פורסם 2015 ביולי 1710 שנים עכשיו אתה סתם מקשקש ..אם קניתי lg g3 ואני צריך לממש אחריות, מכל סיבה שהיא, אני די תקוע ..
פורסם 2015 ביולי 1710 שנים ליאור. החלפתי מעבד של אינטל. הגיע שליח dhl לאסוף אותו מהבית שלי. תוך פחות משבוע החזיר אלי שליח dhl מעבד חדש.
פורסם 2015 ביולי 1710 שנים עכשיו אתה סתם מקשקש ..אם קניתי lg g3 ואני צריך לממש אחריות, מכל סיבה שהיא, אני די תקוע ..אם קנית אותו ממקום נורמלי כמו אמזון, תקבל אחריות שתהיה הרבה יותר טובה מהכאילו אחריות שיש בארץ.
פורסם 2015 ביולי 1710 שנים עכשיו אתה סתם מקשקש ..אם קניתי lg g3 ואני צריך לממש אחריות, מכל סיבה שהיא, אני די תקוע ..תלוי מאוד מאיפה קנית.אם קנית מחנות גדולה ומוכרת לא תתקע.
פורסם 2015 ביולי 1710 שנים מעניין מה שאתם אומרים פה ..הניסיון היחיד שלי היה שקניתי נייד בחו"ל, אבל אכן מחנות קטנה והיו לי בעיות עם זה בזמנו..מלבד אמזון, יש עוד חנויות כאלה, עם אחריות ושרות לקוחות שמגיע עד ישראל ?.
פורסם 2015 ביולי 1710 שנים כאן זה מתחלק ל2 חלקים.במידה והמוצר מגיע DOA זה כחלק מהאחריות של החנות ואתה צריך לפנות אליה. אמאזון לא יעשו לך בעיות ויחזירו לך כסף על משלוח חזרה אם צריך (יש הרבה מקרים שהם פשוט משאירים את התקול אצלך). אני לא ניסיתי יותר מדי כי אני מזמין בעיקר דרכם אלקטרוניקה מחו"ל,אבל אני מניח שיש עוד חנויות שמציעות את אותו השירות.החלק של האחריות של המוצרים תלוי ברוב הגדול שלהם ביצרנית.זה קרה רק פעם אחת מקרה כזה עם אוניות של לוג'יטק שהזמנתי מאמאזון.הם לא עשו לי בעיות ושלחו לי חזרה אוזניות חלופיות במשלוח אקספרס ולא ביקשו את האוזניות חזרה.אני יודע שרייזר גרועה מאוד מבחינת שירות לקוחות מחוץ לארה"ב וגם lg.האמת היא שיהיה רעיון טוב לשים סטיקי של חוות דעת על שירות לקוחות של חנויות ויצרניות בינלאומיות והתייחסותם אל לקוחות מישראל.בכל מקרה,נחזור לנושא,בחו"ל אימפריות נופלות ועולות לפי ההתייחסות ללקוחות.אמאזון מוכרת כאחת מהחברות שהכי נחמדות ללקוחות,והלקוחות האלו יעדיפו הקנייה הבאה שלהם להוסיף עוד כמה דולרים ולקנות מאמאזון מאשר בחנות אחרת, בגלל שיהיה להם על מי לסמוך.EA ידועה במשך שנים כאחת החברות הכי גרועות בארה"ב ובשנים האחרונות הם הבינו את זה ומנסים לשפר את זה עם משחקים חינם ללקוחות והצעת החזרים ללקוחות לא מרוצים.
פורסם 2015 ביולי 1810 שנים החברה היחידה בארץ שבאמת משתווה לרמת שירות הלקוחות בחו"ל, היא אייבורי שבאמת משחקים אותה. כל השאר? לך תדפוק את הראש איתם.
פורסם 2015 ביולי 1810 שנים החברה היחידה בארץ שבאמת משתווה לרמת שירות הלקוחות בחו"ל, היא אייבורי .אתה רציני? לא ניכנס לזה כאן, אבל היא ממש ממש לא בראש הרשימה... BY FAR
פורסם 2015 ביולי 1810 שנים http://hwzone.co.il/community/threads/468215-%D7%AA-%D7%A8%D7%93-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%A6%D7%AA-%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-2013
פורסם 2015 ביולי 1810 שנים כאן זה מתחלק ל2 חלקים.במידה והמוצר מגיע DOA זה כחלק מהאחריות של החנות ואתה צריך לפנות אליה. אמאזון לא יעשו לך בעיות ויחזירו לך כסף על משלוח חזרה אם צריך (יש הרבה מקרים שהם פשוט משאירים את התקול אצלך). אני לא ניסיתי יותר מדי כי אני מזמין בעיקר דרכם אלקטרוניקה מחו"ל,אבל אני מניח שיש עוד חנויות שמציעות את אותו השירות.החלק של האחריות של המוצרים תלוי ברוב הגדול שלהם ביצרנית.זה קרה רק פעם אחת מקרה כזה עם אוניות של לוג'יטק שהזמנתי מאמאזון.הם לא עשו לי בעיות ושלחו לי חזרה אוזניות חלופיות במשלוח אקספרס ולא ביקשו את האוזניות חזרה.אני יודע שרייזר גרועה מאוד מבחינת שירות לקוחות מחוץ לארה"ב וגם lg.האמת היא שיהיה רעיון טוב לשים סטיקי של חוות דעת על שירות לקוחות של חנויות ויצרניות בינלאומיות והתייחסותם אל לקוחות מישראל.בכל מקרה,נחזור לנושא,בחו"ל אימפריות נופלות ועולות לפי ההתייחסות ללקוחות.אמאזון מוכרת כאחת מהחברות שהכי נחמדות ללקוחות,והלקוחות האלו יעדיפו הקנייה הבאה שלהם להוסיף עוד כמה דולרים ולקנות מאמאזון מאשר בחנות אחרת, בגלל שיהיה להם על מי לסמוך.EA ידועה במשך שנים כאחת החברות הכי גרועות בארה"ב ובשנים האחרונות הם הבינו את זה ומנסים לשפר את זה עם משחקים חינם ללקוחות והצעת החזרים ללקוחות לא מרוצים.זה תקף רק לחנות ששלחה את המוצר לכאן או גם לכאלה שהשתמשת בשרותי שילוח ?.נניח המוצר הזה : פה.תהיה לי אחריות שלמה לשנה ?.
פורסם 2015 ביולי 1810 שנים את הלוג'יטק שלי הזמנתי לארה"ב ודודה שלי הביאה לי את זה כשהגיעה לארץ,אז כן,לחלק מהיצרניות זה תקף גם לשירותי שילוח.תהיה לך אחריות שלמה לשנה,אני לא יודע כמה טוב סוני מתייחסים ללקוחות בינלאומיים,יכול להיות שאתה תצטרך לשלם על המשלוח ויכול להיות שהם יהיו לארג'ים וישלמו על המשלוח,אבל אחריות בכך מקרה תהיה לך.
פורסם 2015 ביולי 1810 שנים ממה שאני יודע (לא הרבה, אני מודה) השירות של אמאזון בארה"ב הוא רמה או שתיים מעל לכל מקום אחר. לא יודע לגבי אמאזון גרמניה, במיוחד כשזה תלוי לא מעט בכלל בסוני ולא בהם (אלא אם מדובר ב-DOA למשל).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.