULTI CLIENT DRIVERS.

גם אם תוכנה חושבת שהיא משתלטת על הASIO מבחינת הדריוור זה כמו TAB בדפדפן.

במקביל אפשר להפעיל ולשמוע כמה תוכנות שעובדות עם ASIO שרוצים.

וגם WDM של הוינדוס יכול להמשיך לנגן תוך כדי.

[סרקזם]

מדהים!!!!

איך לא חשבו על זה קודם!!!

כמה סאונדים במקביל??!?!

לא יאומן!!!

[/סרקזם]

מה שלא יאומן זה שחברות עדיין מוכרות ואנשים עדיין קונים מוצרים עם דריוורים שנתקעים והופכים ללא זמינים ברגע שתוכנה אחת משתמשת בהם.

כמו TASCAM למשל, שמייד החזרתי את המוצר שלהם לחנות ושלחתי מייל מאוד מעליב ליצרן בקשר לדריוורים שלהם.

המסקנה שהגעתי אליה היא שאותם חברות לא עשו דבר מעבר ללקחת את הקוד המקורי של דריוור הASIO משנות ה90 שפיתחו STEINBERG או מי שזה לא היה.

מבחינת דריוורים הם לא יותר ממפעל גרוטאות בסין שמייצר זיופים גרועים של מוצרים גרועים.

עד היום לקוחות מתלוננים על הדריוורים המחורבנים של TASCAM.

http://www.tascamforums.com/threads/us-4x4-possible-driver-issues.2929/

אנשים מוציאים 200 דולר על כרטיס קול ASIO מקצועי, ואז מוצאים את עצמם עובדים בLATENCY גבוה עם ASIO4ALL. :facepalm:

אפשר היה לחשוב שהמוכרים בחנויות יהיו מודעים לכך.

לפחות בחנויות המתמחות בציוד , כמו כלי זמר למשל.

אבל לא!!!!!!!!!!

הם כוווווווווווווווולם מטומטמים!!!!!!!!!!!

אין להם מושג על מה אני מדבר.

הם לא חשבו על זה לפני שאמרתי להם.

אני צריך ליילד אותם.

אני המיילדת.

אף אחד אחר מעולם לא התייחס לנושא.

כווווווווווווווווווווולם מטומטמים......... גם הלקוחות.

ורק אני ואנוכי נורמלי מכולם.

מבין שדריוור לא תקין כשהוא מיד נסתם.

נסה לשמוע את זה בTASCAM תוך כדי עבודה עם תוכנה שמשתמשת בASIO.

תראה מה יקרה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

קניתי את הLEXICON US 22 מסדרת הPRO שלהם או משהו.

http://lexiconpro.com/en/products/i-o-22/features

שלא כמו הסדרה הזולה הגרועה שלהם, מדובר על כרטיס איכותי(ולא זול).

עולה פי 2 מכרטיס זול.

אבל הרבה יותר טוב.

כל כרטיס שעובד על החשמל מכבל הUSB בלבד הוא לא איכותי, נקודה!

הדריוורים שלו לוינדוס 8 עבדו בסדר עד שהגיע עדכון ודפק אותם לגמרי.

מצאתי דרך לעקוף באופן זמני את הבעיה ע"י ביזבוז דקה/וחצי בכל פעם שאני מעלה וינדוס, עד הפעם הבאה שהוינדוס עולה כמובן.

לכן נמאס לי אחרי כמה זמן ושנמכתי לוינדוס 7.

שם הכל עובד טוב סך הכל.

לעיתים נדירות מאוד יש קריסת דריוור.

וגם אז זה לא בגלל הדריוור כמו שזה בגלל שמשהו אחר הצליח לשים להם רגל איכשהוא באופן חריג ומבוגג.

אפשר לומר שהדריוורים שלהם כמעט מושלמים.

- - - תגובה אוחדה: - - -

עשיתי חיפוש על הכרטיס שאמרת שאתה חושב לקנות.

מהתגובה הבאה אפשר ללמוד שיש לו MULTI CLIENT DRIVERS.

