עבור לתוכן

בגלל הטריק הסיני-ישראלי: חבילות מחו"ל מעוכבות במכס עד חודש ימים

Featured Replies

פורסם

בטח שזה לא ישים, השקיפות תגרום להם להפסיד הרבה לקוחות או לתחרות אגרסיבית.

  • תגובות 67
  • צפיות 13.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מנכ"ל חברת השילוח UPS, ליאור שגיא, אמר כי התקנות לא ישימות. הוא הסביר כי הצרכנים קונים מוצרים מאתרים בינלאומיים כמו איביי,

אמזון ועלי באבא ולא נכנסים לאתרי האינטרנט של חברות השילוח. הוא הוסיף כי פירוט עלויות כמו מכס, אחסנה ושחרור הוא בעייתי שכן העלויות הללו לא ידועות בשלב הרכישה.

סליחה, אני לא טיפש.

ואני לא מוכן שיטמטמו אותי עם רטוריקה אידיוטית.

כל העלויות האלו צריכות להיות משוקללות במחיר המקורי של המשלוח לישראל.

לא מעניין אותי ספציפית אילו חבילות צריך היה לשחרר מהמכס ואלו חבילות לא.

תפתחו משרד ליד המכס, ותתחילו לעבוד ביעילות.

אתם חברת משלוחים בינלאומית בקנה מידה עצום!

זה חלק מהתפעול השותף שלכם להוציא חבילות מהמכס.

את התלונות שלכם על המכס תפנו לכיוון שאחראי לכך, לא לציבור שכולם דופקים אותו כאילו זה עסקים כרגיל.

די עם העמדת הפנים המטומטמת! הזאת, כאילו אתם משרד עורכי דין שצריך לשלוח מסמך עם מונית ספיישל במחיר של 200 שקל.

שקר!!!!!!!!!

שקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כמו שאתם מחשבים את שאר ההוצאות התפעוליות, תחשבו את העלות הזאת ואם צריך תעלו את המחיר גלובלי לכל המשלוחים מחו"ל לישראל ב3 שקל.

במקום זה אתם מז*****ם את הציבור עם עמלות כופר, מתוך העמדת פנים כמטומטמים!!!!!!!!!! המחפשים לטמטם!!! בכך את הלקוחות כדי לגנוב!!!! מהם.

"תשמע, עלה לשחרר מהמכס, ולשנע מX לY, והפקקים עשו עיכובים היום, והיה תקר בגלגל".

לא מעניין אותי!!!

הגנבים האלו אפילו לא מחכים שהמכס באמת יעכב את החבילה ויבדוק אותה.

הם מתקשרים ללקוח איך שהחבילה הגיעה לארץ, אפילו שהיא כבר אצלם בלי שום עיכובים ובדיקות, ומנסים להוציא "עמלת שקר כלשהיא".

אז שלא יבלבלו במוח.

- - - תגובה אוחדה: - - -

-------------------------------

תארו לעצמכם שהלקוחות היו יכולים לעשות לחברות המשלוחים את אותו הדבר.

"הלו UPS?"

"זה ז'וז'ו, כן... מההזמנה של הפלסטיקפון"

"שמעו... היה כתוב במשלוח 2 עד 4 ימים, ולקח שבועיים, אז הרואה חשבון שלי אומר שאני חייב להפחית את התשלום ב200 שקל, ויוצא שאתם חייבים לי 100"

"מה זאת אומרת זה המכס אשם?"

"זה מה שאני אומר, המכס אשם בעיקוב ולכן אתם תשלמו את המחיר"

"מה, רק לכם מותר להשתמש בתירוץ הזה כדי לגנוב אותי?"

פורסם

האם תעדיפו שתהיה בדיקה של מאה אחוז ולא בדיקה מדגמית?

פורסם

^ במקרה הזה לעולם לא נקבל את החבילות, לכן ברור שלא.

פורסם

אם זה יחייב אותם לעשות את העבודה שלהם בזמן ובלי זיוני שכל של "החבילה שלך לא פה, היא בדואר, היא עוד לא הגיעה לארץ, אהה כן היא פה אבל אתה צריך לשלם פי 3 מערך המוצר על זה שהוא שוכב לי פה כבר חודשיים, מע"מ, עמלות של המנהל שלי, עמלות שחברת השליחויות רוצה ואל תשכח עוד 200-300 ש"ח על זה שהייתי צריך להדפיס דף, אהה ועוד כמה עשרות שקלים על זה שגירבצתי"

אז כן... אבל אנחנו יודעים שזה לא יקרה

פורסם
עיכוב, לכל הרוחות.

