עבור לתוכן

מבזק: נתוני מכירות: ה-PlayStation 4 פותח פער אדיר על ה-Xbox One

Featured Replies

פורסם
היא מכרה כי היא פנתה לפלח שוק אחר לגמרי, עד שהמתחרים חיקו את הטכנולוגיה.

מה שאומר ש1.גם כשנראה ש"צריך להיות מתאבד כדי להוציא קונסולה חדשה", מסתבר שעדיין אפשר להצליח בענק אם חושבים מחוץ לקופסה, ו2. היות שגם המתחרים כרגע פונים גם לאותו "שוק אחר לגמרי", הרי שגודל השוק כולו הוא הרבה יותר גדול כרגע ממה שהיה בעבר אי פעם.

זה בנוסף לעובדה ש(לא משנה מה שתגיד) כל קונסולות הדור הקודם בהחלט נחשבו להצלחה מסחרית, וקונסולות הדור הנוכחי מוכרות בינתיים בקצב מהיר יותר מקודמותיהן (חוץ מwii-u, אבל זו לא חכמה), אז לא הייתי מספיד את הקונסולות כל כך מהר.

  • תגובות 54
  • צפיות 14.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם ה-Wii כל כך מוצלח אז למה הוא נעלם מהר מאוד מהמדף, מהסיבה שלחשוב מחוץ לקופסה זה לא מספיק בשביל לייצר רווח.

זה לא הצלחה מסחרית יותר נכון אילוצים מסחריים וכלכליים בין השותפים העסקיים בעניין.

אני לא מספיד כבעל כמה קונסולות בעצמי, אבל מה שאני ואתה כגיימרים חושבים הם התאגידים חושבים אחרת...

וכמודל עסקי הקיים ביחס לכיוון התפתחות שוק הגיימינג, אני לא רואה איך הקונסולות ישרדו.

פורסם

ושוב אתה סותר את עצמך. אמרת ש ps3/x360 לא נחשבות להצלחה מסחרית כי הן החזיקו 8 שנים בשוק שזה יותר מתוחלת החיים ה"תקנית" של קונסולות שהיא לטענתך 6 שנים. ועכשיו אתה קורא לWii כישלון כי היא החזיקה בשוק "רק" כמו מה שטענת בעצמך שהוא תוחלת חיים של קונסולות?

בקיצור, נראה לי שאין לך שום אמת מידה עקבית למה נחשב להצלחה של קונסולה (חוץ מאשר "כמו ps2"), ואתה סתם מוצא תירוץ למה כל קונסולה לדעתך לא נחשבת להצלחה.

בפועל, אמת המידה להצלחה מסחרית או כלכלית של קונסולה היא הרבה יותר מורכבת מאשר כמות המכירות או הזמן שלה בשוק, ומושפעת הרבה יותר ממכירות המשחקים (גורם שהתעלמת ממנו לחלוטין), כמו גם מכמות הרווח/הפסד ממכירת כל קונסולה (יחסית למחיר הייצור) - יש קונסולות שנמכרו ברווח מהיום הראשון, בעוד שאחרות נמכרו במחיר הפסד במשך שנים, (מתוך כוונה להרוויח על מכירות המשחקים כנ"ל).

פורסם

הצלחה מסחרית 80 מילון יח' ב-9 שנים וואו...

מעניין למה סוני וגם מיקרוסופט עברו לארכיטקטורה של X86 כנראה בגלל הצלחה מסחרית בעבר.

ואגב, דווקא משחקי AAA על קונסולה הם לא מייצרי רווח גדולים לחברות.

לא רק PS2 הייתה קונסולה מצליחה, שכחת את SNES אומנם 16 ביט אבל הצלחה מסחררת לזמנו.

מה לעשות זמנים משתנים וטכנולוגיה מתאימה את עצמה, לקונסולות המוכרות היום אין עתיד בעידן הזה.

פורסם

snes מכרה 49 מליון יחידות - פחות מכל קונסולה בדור האחרון.

אני לא מצליח להבין על בסיס מה אתה קובע אילו קונסולות נחשבו להצלחה ואילו לא, מהם הקריטריונים שלך? כי בינתיים זה נראה שאתה בוחר אותם באקראי.

בסופו של דבר, אם אכן הרוב המוחלט של הקונסולות נחשבות לכשלון מסחרי לטעמך, למה לדעתך יש קונסולות בכלל? החברות כל כך אוהבות להפסיד?

פורסם

לקונסולות בדור האחרון היו יותר חיי מדף מאשר ה-SNES.

SNES הושק ב-1990 N64 החליף אותו ב-1996, אבל למעשה ההשקה של סוני עם הפלייסטיישן 1 הרגה את ה-SNES כבר ב-1994.

ככה שזה ממש לא בר השוואה. למעשה אם ה-PS1 לא היה יוצא לאור, לדעתי SNES היה מסיים את חייו עם 60 מליון יח' לפחות.

בכל מקרה, המודול העסקי של הקונסולה המוכרת כיום לא יכול לשרוד יותר, אני מתאר לעצמי שסוני ומיקרוסופט כבר עובדים על משהו בעניין...

אני לא רואה פתרון טכנולוגי לקונסולה שתריץ משחקים אפילו ב-1440P עם 60fps, במחיר אטרקטיבי ללקוח.

פורסם

בדיוק חשבתי על זה.. הטלוויזיות הולכות לכיוון ה4k בחמש שנים הקרובות, וקונסולות בכוונה לא עולות יותר מ3000 ש"ח.. אז או שיצליחו לעשות אופטמיזציה מטורפת ולהגיע ל30 fps על 4k במחיר נורמלי, או שיעשו קונסולות עם חומרה מפלצתית במחיר תואם

פורסם

לדעתי המודל של מכונת סטים הוא הכיוון הראליסטי יותר.

יש גם יתרון משמעותי לגיימרים עם תהיה חומרה אחת בסגנות מכונת סטים, לא תהיה יותר בעיה של משחקים אקסקלוסיביים.

פורסם

אתה חושב שסוני ומייקרוסופט יבנו קונסולות על פלטפורמה של סטים? נראה לי לא הגיוני

פורסם

בהחלט לא הגיוני, לחזק את המתחרה הכי שאפתנית שלהם :) לא רעיון כל כך טוב.

מה גם שמפתחות המשחקים לא עושות אופטימיזציה למחשב כמו שהן נאלצות לעשות לקונסולות.

מכונת סטים לא תחזיק מחזור ארוך כמו של קונסולות ללא שדרוגים יקרים, תהיה חזקה ואימתנית אשר תהיה.

במכונות סטים האיכות תהיה במגמת דעיכה מהיום הראשון, בניגוד לקונסולות שהחוויה שם היא בינונית+ לעומת מחשב חזק אך נשמרת לאורך כל הדרך ולפעמים אף משתפרת.

(בps2-הקונסולה היחידה שהייתה לי :) המשחקים הכי טובים ומרשימים יצאו בסוף)

נערך על-ידי OvO

פורסם

אני חושב שכל עוד מסכי fhd הם השולטים בשוק סוני ומייקרוסופט יכולים להיות רגועים (סוני בעצמה יצרנית מסכים מובילה...) כש4k יהפוך לסטנדרט הם כנראה ילכו על 4k בהגדרות מדיום ומטה.. קונסולות אף פעם לא הצטיינו בגרפיקה מהממת.. או שיקרה איזה תהליך שיוזיל מאוד את מחיר החומרה.. בינתיים מה שיש זה קונסולות fhd שרוב מי שמשתמש בהן לא מבין דבר וחצי דבר על הבדלי גרפיקה בין קונסולה למחשב. נהנה מהחוויה של משחק בסלון על שלט וזהו

פורסם

אגב, סליחה על הבורות.. המעבד הגרפי של הקונסולות מקביל לאיזה דגם של מחשב? R9 280?

פורסם

הרבה מתחת ל280.

לPS4 יש כרטיס שווה ערך לHD 7870 (נותן 1.84 teraflop)

לXB1 יש משהו שדומה לHD 7790 (נותן 1.31 teraflops)

לשם השוואה, ה280 נותן משהו כמו teraflops 4.0

נערך על-ידי Spacecowboy

פורסם

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Radeon_HD_7000_Series

הPS4 עם יותר יחידות עיבוד פעילות מ7850 אבל פחות מ7870 ומבחינת ביצועים קרוב ל7850.

הxone עם 768 זה כנראה ליבת bonaire pro כמו בr7 360

וה280 זה rebrand של ה7950 עם 3300Gflops

נערך על-ידי David_K

פורסם

מדהים עד כמה הכל עניין של תאימות של המשחקים.. מה שיש על הקונסולות זה בקושי כרטיס מסך סטנדרטי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים