ביקורת מסך aocg2460pg - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת מסך aocg2460pg


naki

Recommended Posts

אחד ממסכי הgsync הראשונים, רזולוציה 1920x1080, 144hz 24 אינצ'

אני ממש לא סוקר מקצועי, ולא מתכוון לרדת פה לפרטים הכי קטנים, רק לספר על חווית שימוש של גיימר חובב כמוני.

הזמנתי את המסך הזה אחרי דיון מבורך פה בפורום, ובהדרכת החברה מאמאזון אנגליה. המסך הגיע אלי עם שליח עד הבית.. עלה 2400 ש"ח כולל מיסים ומשלוח, תוך שבועיים בדיוק מרגע ההזמנה. היום במבט אחורה הייתי קונה אותו בארץ, לא ידעתי שהוא יגיע. בכל מקרה, המסך הגיע בקרטון עם עטיפה בפנים, יחסית מוגן.

בכל מקרה למסך עצמו, הוא הגיע עם מתאם חשמלי, שאפשר לחבר לו קבל חשמל שיש לנו פה בארץ, ככה שלא הייתה לי בעיה. הרכבתי את המסך, ומאוד נהנתי מהאפשרות להגביה ולהנמיך אותו על הציר, אפשרות שלא הייתה קיימת במסך הקודם שלי, בכל מקרה מגיע המסך הזה תפס פלסטיק ירוק שיושב על המעמד של המסך, ונותן יציבות למסך עצמו שיושב על המעמד.

הדבר הראשון שהבחנתי בו כשחיברתי את המסך הוא הבהירות שלו.. המסך הפשוט שלי היה הרבה יותר כהה, ובמסך הזה גם כשהנמכתי את הבהירות, הוא עדיין היה בהיר. התרגלתי לזה מהר. מבחינת gsync יש אפשרות נוספת במסך שנקראת ulmb, שזה או gsync או ulmb. מקריאה ברשת הבנתי שיש משחקים שעדיף את זה, ויש שעדיף את האחר. בכל מקרה אני עם gsync קבוע. קניתי את המסך הספציפי הזה כי רציתי חווית משחק מושלמת ברזולוציית fhd. משחקים על ultra, בקצב רענון 144hz עם fps סביבות 100. אני היום משחק עם 980ti ומאוד מרוצה מהמערכת שלי.. בכל מקרה אני אישית אחרי חודשיים עם המסך הזה מרגיש את המשחקיות החלקה עם הgsync, הקצה רענון הגבוה בא לידי ביטוי יותר במשחקי fps. לכל מי שתהה, gsync לא מבטיח משחקיות חלקה בכל מקרה... כשישי נפילת fps רצינית, מ 60 ל20 מרגישים כמו כל מסך אחר, אבל בדרך כלל זה עובד חלק. למסך הזה יש חיבורי בצד להטענה, וזה אכן מטעין מהר, יש לי כבל שמחובר קבוע למסך, ויש לי עמדת הטענה קבועה על העמדת מחשב שלי.

מסך מושלם למי שמחפש חווית גיימניג מושלמת ברזולוציית fhd עד שיצאו כרטיסים שיתמודדו יפה עם 4k

ברור לי שאני לא מחדש כלום, בכל זאת ביקשו ממני לפרסם את חווית השימוש האישית שלי.

אשמח לתקן או להוסיף מידע לטובת כלל חברי הפורום אם צריך.. תהנו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...