אבל ככל הנראה/נשמע אין לו הגברה טובה לאוזניות (שוב) בגלל שהוא מקבל את החשמל מחיבור הUSB.

This interface was so promising. It has supper low latency, supports multi-client through its drivers, no background hiss. Control panel is just right through its minimalism. Box is tough and well designed. It only has one problem -- random pops that you can't get rid of no matter what you try. I tried every suggestion on their tuning page and hung around their forums trying every recommendation. I think either the drivers are bad or there is a flaw in the design. Also the phones volume is to low probably because it is underpowered. It should have come with a powered adapter rather than getting its power through the .

בLEXICON PRO לעומת זאת ההגברה מעולה.

לא רק לאוזניות, גם למיקרופונים ההגברה שלו TOP NOTCH.

dbx® 60V high-voltage, ultra-low noise microphone preamps

יש כרטיסים שמיועדים ויכולים לעבוד רק על החשמל מכבל הUSB.

יש כאלו שבנוסף גם אפשר לחבר אותם לטרנספורמטור.

הLEXICON PRO עובד רק עם חיבור ישיר לחשמל.

ואני רואה בכך יתרון גדול.

מה שווה כרטיס מקצועי להקלטות אם הוא לא מסוגל להגביר את הציוד שמחברים אליו כמו שצריך?

בן אדם לא צריך להגיע למצב שהוא צריך לקנות מגבר נפרד לאוזניות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר למוניטורים הייתי לאחרונה גם באותה התלבטות אם תוכל קפוץ לדיזינגוף סנטר בתא יש לך שם את קילומבו שתוכל להאזין בעצמך לKRK ולTANNOY במסגרת התקציב הבנתי שהם קיבלו גם מוניטורים חדשים של בהרינגר למרות שמשום מה אני אישית דיי סולד מהחברה הזאת. וממש על יד יש את כלי זמר שם תוכל לשמוע את הימאהה שדיברת עליהם ואת הJBL שאני בסוף החלטתי ללכת עליהם נשמעו לי הכי מאוזנים וטובים מבין כל מה שיצא לי לשמוע. שורה תחתונה תן לאוזן שלך להחליט אם תוכל לשמוע בכל אחד מהם טראק או שיר שאתה מכיר וכבר שמעת הרבה ולנסות לשמוע אותו בכל אחד מהם.

כרטיס קול מאוד תלוי בתקציב הקומפליט לא זול. לי יש את הסקרלט של פוקוסרייט שמספק אותי בשביל הדרישות שלי אבל אני פחות בהקלטות של אודיו.

אגב תוכל על הדרך לראות בנוסף כם המון מלדות מידי. אני קניתי את האימפולס של נוביישן וממש מרוצה.

ממול לסנטר יש גם את האוזן השלישית ששווה אולי לבדוק מה יש להם גם להציע. בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא ממש מכיר כרטיסי קול להקלטות חוץ מכמה בודדים שיצא לי לבדוק בעצמי או לשמוע/לראות אצל אחרים.

הדבר שהכי הציק לי בנושא זה העובדה המחפירה! שלא מעט חברות שמייצרות ומשווקות כרטיסים כאלו, ואפילו נחשבות ל"מובילות" או "וותיקות" בתחום, מוציאות את הכרטיסים עם דריוורים של שנות ה90.

זאת אומרת דריוורים שלא מסוגלים לנגן שום דבר במערכת הפעלה מהרגע שתוכנה מקצועית השתלטה באופן בלעדי על דריוור הASIO.

כלומר, אם אתה רוצה להפעיל GUITAR RIG ולנגן עם גיטרה חשמלית סתם בשביל הכיף, תוך כדי השמעת BACKTRACK ברקע מקובץ MP3/FLAC או אפילו מYOUTUBE, לא תוכל לעשות זאת!

אם אתה רוצה לשחק עם או בניית ערוץ בCUBASE על רקע או תוך כדי דיפדוף בסרטוני יוטוב, לא תוכל לעשות זאת.

איפה אנחנו חיים, בשנות ה90?

מה זה הדריוורים האלו?

