עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

האם קניית טלוויזיה מחנות שמספקת אחריות יבואן רשמי שווה הפרש של 900 ש"ח?

Featured Replies

פורסם

בכוונתי לקנות מסך סמסונג ותוך כדי סקר שוק הסבירו לי באחת החנויות שהחנויות שמוכרות הכי נמוך לפי זאפ מוכרות טלוויזיה שלא מיועדת לשוק הישראלי וללא תפריט בעברית (לא קריטי לי כל כך), האפליקציות שלהם מתעדכנות בהתאם לאזור אחר והאחריות היא לשנה וממקור לא ידוע (קצת יותר קריטי לי).

האמת שראיתי חנויות שמוכרות עם תפריטים בעברית (חלקן הראו לי כתבות לא מעודדות על אחריות היבואן) ואני מתאר לעצמי שעניין העדכונים תלוי איפה אתה מחובר ומה אתה בוחר באפשרויות אני צודק?

האם ההפרש של ה900 ש"ח באמת שווה את השקט של אחריות מיובאן רשמי?

פורסם

שים לב שלפעמים כשאין עברית אז גם אין תמיכה בכתוביות בעברית (קבצי srt ). לא יודע אם זה מעניין אותך או רלוונטי לדגם שלך.

פורסם

לדעתי, לרוב לא יהיה קשר בין תפריט בעברית לתמיכה בכתוביות בעברית. זאת מנסיון עם טלוויזיה וגם DVD שרכשתי לפני שנים. אם המצב לפני שנים היה כזה, סביר להניח שמאז הוא רק השתפר, כלומר מרבית הדגמים יתמכו בכל השפות כשזה נוגע לתרגום, בלי קשר לשפות הממשק הקיימות. אבל, ללא ספק, כמו שאמר omrij, יש לברר את הנושא.

וכמובן - לא הייתי מתייחס לדברים שאומרים לך מוכרנים בחנויות פיזיות על המתחרים שלהם באינטרנט. הם רוצים שתקנה מהם, לא באינטרנט, אז אין להם בעיה "ללכלך" על המתחרים, גם אם אין בזה שום שבב של אמת. לפעמים מוכרים עם עברית, לפעמים גם עם אותה אחריות של אותו יבואן. צריך לבדוק כל מקרה לגופו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.