יש פה נציג של Bezeqint? האינטרט שלהם בלתי נסבל ואין עם מי לדבר בטלפון - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש פה נציג של Bezeqint? האינטרט שלהם בלתי נסבל ואין עם מי לדבר בטלפון


Zeev86

Recommended Posts

תשתית ידידי, הייתי חווה את אותו הבעיות כשהייתי בHOT - תשתית בלבד, ספק בינלאומי ולאחר טרטורים רבים החלטתי לזרוק את הוט לפח ולחזור לתשתית והופ איזה קסם הבעיות נעלמו.

אני הרצתי בדיקות עצמאיות מכיוון שמשני הכיוונים האשימו אחד את השני, הוט את ובזק את ודי אי אפשר ככה יותר, דרך אגב אם אתה תתנתק מהוט קח בחשבון שאל תגיד לי באופן ישיר לנתק אותך למה זה לא יקרה ויטרטרו אותך בין נציגים, תגיד בצורה עקיפה שאתה "רוצה" להחליף חבילה או משהו.

בכל מקרה בהצלחה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע. לשלושת המגיבים האחרונים - אז במה בעצם עוזרת הפקודה tracert אם לא למצוא את גורם הבעיה?

אתם צפיתם בסרטון וראיתם שהפינג של 1000+ אני מקבל בתגובה מאחד מהשרתים של bezeqint.net? איך זה תשתית בדיוק? (בלי שום ציניות - אני באמת שמנסה להבין את הבעיה כאן).

אני כן מקבל מהירות הורדה טובה (בהורדות במחשב, 10 מגה לשניה), בבדיקת מהירות של , 8 מגה לשניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי שוב,

יש כמה גורמים שצריך לבדוק...

דבר ראשון הייתי ממליץ להתקשר להוט ולבקש להחליף כתובת, ועל הדרך לבדוק בראוטר על כמה MTU מוגדר, הטווח המומלץ הוא 1390-1460.

דבר שני רצוי שתפרסם פניגים\טרייסים לכתובות הDNSים [62.219.186.7,192.115.106.35].

במידה והפינגים\טרייסים לא תקינים הרי שמדובר בתקלת תשתית, במידה וכן תקין יהיה צורך לפנות למחלקת הNETWORKING לבדוק תקלה בניתוב הכתובת.

עריכה:

רק עכשיו בסוף התגובה ראיתי את הטרייס שביצעת, והוא מעיד על תקלת תשתית...

תפנה עם הממצאים להוט.

אם לא ברור לך למה אני אסביר יותר לעומק:

שים לב שהתשובה שמתעכבת היא בין שרת לשרת bezeqint, ולאחר שהפקטה ממשיכה בדרכה היא אינה נתקלה באיטיות כזו או אחרת לשאר הדרך...

- - - תגובה אוחדה: - - -

זה ממני, מגיע למכונה דרך מכונה אחרת:

1 4 ms 3 ms 3 ms 192.168.1.1

2 19 ms 19 ms 19 ms 212.179.37.1

3 20 ms 19 ms 19 ms 212.179.14.6

4 19 ms 19 ms * 212.25.77.6

5 19 ms 19 ms 26 ms 62.219.189.246

6 19 ms 19 ms * 62.219.189.170

7 21 ms 20 ms 21 ms 212.179.162.202

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי כי הם נקראים "בזק" בינלאומי?

אולי כי הם השקיעו בציוד לעבודה עם חייגן?

אולי כי הם רוצים את הכסף של אותם לקוחות שרוצים בזב"ל + הוט ללא חייגן, אבל לא רוצים להשקיע בתשתיות ראויות?

אולי כי מדובר באחוז קטן יחסית של לקוחות?

אולי כי הם רוצים לשמור(או אין להם ברירה) על שני תשתיות נפרדות לחו"ל וצריכות שמישהו ישתמש בחיבור הגרוע?

אולי כי יש להם העדפה ברורה וחזקה לשימוש בתשתית בזק?

אולי כי במידה רבה כל החברות ה#$@#&@ האלו הם אויבות הציבור, ומוכנות לדפוק אותו בלי למצמץ פעמיים כל עוד הרווחים שלהם זורמים?

אולי כי כל התשובות נכונות?

אתה מוזמן לשנוא אותם על כך.

על העוגמת נפש שהם גרמו לך.

ולי.

ולהרבה לקוחות אחרים.

על השקרים.

על הנזקים.

על ביזבוז הזמן.

על התסכול.

על החוצפה.

על הזילזול.

ואז להחליט החלטה.

לעבור לתשתית בזק, או לעבור לספק אחר.

אם תתנסה עם כולם מספיק זמן תשנא את כולם.

לדעתי צריך לתלות את המנהלים של כל חברות האינטרנט והתשתית בישראל.

את כוווווווווווווולם.

לתלות בכיכר העיר באשמת אוייבי הציבור.

אני חייב לראות איך אתה נראה במציאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...