אסור לקנות מהחברות האלו עד שהם יפתחו דריוורים נורמלים.

למזלנו יש כמה חברות שכן פיתחו דריוורים מתאימים לשנות ה2010.

הדריוורים שלהם הם מה שנקרא MULTI CLIENT DRIVERS.

גם אם תוכנה חושבת שהיא משתלטת על הASIO מבחינת הדריוור זה כמו TAB בדפדפן.

במקביל אפשר להפעיל ולשמוע כמה תוכנות שעובדות עם ASIO שרוצים.

וגם WDM של הוינדוס יכול להמשיך לנגן תוך כדי.

[סרקזם]

מדהים!!!!

איך לא חשבו על זה קודם!!!

כמה סאונדים במקביל??!?!

לא יאומן!!!

[/סרקזם]

מה שלא יאומן זה שחברות עדיין מוכרות ואנשים עדיין קונים מוצרים עם דריוורים שנתקעים והופכים ללא זמינים ברגע שתוכנה אחת משתמשת בהם.

כמו TASCAM למשל, שמייד החזרתי את המוצר שלהם לחנות ושלחתי מייל מאוד מעליב ליצרן בקשר לדריוורים שלהם.

המסקנה שהגעתי אליה היא שאותם חברות לא עשו דבר מעבר ללקחת את הקוד המקורי של דריוור הASIO משנות ה90 שפיתחו STEINBERG או מי שזה לא היה.

מבחינת דריוורים הם לא יותר ממפעל גרוטאות בסין שמייצר זיופים גרועים של מוצרים גרועים.

עד היום לקוחות מתלוננים על הדריוורים המחורבנים של TASCAM.

http://www.tascamforums.com/threads/us-4x4-possible-driver-issues.2929/

אנשים מוציאים 200 דולר על כרטיס קול ASIO מקצועי, ואז מוצאים את עצמם עובדים בLATENCY גבוה עם ASIO4ALL. :facepalm:

אפשר היה לחשוב שהמוכרים בחנויות יהיו מודעים לכך.

לפחות בחנויות המתמחות בציוד , כמו כלי זמר למשל.

אבל לא!!!!!!!!!!

הם כוווווווווווווווולם מטומטמים!!!!!!!!!!!

אין להם מושג על מה אני מדבר.

הם לא חשבו על זה לפני שאמרתי להם.

אני צריך ליילד אותם.

אני המיילדת.

אף אחד אחר מעולם לא התייחס לנושא.

כווווווווווווווווווווולם מטומטמים......... גם הלקוחות.

ורק אני ואנוכי נורמלי מכולם.

מבין שדריוור לא תקין כשהוא מיד נסתם.

נסה לשמוע את זה בTASCAM תוך כדי עבודה עם תוכנה שמשתמשת בASIO.

תראה מה יקרה.

- - - תגובה אוחדה: - - -

קניתי את הLEXICON US 22 מסדרת הPRO שלהם או משהו.

http://lexiconpro.com/en/products/i-o-22/features

שלא כמו הסדרה הזולה הגרועה שלהם, מדובר על כרטיס איכותי(ולא זול).

עולה פי 2 מכרטיס זול.

אבל הרבה יותר טוב.

כל כרטיס שעובד על החשמל מכבל הUSB בלבד הוא לא איכותי, נקודה!

הדריוורים שלו לוינדוס 8 עבדו בסדר עד שהגיע עדכון ודפק אותם לגמרי.

מצאתי דרך לעקוף באופן זמני את הבעיה ע"י ביזבוז דקה/וחצי בכל פעם שאני מעלה וינדוס, עד הפעם הבאה שהוינדוס עולה כמובן.

לכן נמאס לי אחרי כמה זמן ושנמכתי לוינדוס 7.

שם הכל עובד טוב סך הכל.

לעיתים נדירות מאוד יש קריסת דריוור.

וגם אז זה לא בגלל הדריוור כמו שזה בגלל שמשהו אחר הצליח לשים להם רגל איכשהוא באופן חריג ומבוגג.

