האם קניית טלוויזיה מחנות שמספקת אחריות יבואן רשמי שווה הפרש של 900 ש"ח? - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם קניית טלוויזיה מחנות שמספקת אחריות יבואן רשמי שווה הפרש של 900 ש"ח?


zombie

Recommended Posts

בכוונתי לקנות מסך סמסונג ותוך כדי סקר שוק הסבירו לי באחת החנויות שהחנויות שמוכרות הכי נמוך לפי זאפ מוכרות שלא מיועדת לשוק הישראלי וללא תפריט בעברית (לא קריטי לי כל כך), האפליקציות שלהם מתעדכנות בהתאם לאזור אחר והאחריות היא לשנה וממקור לא ידוע (קצת יותר קריטי לי).

האמת שראיתי חנויות שמוכרות עם תפריטים בעברית (חלקן הראו לי כתבות לא מעודדות על אחריות היבואן) ואני מתאר לעצמי שעניין העדכונים תלוי איפה אתה מחובר ומה אתה בוחר באפשרויות אני צודק?

האם ההפרש של ה900 ש"ח באמת שווה את השקט של אחריות מיובאן רשמי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי, לרוב לא יהיה קשר בין תפריט בעברית לתמיכה בכתוביות בעברית. זאת מנסיון עם טלוויזיה וגם שרכשתי לפני שנים. אם המצב לפני שנים היה כזה, סביר להניח שמאז הוא רק השתפר, כלומר מרבית הדגמים יתמכו בכל השפות כשזה נוגע לתרגום, בלי קשר לשפות הממשק הקיימות. אבל, ללא ספק, כמו שאמר omrij, יש לברר את הנושא.

וכמובן - לא הייתי מתייחס לדברים שאומרים לך מוכרנים בחנויות פיזיות על המתחרים שלהם באינטרנט. הם רוצים שתקנה מהם, לא באינטרנט, אז אין להם בעיה "ללכלך" על המתחרים, גם אם אין בזה שום של אמת. לפעמים מוכרים עם עברית, לפעמים גם עם אותה אחריות של אותו יבואן. צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...