מארז coolermaster cm690- לא מוכרים יותר? - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מארז coolermaster cm690- לא מוכרים יותר?


ORLY9992

Recommended Posts

הייתי אמורה לקנות מחשב כבר ממזמן,והיו לי הרבה התלבטויות לגבי הרכיבים. עד שהייתי כבר סגורה על כך, עכשיו עניין מחסור במלאי , מעקב את הקנייה - יכולה בksp בלבד . תחילה מאוורר מעבד שהיה חסר למעלה משבועיים, ועד שהגיע , עכשיו הבעיה עם המארז.

מדובר על coolermaster cm690 ((עם החלון או בלי ). בערך כחודש שהוא לא נמצא באתר של הרשת- ksp. חיכיתי כי חשבתי שלוקח זמן עד שמגיע שוב במלאי( כמו עם המאוורר ), אבל היום התקשרתי לשירות לקוחות הארצי ואמרו לי שאין אותו יותר אצלם , וגם לא יביאו בעתיד.

לא יודעת מה לעשות. אני יכולה רק באייבורי או קיי אס פי, ועדיף יותר קיי אס פי. זאת כי באייבורי לא מוכרים כרטיס מסך 9gtx970 . נוסף גם יקר יותר ב 300-350 ((עם כרטיס 960) כל העסק, כי בשונה מקיי אס פי אין שם מערכות מחשב מוזלות שניתנות לשינויים.

כשחסר רכיב אחד , עד שהוא מגיע במלאי אז רכיב אחר חסר. ומי שרוצה דגם קודם כבר לא יכול להשיג.

הייתי בksp ואז היה את המארז, מישהו היה ממש לאחרונה שם ושאל בקשר למארז ? באמת לא מביאים אותו יותר ? למה? לא ברור. מדובר במארז מעולה ומבוקש, והוא לא כזה ישן. אלא די מהתקופה האחרונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה stormtoper יקר לי. אני יכולה עד 500--520 שח. גם נראה שהוא גבוה מידי בגודלו.

ידוע שבאייבורי מוכרים, אבל יותר יקר. בקיי אס פי עם החלון היה עולה 525 שח, בלי החלון 390 שח. אייבורי עם החלון 550 ובלי 440 שח.

מילא זאת, אבל לא רק זה. בקיי אס יש מערכות מחשב מוזלות לשינוי, ויוצא זול ב350 שח. הכייייי חשוב באייבורי אין כרטיס מסך gtx970

מישהו ניגש במקרה לקיי אס פי ושאל בקשר למארז למה לא מוכרים יותר , וזה בוודאות שלא יגיע גם בעתיד ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית מרוצה מksp.

סניפים ביאליק, חיים, נשר וחיפה.

לא יודע אם נזקקת אצלם לשרות אבל אני עברתי אצלם חוויה מזעזעת שלימדה אותי שלפעמים שווה לשלם מעט יותר בשביל לקבל שרות הרבה יותר טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...