הטעות כתיב של ז'וז'ו, לא שלי.

כל מה שבתוך הגרשיים הוא כתב.

פורסם
כשטלפון בסיסי בארץ עולה קרוב לאלף ש"ח ובחול אפשר למצוא דגמים סיניים שאפילו טובים יותר באיזור ה- 300-400 ש"ח אל תתפלא שקונים בחו"ל.

באמת שאין לי בעיה לשלם את המיסים, זה עדיין יוצא יותר זול מלקנות בארץ, אבל כן המכס מושחת כשהוא לוקח מיסים כפולים על משהו שהוא לא בשליטתך בטענה שאתה אשם ובמיוחד כשהם מחשבים את עלות המוצר גבוה פי כמה מהערך האמיתי (וקרה מקרים שהם טענו שהקבלה שהלקוח הביא מזוייפת והערך הנקוב שם נמוך מהערך האימיתי)

לא מסכים.

כל משהו שמגיע מחו"ל, נחשב כיבוא. במקרה זה, יבוא אישי שלך, האחריות שלך ולכן גם הקנס עליך.

אם אתה לא אחראי, אז מי אחראי, הסיני? כן, שלח את רשויות המס בישראל לחפש את הסיני. במקרה כזה כל ישראלי שני יוכל לבקש מהסיני לרשום ערך נמוך בשיטת מצליח. לכל היותר, הוא יצטרך לשלם רק את המס הרגיל.

אתה לא חושב שאם יבוא אישי לא יהיה כך, מדובר באפליה נגד היבואנים הרגילים, ובגדול, פגיעה באפשרות התחרות של עסקים ישראלים.

אני לא אומר שברוב המקרים אין ליבואן הישראלי לאן להוזיל את המחיר למרות המיסים שהוא חייב לשלם, כי יש לו. אבל לתת פטור מהעונשים בחוק ליבואנים האישים זו לא הדרך.

אם המכשיר שהזמנתי מ-gearbest היה נתפס והייתי נקנס עקב ההצהרה השקרית שלהם, אולי לא הייתי משלם בשמחה, אבל גם לא הייתי מאשים את המכס שעושה את עבודתו. זו אחריותי להזמין ממוכר אמין, לא אחריות המכס.

אגב, ראו את רמת השירות של הסתומים הללו. התכתבתי עימם עוד קצת לאחרונה בנושא:

At :08/08/2015 10:08:31 UTC

not only that you replied late, you also ignored my request about the price completely, even tho you sent the package full 9-10 days later.

Also, with my order i asked to state the real value for customs. you ignored that also, and wrote 30$ on the package instead of the real value.

Zero in customer service.

----------------------------------------------

Gearbest Customer Support  At :08/09/2015 07:23:12 UTC

Dear angelia,

Thank you for your message,I would be happy to answer your question.

Generally,We will do our very best to help you avoid or minimize tariff payments and declare a lower value on your package,but because of the complexity of different countries’ Custom tax policy, we are not sure if cere hope you can likewise consider our loss.

Please contact us at any time if you require further assistance.

Best Regards

Angelia

GearBest Customer Service

http://www.gearbest.com/

קודם כל, "Angelia" (עלק) מברכת את עצמה Dear andelia.

דבר שני, אתם מבינים מה הם כותבים?כי אני לא.

בהתחלה רושמים שניסו "להתחשב" בי למרות שביקשתי מפורשות שלא.

אח"כ, "likewise consider our loss", אה? אני חושב שהסיבה האמיתית להצהרה השקרית קשורה אליהם. כנראה משהו שקשור לחוק הסיני לגבי עלות המוצר, שמתבטא בעלויות נוספות עבורם.

פורסם

אתה לא יכול לקנוס מישהו על מעשים של אחרים.

פורסם

לא מעשים של אחרים, מעשים שלך. אתה הזמנת מהספק הזה, לא אף אחד אחר.

על פי חוק המדינה בהחלט רשאית לקנוס אותך על הצהרה שקרית במשלוח אישי. רוצה את ציטוט החוק?

אגב, תזמין מאמזון לדוגמה. שם הם גובים לך את המיסים מראש ואין סיכון שתידרש לשלם שקל יותר. אולי אף תקבל החזר מאמזון.