אפשר לומר שהדריוורים שלהם כמעט מושלמים.

- - - תגובה אוחדה: - - -

עשיתי חיפוש על הכרטיס שאמרת שאתה חושב לקנות.

מהתגובה הבאה אפשר ללמוד שיש לו MULTI CLIENT DRIVERS.

אבל ככל הנראה/נשמע אין לו הגברה טובה לאוזניות (שוב) בגלל שהוא מקבל את החשמל מחיבור הUSB.

בLEXICON PRO לעומת זאת ההגברה מעולה.

לא רק לאוזניות, גם למיקרופונים ההגברה שלו TOP NOTCH.

יש כרטיסים שמיועדים ויכולים לעבוד רק על החשמל מכבל הUSB.

יש כאלו שבנוסף גם אפשר לחבר אותם לטרנספורמטור.

הLEXICON PRO עובד רק עם חיבור ישיר לחשמל.

ואני רואה בכך יתרון גדול.

מה שווה כרטיס מקצועי להקלטות אם הוא לא מסוגל להגביר את הציוד שמחברים אליו כמו שצריך?

בן אדם לא צריך להגיע למצב שהוא צריך לקנות מגבר נפרד לאוזניות.

המצב שאתה מתאר באמת נשמע הזוי, אנחנו ב2015 אוטוטו 2016 אנשים כבר מקליטים אלבומים שלמים מאייפדים וכרטיסים סבירים לא מסוגלים להריץ הקלטה ופלייבק במקביל?

הכרטיס שחשבתי עליו כולל חיבור בלבד מבלי יציאה לחשמל אבל לא מצאתי הרבה כרטיסים בטווח מחירים הזה שיש להם את זה, הK6 עולה יותר מהomega וnative חברה שהבנתי שאפשר לסמוך עליה. להקפיץ את התקציב לא נראה לי רעיון חכם מכיוון שאני עושה את זה כמשהו נסיוני ולא רוצה לזרוק הרבה כסף על ציוד שיצא שאני לא אנצל או גרוע מכך לא אשתמש בטווח הארוך.

יש דרך לברר באיזה כרטיסים חדשים אין את המצב הזה? הרי אתה אומר שגם המוכרים לא מודעים למצב הזה!

עוד משהו, אני עדיין לא סגור על תוכנה הבנתי שcubase היא משהו בסיסי שיקבל מלא פלאגינים ונוחה יחסית לעבודה, חברים המליצו לי על logic pro (אבל אין לי מאקינטוש:cry:).

מה לגבי pro tools

הייתי כבר בסנטר אבל התבלבלתי מרוב הציוד ובעיקר התבאסתי מהמקלדות שליטה שהתחושה של מקלדת איכותית מגיע רק במחיר כבד, אולי עדיף לי לקנות כבר איזה אורגנית שיכולה לשמש גם כworkstation בפני עצמה. בגלל זה רציתי המלצות מה לבחון ומה לנסות בתקציב הזה.

עוד משהו: הציוד האולפני שיש בכלי זמר עולה פי 2 יותר מבחו"ל מישהו יודע למה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הציוד אודיו המקצועי לאולפנים בארץ יקר מאוד יחסית לחו"ל.

למוצרים מסויימים במקומות מסויימים לפעמים יש מחירים פחות גרועים.

בכלי זמר הכל יקר.

אתה צריך לקחת בחשבון שקודם כל מורידים 20% הנחה.

אולי אפילו 25%.

אם אתה עובד של כלי זמר אני חושב שהם מקבלים 30%(אני יודע שכך היה נהוג בעבר הרחוק).

בעיקרון אם תקבל מה שנקרא "הנחת אומן" המחיר כבר יהיה פחות גרוע.

דבר אחד טוב אפשר לומר על כלי זמן, הם יודעים לתת שירות.

ואני לא מתכוון בחנות כשאתה בא לקנות, אני מתכוון תיקונים והחזרות והחלפות.

- - - תגובה אוחדה: - - -

אז תעשה את החישוב כמה עולה לך אחרי הנחות, כמה עולה מחו"ל.

לדעתי כדאי להוסיף עוד כמה מאות שקלים בשביל לדעת שאתה נופל על משהו טוב.

מקלדות שליטה זה כבר נושא אחר.

בדרך כלל יש לי הרבה ביקורת על מקלדות שליטה.

מעבר לקלידים שדווקא שם יש לי פחות תלונות "במקלדות הזולות אך לא לגמרי זבל".

על הסוויצ'ים והפאדים יש לי ים תלונות מבחינת איכות.

אני לא מרוצה מהמקלדת שליטה שיש לי בבית.

גם ממקלדות שליטה שראיתי אצל אחרים לא התלהבתי.

אולי אני סוויצ'ופיל.

אולי אני פשוט אוהב פאדים רגישים יותר ללחיצות, וסליידרים ונובים כבדים שמייצרים תנועה יציבה וחלקה.

זה לא דברים שיש בציוד הזול.

אם זה המחשב הראשי שלך בו אתה גם עושה דברים אחרים, אז חלק מהציוד יהיה שימושי גם אם לא תעשה מוזיקה.

המוניטורים יהיו שימושיים לשמיעת מוזיקה.

הכרטיס קול יהיה שימושי ככרטיס קול איכותי לסטראו והגברת .

המיקרופון יהיה שימושי לWEB CHATS וישתלב טוב עם ההגברה של הכרטיס קול.

אם תחליט יום אחד לעשות PODCASTING אתה תהיה מסודר.

במקלדת שליטה אולי אפשר להשמיש אותה כINPUT DEVICE וMACRO CONTROLLER בעזרת תוכנה מתאימה.

אני מציע שלא תשקיע במקלדת שליטה.

קנה אחת זולה, אולי אפילו יד שניה.

אחרי תקופה תדע יותר מה חשוב לך ומה אתה רוצה.

לא מזיק שיש יותר ממקלדת שליטה אחת.

במיוחד אם אתה משקיע על זה יותר ויותר זמן.

בשונה משאר הציוד, לכמה מקלדות יש פונקציונליות נהדרת לתהליך היצירה.

הרבה אנשים התחילו עם אחת, ואז הוסיפו עוד אחת, וכן הלאה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברמת העיקרון יש לי אורגנית גרועה של casio ויש לה חיבור מידי, זה יכול ליהיות פתרון זמני אבל המקלדת הזאת ממש ממש מבאסת ובגלל זה גם היה לי חשוב להשקיע במקלדת שתיהיה נוחה לנגינה, בסופו של דבר אני אתרגל גם לציוד שהוא לא מדהים אבל מוסיקה זה תחום שאני מאוד אוהב ומעריך ומכיר טוב ובגלל זה חשבתי דווקא כן להשקיע במקלדת טובה.

אני מסכים איתך לגבי הציוד שיהיה לו עוד שימוש חוץ ממה שהוא מכוון אליו.

ושוב האם יש דרך לבדוק אם לכרטיס שאני רוצה אין את הבעיה שציינת?

לקחת לחנויות על dok? או דרך אחרת? (נראה לי flac אמור לעשות את העבודה לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חוץ מבדיקה בחנות אפשר לעשות חיפוש באינטרנט.

בעיקרון אם תפעיל תוכנה שמשתשמת בASIO כמו CUBASE וכו... ובמקביל תפעיל תוכנת ניגון כלשהיא, תדע מייד אם יש לו MULTICLIENT DRIVER או לא.

אבל קח בחשבון שצריך להתאים את התדר גם בPROPERTIES של הPLAYBACK DEVICE תחת הVOLUME ICON וגם בתוכנת ASIO.

אחרת הסאונד של אחד מהתוכנות ישמע כאילו הוא באופק האירועים של חור שחור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי עכשיו באינטרנט נסתבר שיש חנות שפספסתי בשם funky שגם נמצאת בתל אביב.

עושה רושם על חנות ברמה גבוהה.

ראיתי שיש שם כרטיס שנראה די מטורף למחיר שלו Firepower FCA610 החיסרון זה שהוא של Behringer שזה חברה שאני יודע שהיא ומוצרים טובים הם קשר מקרי בהחלט.

מבין כרטיסי הקול שיש פה מה יוכל לתת לי את המענה הטוב ביותר?

http://www.funkydj.co.il/Product.aspx?cid=509&pid=2100

http://www.funkydj.co.il/Product.aspx?cid=509&pid=2603

http://www.funkydj.co.il/Product.aspx?cid=509&pid=2887

http://www.kley-zemer.co.il/product.asp?product=7772

http://www.kley-zemer.co.il/product.asp?product=7766

ובחנות הזאת יש גם מוניטורים של פיוניר שמקריאה עושים רושם לא רע pioneer sdj 50x.

כדי לבחון מוניטורים לקחת מוסיקה באיכות גבוהה (flac למשל?) שירים שאני מכיר טוב מכל מיני סגנונות שאני שומע? להביא את זה על DOK כן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תדע שבמחיר שעולה הKOMPLETE 6 אפשר להשיג את LEXICON IONIX 22.

בכלי זמר כל מה שאתה רואה שם תוריד 20% במחיר.

אם אתה באמת צריך 4 ערוצי הקלטה בו זמנית(שים לב שבו זמנית זה משהו שלא בהכרח כל מוצר לו יש כניסות רבות מסוגל לעשות) אז גם זה קיים כמובן בהפרש לא גדול במיוחד.

אבל בשביל מה אתה צריך יותר מ2 ערוצי הקלטה?

אתה מקים אולפן להקלטות חיות בהרכב מלא?

אפילו אם תרצה להקליט לתוך קטע יחיד יותר משני ערוצים חיים, הרי בכל מקרה יהיה עדיף להקליט כל ערוץ בנפרד.

ואז לערוך, לעשות PLAYBACK, ולהקליט עוד או שוב.

כך שזה לא באמת מגביל אותך לשימוש פרטי אלה אם כן אתה רוצה לעשות JAM SESSIONS של 3-4 נגנים ולהקליט כל כלי בנפרד לצורך עיבוד בהמשך.

אתה רואה את זה קורה?

ואפילו אז קח בחשבון שעם קלידים שהם לא פסנתר תוכל להקליט במידי(אם קיים בכרטיס כי לא בכל אחד יש) בלי לבזבז ערוץ אודיו.

אז תוכל להקליט במקביל קלידים + מיקרופון + גיטרה חשמלית גם עם כרטיס 2 ערוצים + מידי.

אני מניח שסט תופים פיזי לא יהיה לך שם בחדר...

ואם תרצה להקליט תיפוף במקביל, יש מגוון של DRUM MACHINES ו/או ערכות TOUCH PADS שכמובן יכולות ואמורות בעיקרון לעבוד במידי.

לגבי שאר הכרטיסים זה מה שאני יודע:

הOMEGA והLAMBDA של LEXICON נראים משתלמים אבל יש עליהם ביקורת סאונד ואיכות בניה ועניינים שצצים אחר כך.

ואותו הדבר גם יכול מאוד להיות לגבי כרטיסים אחרים 4-6 במחירים זולים לכאורה.

הFOCUSRITE לא יודע לגבי הדריוורים שלהם.

אני יודע שדגם ה2X2 קיבל כמה תלונות לגיטימיות על איכות.

אני כבר לא זוכר מה, אני רק זוכר שהיה משהו כשחקרתי את האפשרות וחשבתי להזמין מקניה בMASSDROP.

יכול להיות שחלק מהביקורת שFOCUSRITE קיבל היה רק בדגם ה2X2 ואולי גם ב4X4.

ב4X4 ו/או ב6X6 יש מצב שלפחות חלק מהתלונות שנתקלתי בהם לא קיימות.

מה שבטוח מדגם ה2X2 עדיף להימנע.

Behringer תיזהר.

הם חברה שמוכרת הרבה ציוד אודיו זול בכל הקטגוריות.

הם מתעסקים הרבה עם מיקס פאנלס שעולי הרב הרבה פחות ממיקסרים טובים.

