פורסם 2015 ביולי 2710 שנים מחבר 9980 מצוין יש לי או כמה ימים מעט זמן כדי להעביר ביקורת .רכשתי דרך KSP דבר אחד אני כן יכול להגיד לך במידה ותרכוש אותו תמקם אותו במקום מאווור טוב וקריר הוא מתחמםאני הולך לשים אותו בסאונה של ארון התקשורת שלי :-/
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים מחבר סבבה, רק תעדכן..מעדכן : התקשרתי אליהם עכשיו בשביל לשאול שאלה פשוטה : האם אפשר לדחות את ההתקנה עד שיגיע המודם שאני רוצה לבאג.חיכיתי רבע שעה בטלפון עד שענה לי נציג שירות , החוצפן העביר אותי להמתנה לפני שבכלל ידע מה בדיוק אני רוצה לשאול , על איזה מודם אני מדבר וכו' , אחרי 8 דקות המתנה הוא ענה לי אמר לי איזשהו משפט לא מובן עם המילה "אחי" והשיחה נותקה.התקשרתי שוב פעם , חיכיתי 12 דקות , ענה לי נציג ואמרתי לו שאני מבקש שיבטל את המנוי שלי בזה הרגע.אז עכשיו אתם מוזמנים לעדכן אותי , לאיזה חברה כדאי לי לעבור ואם יש חברות שנותנות את המודם ראוטר שאני רוצה או מודם טוב אחר במחיר טוב.תודה
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים למי שאין סבלנות - אקספון זאת לא החברה בשבילו.אתמול האינטנרט הפסיק לעבוד.התקשרתי לתמיכה - נאמר לי בהתחלה שזמן ההמתנה ההמוצע הוא 40 שניות. זה הלך ועלה עם הזמן.אחרי כ15 דק׳ ענו לי.מסתבר שמשום מה המהירות בקו שלי ירדה (מ40 ל15) ולכן יש להגדיר חייגן adsl ולא vdsl. לא ברור למה זה קרה, יטופל בימים הקרובים, כרגע לגלוש ככה.נכון שזה זול יותר אבל המוצר לא באותה רמה והשירות מאוד בעייתי.
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים לגבי החום וה W9980הוא מגיע עם כסוי ניילון שקוף ודק כמעט בלתי מורגש על חלקו העליון.הכסוי הזה חוסם את חורי האיוורור שינם שם בשני החריצים שלאורכו.אז כדאי להוריד אותו ולא לשמור על הנתב מאבק!עדיין הוא יהיה חם אבל הרבה פחות.
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים מחבר בזק יוזמת מלא בעיות.. אתה לא הראשון שנתקל בכזה דבר..מה קשור בזק?מדובר בחברה עם שירות חרא ובתור חוויה ראשונה שלי עם השירות הזה החלטתי להקדים תרופה למכה וביטלתי את ההתקנה איתם.
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים ^אכן.מלבד זאת, לפני שאתה משמיץ חברה, שבאה ומורידה מחירים בשוק רווי תאבי-בצע, רצוי שתתחבר לאותה חברה לפחות ולא תשפוט ע"ס ניסיון/מקרה יחיד.
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים מחבר ^אכן.מלבד זאת, לפני שאתה משמיץ חברה, שבאה ומורידה מחירים בשוק רווי תאבי-בצע, רצוי שתתחבר לאותה חברה לפחות ולא תשפוט ע"ס ניסיון/מקרה יחיד.הרבה יותר חשוב ממחיר זה שירות לקוחות.ולא לפתוח לפחות דף שירות לקוחות בפייסבוק שיאפשר ללקוחות לפנות אליהם בצורה אסינכרונית מבלי לבזבז זמן זה מבחינתי זלזול.הבעיה בישראל היא שישראלים מסתכלים דבר ראשון על מחיר ואם יש מקום שדפק אותך אבל הוא הכי זול (למשל KSP) הם ימשיכו לחזור ולקנות שם שוב ושוב
פורסם 2015 ביולי 3010 שנים כן..הבעיה בישראלים שהם רוצים שישרתו אותם כמו מלכים בעבור 0 שקלים חדשים.שתי אפשרויות:1.לשלם מחיר זול ולהתפשר על היחס, לעיתים.2.לשלם עוד כמה עשרות שקלים וכמה מאות בשנה, בשביל לקבל שירות נורמלי פעם בשנתיים שתצטרך אותו.כאילו השרות בבזק הוא לעילא ולעילא ..נציגי טכנית שאין להם מושג בשיט ונציגת שרות שאשכרה אמרה לי שה40 מגה שלהם יותר מהירים מה40 מגה של אחד מהמתחרים שלהם.
פורסם 2015 ביולי 3110 שנים אתם לא מבינים מה זה שרות באמת. אם אתם חושבים שבזק נותנת שירות טוב ששווה 60 ש"ח יותר בחודש (זה לא כמה שקלים אגב), אז אתם טועים ובגדול.אין במדינה הזו אף חברה אחרת שנותנת שירות ששווה שקל אחד יותר. חבל לכם על הכסף.
פורסם 2015 באוגוסט 110 שנים מחבר כן..הבעיה בישראלים שהם רוצים שישרתו אותם כמו מלכים בעבור 0 שקלים חדשים.שתי אפשרויות:1.לשלם מחיר זול ולהתפשר על היחס, לעיתים.2.לשלם עוד כמה עשרות שקלים וכמה מאות בשנה, בשביל לקבל שירות נורמלי פעם בשנתיים שתצטרך אותו.כאילו השרות בבזק הוא לעילא ולעילא ..נציגי טכנית שאין להם מושג בשיט ונציגת שרות שאשכרה אמרה לי שה40 מגה שלהם יותר מהירים מה40 מגה של אחד מהמתחרים שלהם.אתה גולש באקספון?אם כן , באיזו מהירות ואיך הם?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.