פורסם 2015 ביוני 1310 שנים חתימת הבעיה: שם אירוע הבעיה: BlueScreen גרסת מערכת ההפעלה: 6.0.6000.2.0.0.768.3 מזהה אזור: 1037מידע נוסף אודות הבעיה: BCCode: c2 BCP1: 0000000000000007 BCP2: 000000000000113D BCP3: 0000000004060008 BCP4: FFFFFA8004BE5320 OS Version: 6_0_6000 Service Pack: 0_0 Product: 768_1קבצים המסייעים לתאר את הבעיה: C:\Windows\Minidump\Mini061315-01.dmp C:\Users\Lior\AppData\Local\Temp\WER-70777-0.sysdata.xml C:\Users\Lior\AppData\Local\Temp\WER4C5A.tmp.version.txtקרא את הצהרת הפרטיות שלנו: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x040dהמחשב לאחר פירמוט.. כל חצי שעה בערך המחשב קורס עם בלו סקריין.מישהו יודע איך מסדרים את זה?
פורסם 2015 ביוני 1310 שנים מחבר תודה על התגובה המהירה אבל איך אני עושה את זה?יש לי כרטיס מסך של ATI דגם HD5750 וכבר עידכנתי דרייברים אתמול אחרי הפירמוט.
פורסם 2015 ביוני 1310 שנים מחבר http://www.f2h.co.il/ubbp417bk1ihעשיתי את מה שהבחור פה אמר לעשות בנתייםhttp://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/how-to-fix-blue-screen-bccode-c2-minidump-file/9e09cb41-e828-4364-ae8f-2441dd26e062זה לא תיקן המחשב קרס עם בלו סקריין שוב בזמן שראיתי סרטון. נערך 2015 ביוני 1310 שנים על-ידי randomguy21
פורסם 2015 ביוני 1310 שנים הבעיה היא בכלל לא נקודתית.לפי הmemory dump, יש כשל ב hal.dll וה bug check הוא BAD_POOL_CALLER שזה יכול להיות קשור לכל device driver.למה אתה בכלל משתמש במערכת ההפעלה הכושלת הזאת מלכתחילה?
פורסם 2015 ביוני 1310 שנים למה אתה בכלל משתמש במערכת ההפעלה הכושלת הזאת מלכתחילה?למה מישהו עם רמת ידע כמו שלך פולט כאלה שטויות, שהן גם שגויות לחלוטין וגם לא רלוונטיות לבעיה?
פורסם 2015 ביוני 1310 שנים זה יכול להיות קשור לאיזה דרייבר , או תוכנה כלשהי שהתקנת שעושה בעיות . ובמקרה פחות סביר בעיה בזכרון .(יכול להיות הזיכרון בסדר רק לא מוגדר טוב בביוס ) את הדרייברים של הלוח אם התקנת מאתר הבית ? או מדיסק ההתקנה ? רצוי להתקין מהאתר של הלוח אם . ובכל מקרה בהזדמנות הראשונה תתקין SP1 ו SP2 ידוע הוא שויסטה לפני עידכונים מאוד בעייתית . נערך 2015 ביוני 1310 שנים על-ידי Yehudaa
פורסם 2015 ביוני 1410 שנים מענין להיכן נעלם העדכון שלי מאתמול בסביבת השעה 16.30...... בכל מקרה שאלתי גם אם הויסטה מעודכן עם כל עדכוני החלונות כולם נכון להיום?.ומה אומרת מיקרוסופט?ההסבר לבעיה כאן:The current thread attempted to free the pool, which was already freedוהצעה לזהוי הדרייבר כאן:Resolution Activate Driver Verifier to obtain more information about these errors. For details, see the Driver Verifier section of the Windows Driver Kit (WDK). נערך 2015 ביוני 1410 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2015 ביוני 1410 שנים למה מישהו עם רמת ידע כמו שלך פולט כאלה שטויות, שהן גם שגויות לחלוטין וגם לא רלוונטיות לבעיה?ידעתי שבאיזשהו שלב תבוא להגיב על זה להגנתה של המערכת הפעלה.התשובה שלי היתה רצינית לגמרי.זהו מוצר שהיה עם כוונות מאוד טובות, אך אף פעם לא הגיעה לבשלות מלאה ו Windows 7 אכן "הגשים את החזון" שלה.
פורסם 2015 ביוני 1410 שנים ראשית, זה לא נכון. כמי שמשתמש בויסטה בצורה רציפה כבר כמעט 7 שנים (מאז עידן SP1 וכמובן שמאז עדכנתי לSP2 עם כל העדכונים), אני יכול לומר שהמערכת בשלה לחלוטין, אין איתה שום בעיות באופן כללי, ומניסיוני האישי עם כמה מחשבים, היא אף (קצת) יציבה יותר מWindows 7. זה לא אומר שהיא עדיפה על Windows 7, כי יש תוספת פונקציונליות לא מבוטלת ב7 שלטעמי הופכת אותה לשימושית יותר מויסטה. אם מישהו היה בא אליי היום כשהוא עומד בפני התקנת מערכת הפעלה נקייה על מחשב כלשהו, והבחירה היא בין ויסטה ל7 - ברור מאליו שהייתי ממליץ לו על 7. אבל זה לא הנושא פה, נכון? שנית, זה לא רלוונטי. בא פה בחור עם בעיה מסוימת, והפתרון שלך הוא "תתקין מערכת הפעלה אחרת"? נו, באמת. הרי מי כמוך יודע שבעיות כאלה מתרחשות פה ושם בכל מערכת הפעלה ללא שום יוצא מן הכלל. אפשר למצוא אשכולות ושרשורים מפה ועד להודעה החדשה בכל פורום טכני באינטרנט. אז אם הייתה לו Win7 מותקנת - היית אומר לו "תתקין Windows 8"? ואם זה היה ב8.1 - היית אומר לו - תתקין כבר 10? לא נראה לי. מעניין מה היית אומר לו זה היה על XP. אז התגובה שלך נובעת לחלוטין מ"רפלקס ויסטה". שומעים את המילה "ויסטה" - תגובה ראשונה "איכס, תתקין משהו אחר". זו גישה שאני יכול לצפות לה מהדיוטות שרק ממחזרים מה ששמעו ממישהו אחר, לא מאדם עם רמת ידע ומקצועיות כמו שלך. מילא אם היית אומר משהו רלוונטי מאוד (שגם אני פספסתי) - שהוא עדיין נראה כאילו תקוע על Vista RTM, במקום על SP2, וזה כבר בהחלט טפשי, וללא ספק הדבר הראשון שהייתי ממליץ במצבו זה להביא את המערכת למצב עדכני. אבל אם העצה שלך היא "עדיף כבר לפרמט", אז בשביל מה צריך להתייעץ בפורום מקצועי? אפשר לקבל עצה כזו מכל נציג שירות טלפוני של כל ספק אינטרנט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.