הם ידועים לשמצה באיכות בניה ירודה, תקלות רבות, אי זמינות חלפים בסיסיים.

הכל אצלם מיוצר בסין בזול.

חשבתי לקנות בשלב החיפושים.

קיבלתי פידבק גרוע מאנשים בתחום.

ואין לי מושג לגבי הדריוורים.

האינטרנט מלא בשינאה לBEHRINGER.

עם דיונים כמו:

שם שואלים למה שונאים כל כך את החברה?

http://forums.prosoundweb.com/index.php?topic=136246.0

ודיונים של אנשים שמנסים להבין בדיוק מה לא בסדר בחברה/מוצרים שלה.

http://homerecording.com/bbs/equipment-forums/the-rack/what-exactly-wrong-behringer-brand-mixers-351498/

יש גם דיונים חדשים מ2015 של אנשים ששואלים האם הם השתפרו?

http://forum.cakewalk.com/m/tm.aspx?m=3175899

ואולי הם השתפרו, לא יודע.

מה שבטוח הם האכילו את הלקוחות שלהם בעבר בהרבה חרא.

ואם זה זול מאוד, גם אם זה חף מבעיות, אל תצפה לאיכות.

אני רואה שאתה עם וינדוס 8.1.

קח בחשבון שבשביל תאימות/יציבות/ביצועים עדיף לעבוד עם וינדוס 7.

יש סל שלם של צרות בתחום האודיו המקצועי שיש לאנשים עם וינדוס 8 שאין עם 7.

לא בהכרח שתיתקל בהם, אבל קח זאת בחשבון.

- - - תגובה אוחדה: - - -

מצאתי חומר קריאה מעניין בשבילך על הכרטיסים ואיכותם.

http://www.dmitribelichenko.com/blog/2014/10/11/the-chosen-oneaudio-interface-reviews

הIONIX פשוט נשמע מעולה.

וזה לא רק הוא ואני אומרים זאת.

זאת הסיבה שבסוף הוא החליט להשאיר את המוצר, וזאת הסיבה שאני קניתי אותו(אחרי שהתרשמתי מהאיכות אצל מישהו אחר).

מעניין שהוא אומר את אותם דברים שאני התרשמתי מהם.

המגבר של האוזניות מעולה.

ובכלל לא צריך חיבור למחשב כדי להשתמש בו.

אפשר להשתמש בו כמגבר לאוזניות נטו אם רוצים.

על הדרך אם אתה כבר באתר שלו.

שמע את הקטעים שהוא עשה.

הוא עושה מוזיקה אלקטרונית לא רעה.

למרות שזה לא הכוס תה שלי, יש לסאונד שלו הרבה איכויות טכניות טובות.

http://www.dmitribelichenko.com/music/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מההתחלה לא התכוונתי להקליט יותר מ2 כלים בו זמנית (קלידים אני לא מחשיב מהסיבה שציינת שmidi עושה את העבודה).

כמו שציינתי החדר עבודה יהיה יחסית קטן ככה שאם אני מקליט אקוסטית ושירה או גיטרה ובס, התופים וקלידים יבואו מהמקלדת שליטה וכלים נוספים גם כן.

שים לב שאני שמתי ברשימה את ה ionix 22 פשוט לא ידעתי מה זה בדיוק, הוא נראה ברמה גבוהה קצת יותר מהשאר, אני מניח שנתקע לי הקטע של ה komplete 6 בגלל החברה ובגלל שהרבה בחו"ל אוהבים אותו אבל ממה שיצא לי להבין ממך ההשוואה למוצרים בארץ קצת שונה מזו בחו"ל. בגלל המחירים המגוונים והשנויים במחלוקת.

לגבי behringer אני מודע לכך אולי זה לא היה נראה ככה מההודעה ששלחתי אבל אני מכיר את החברה די טוב, הכרטיס הזה נראה יותר מידי טוב למחיר הזה היה לי ברור שיהיה קאצ'.

אני מכיר אותם כחברת אפקטים כושלים לגיטרה ומיקסרים סבירים מינוס במחירי רצפה שלא קיימים בשוק.

לגבי הווינדוס אני מודע לזה שיש בעיות תאימות למיטב הבנתי רוב החברות כבר עדכנו את המוצרים כך שיתמכו בצורה טובה. בכל אופן יש לי על המחשב הזה dual boot עם 7 והשנייה היא 8.1 (ובקרוב אני מקווה ש10). ככה שלא אמורה ליהיות בעיה עם תוכנות.

יש לי כמה שאלות לגבי I-O 22:

*ראיתי שיש תמיד יציאה למוניטורים דרך יציאות מאוזנות ולא מאוזנות ל22 יש יציאה אחת לימין ואחת לשמאל, היא מאוזנת או לא מאוזנת? ומה בעצם ההבדל בפועל מבחינתי? (תפעולית).

*לא מצאתי תמונה אחת שמראה בבירור את החיבורים שיש בצידי המכשיר אם תוכל לומר לי אני אשמח. (הבנתי שצד אחד זה היציאת אבל מה יש בצד השני?).

לקחת שני ערוצים גם עם אני יכול להקליט שוב ושוב ושוב זה לא סיכון מסויים? כי בגרסת ה42 אני בטוח שיש עוד הבדלים חוץ מעוד 2 ערוצים, וגם בגרסת ה4 ערוצים יש בצדדים שני יציאות של (או שאני טועה?) וכניסה ויציאה של S/PDIF למה זה מיועד?

עוד דבר, נגיד ואני רוצה להקליט גיטרה דרך מגבר עם DI אני פשוט מחבר אותו לכרטיס עם XLR ומריץ ברקע פלאגין עם דימוי קבינה נכון? או שאני טועה?

ולא יצא לי להודות לך, אתה ממש עוזר לי עם עולם חדש שגיליתי לא מזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל סדרת הIONIX יש כניסתPL INSTRUMENT בצד שמיועדת לדברים כמו גיטרה חשמלית.

היא חולקת ערוץ עם XLR שמעל הכפתור ווליום שלו בפאנל הקדמי כתוב MIC/LINE/INSTRUMENT שמתחתיו יש נורה שנדלקת כשINTRUMENT מחובר.

בכל הסדרה יש כפתור מוניטורינג בו אתה יכול לעשות BALANCE בין DIRECT לPLAYBACK.

כשהראשון רק מעביר את הINPUTS החוצה ללא עריכה, והשני מעביר אותם דרך הדריוור.

אפשר לעשות רק DIRECT או רק PLAYBACK או להזיז בין לבין כדי לבדוק ולהבין מה קורה שם

יש כפתור OUTPUT/LEVEL שמיועד לMAIN OUTPUTS בלבד.

יש כפתור PHONES שמיועד ליציאת האוזניות בלבד.

ולכל ערוץ כפתור ווליום משלו.

חוץ מיציאת הPHONES לכל ערוץ + הMAIN OUTPUT יש תצוגה ויזואלית של עוצמת הסיגנל.

כשהנקודות העליונות הם אדומות.

lex_u22.jpg

יש עוד כמה נורות קטנות וכפתורים הקשורים לMODE של הגברה והגדרת מונו/סטראו לערוצים הנכנסים.

יש אפילו נורה קטנה שנדלקת כשהUSB מחובר.

כך שאם אתה שואל את עצמך, חיברתי את הUSB למחשב או עדיין לא, אתה לא צריך לקום במיוחד בשביל זה.

ההבדל בין גרסת ה2 ערוצים ל4 ערוצים מעבר לעוד שני XLR עם כפתורים משלהם, זה שני כניסות INSTRUMENT בצד במקום אחד, ויציאת SPDIF.

הכל פשוט ומינימליסטי.

אבל ממש טוב.

אה, והknobs כבדים ויציבים עם תנועה חלקה כמו שסווי'צופילים אוהבים.

לא שזה כל כך משנה בכרטיס קול.

זה פי 1000 חשוב בMIDI CONTROLLER בו עושים שימוש לעריכה תוך כדי שמיעה/נגינה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...