מסך מחשב לעבודה גרפית גבוהה (מאיה פוטושופ וכו) וגיימינג בגודל 28" תקציב של 4K - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך מחשב לעבודה גרפית גבוהה (מאיה פוטושופ וכו) וגיימינג בגודל 28" תקציב של 4K


fenix5545

Recommended Posts

שלום.

אני מחפש מסך מחשב לצרכי גרפיקה בעבודה על תוכנות מאיה,פוטושופ,אילוסטרייטור,זי ברש,לייט רון וגיימינג ברמה גבוהה.

אני רוצה מסך בגודל 27-28" (אפשר גדול יותר) ברזולוצית התקציב שלי הוא עד4000 מעדיף לחסוך גם אם זה אומר מסך קצת פחות איכותי ובעל אפשרות קנייה באילת.

מעדיף שיהיה למסך אפשרות תלייה על סטנד מרובה מסכים (יש לי עוד מסך בבית שהמסך הזה יהיה במקביל אליו).

אם יש מסך שתומך בFREESYNC אני גם יעדיף אותו מיכיוון שהכרטיס מסך שאקנה בקרוב הוא FURY X.

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שIPS וצבעים יהיו חשובים לך. עכשיו אני יודע ש ACER הוציעו מסך IPS לגיימינג עם 144HZ 1MS וכל הדברים האלה. אבל זה לא רזולוציית זה 2560

לא יודע אם מוכרים אותו בארץ אבל שווה לך לבדוק חפש בגוגל איזה דגם זה משהו כזה. אם לא חשוב לך 144HZ אז לך על הסמסונג שיש בKSP/IVORY לחבר יש אותו והוא מרוצה עם רזולוציית 4K

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משתמש בP2715Q של כברכמה חודשים,די מרוצה ממנו גם מהצבעים גם מהפאנל,ארוגונימקה טובה(יכולת להטות ולהגביה את המסך)אין זליגות אור,היתה לי בעייה שהמסך לעיתים רחוקות לא היה עולה יחד עם המחשב,אחרי פרמוט התופעה נעלמה,אני מניח כי התקנתי מחדש את הדרייברים לאחר שתקנו את התקלה הזו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

הסמסונג מאוד מאוד לא מומלץ, מסך ללא אינו מתאים לגרפיקאי!! ודאי במחיר כזה- זכותך לקבל משהו מתאים. (כמו''כ ללא ארגונומיה בסיסית וכו')

את הדל איני מכיר ספציפית אבל לא התאכזבתי מהם אף פעם והביקורות שלו חיוביות (למעט זליגות אור)

על האייסר קראתי די הרבה ואפילו שקלתי ל''ייבא'' אחד לעצמי אבל האחריות מרתיעה אותי (מלבד זאת שזה ייצא ייקר מידי אחרי עלות שליחה וכו')

ולפותח הדיון במידה ואין לך יותר ממסך אחד = המשתלם הנוח ביותר זה לקנות 2 של - נניח 24 על רזלוציה טובה ומהרמות הגבוהות- זה מה שאני הייתי עושה (וגם מה שעשיתי - עיין במפרט)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי מסך אחד 24" של לכן אני רוצה מסך נוסף ובגודל גדול (הוא בעיקרון הולך לשמש אותי להכל משחקים בקונסולה/מחשב/גרפיקה/סרטים וכו) חשבתי על הדל נוא עובר קצת את התקציב שלי וגם לא תומך בפריי סינק כפי שאני רואה כיום אין יותר מידי מבחר גדול של מסכים כניראה אמתין קצת ואראה מה מגיע לארץ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, כפי שזה ניראה אם אני רוצה משהו שהוא מאין "הטוב מכל העולמות" אני צריך לרדת מהרעיון של ה4K או הfreesync כאלו אצטרך לוותר על אחד מהם לטובת השני (אני יודע שהדגם של הבאתי מקודם הוא גם לא 4K),איזה דגמי מסך יש בכלל בארץ שתומכים בfreesync ואם לדעתכם כדאי לייצא אחד מחול שהוא גם4K וגם תומך בfreesync?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בעצם ירדת מהרעיון של גרפיקאיות (זה די מבלבל שאנשים שרוצים את "המסך הטוב ביותר להכל" אבל הם בעצם רוצים לשחק איתו בעיקר).

מה התקציב שלך? אתה קונה רק מהארץ? מה כרטיס/י המסך שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ציפיתי למסך מושלם היה ברור לי שיהיו חסרונות וויתורים פשוט אמרתי אם קונה מסך חדש אז יאללה שיהיה freesync ורזולוציה גבוהה, ירדתי מהרעיון של הfreesync גרפיקה זה הלימודים והעבודה שלי והפרנסה שלי (למרות שיחסית חדש בתחום) ואף פעם לא באמת שמתי לב יותר מידי לטארינג בעתיד אם זה יציק מאוד ויהיה הכסף אחליף גם את המסך השני שיש לי (סאמסונג s24b300 לא מדהים), התקציב שלי זה 4000 שקל כשאני מעדיף לחסוך כרטיס מסך fury x (כבר בהזמנה) אם לקנות מחול אז בעתיד הקרוב זה רק דרך האינטרנט דרך שרות כמו אמריקן ביי או פשוט איבי ולהסתכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...