פורסם

אין לך אפשרות לדעת אם הם יעשו את זה או לא בזמן ההזמנה. ואתה על בשרך חווית את זה שגם כשאמרת לחנות במפורש לא לעשות את זה הם עשו את זה בכל זאת. אתה אשם? אין לך אפשרות לעשות נגד זה שום דבר! אתה לא נמצא שם כדי לוודא שהחנות שולחת את המשלוח עם הצהרה נכונה.

פורסם

הסינים עושים את זה בעיקר בשביל עצמם, יש להם מיסי יצוא. לכן קשה לגרום להם להצהיר את הסכום האמיתי הגבוה על החבילה.

לדעתי במכס יודעים שברגע שתקום צעקה הם אלו שלא יוכלו להמשיך ללכת בדרך המצליח (להפיל את האחריות על הקונה).

פורסם
אתה לא יכול לקנוס מישהו על מעשים של אחרים.

המכס למעשה לא בדיוק קונס אותך.

כשמגיעים למשל חזרה לארץ מחו"ל ואתה עובר במסלול הירוק ותופסים אותך עם סחורה חייבת במס, אז קונסים אותך.

אתה יכול לבחור לא לשלם את המס ולנטוש את המוצרים, אך את הקנס תקבל ותשלם לא משנה מה.

במשלוח הקנס למעשה מוטל על החבילה. אתה רוצה לשחרר את החבילה ולהעביר אותה לבעלותך? אין בעיה, מישהו צריך לשלם את הקנס על ההצהרה השקרית, ולא ממש מעניין אותם מי.

אפשר גם לנטוש את החבילה ואז לא מוטל קנס על המייבא, והמייבא זכאי לפנות לשולח ולהתחשבן איתו על הנזקים שנגרמו.

המכס בכל מקרה לא ישית את הקנס על המייבא במקרה כזה.

אני חושב שצריך לעשות את זה בצורה אחרת עם מערכת ממוחשבת המאפשרת להצהיר מראש על חבילות (למרות שזה בעייתי מאוד עם חבילות בדואר רגיל ללא מעקב).

אבל במצב הקיים היום זו פשוט פרצה אדירה לרמאויות. מה הבעיה לשלוח מייל לספק ולכתוב לו אנא רשום ערך אמיתי על החבילה, זו חובה, ושנייה אחר כך מייל נוסף בו כתוב תתעלם מהמייל הקודם ותכתוב שניים וחצי סנט?

לא ניתן להטיל על המכס להיות השופט במקרים כאלה.

פורסם
אין לך אפשרות לדעת אם הם יעשו את זה או לא בזמן ההזמנה. ואתה על בשרך חווית את זה שגם כשאמרת לחנות במפורש לא לעשות את זה הם עשו את זה בכל זאת. אתה אשם? אין לך אפשרות לעשות נגד זה שום דבר! אתה לא נמצא שם כדי לוודא שהחנות שולחת את המשלוח עם הצהרה נכונה.

אבל הסברתי כבר את עמדת החוק ואת ההגיון שבדבר מבחינת היכולת של המדינה לאכוף את חוקי המכס.

כן, אני אשם. אני זה שהזמנתי מחנות אלמונית באמינותה, למרות שאישית ידעתי בפירוש שיש סיכוי טוב שזה יקרה למרות דרישתי המפורשת, כי זה מה שעושים רוב הסינים. יכלתי לא לקחת את הסיכון ולחפש חנות שידוע שמצהירה כחוק.

ב iandroid יש קישור שבו מסבירים שרובם המוחלט של הסינים עושים זאת, ויש רק 2 חנויות שידועות שמצהירות אמת.

אבל זה לא משנה אם ידעתי או לא ידעתי. דבר ראשון כי "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מאחריות". ועל פי חוק אתה אחראי ליבוא שלך. זה לא משנה אם פיזית נסעת והברחת במזוודה, או שביקשת שמישהו ישלח אליך בדואר - עליך לוודא שהצהרה היא תקינה וכל האחריות היא עליך.

ההבדל הוא שבדואר אתה יכול להתכחש להזמנת החבילה. כמובן שאז לא תקבלה והיא תוחרם ותימכר במכרז.

הרי יש חנויות אמינות בחו"ל שידוע שאין שום סיכוי להצהרות שקריות מהם. ויש גם חנויות שנותנות לך את העלות המקסימלית הסופית, לדוגמה אמזון.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים