Netgear VEGN2610 או TP-Link TD-W9980. מי עדיף? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Netgear VEGN2610 או TP-Link TD-W9980. מי עדיף?


Chapshan

Recommended Posts

היי,

ראיתי פה כל מני חוות דעת על שניהם, אבל לא הצלחתי למצוא איזו העדפה ממשית של אחת מהן. סליחה מראש אם פספסתי משהו והתשובה כבר קיימת איפשהו בפורום.

תחת ההנחה שאת שתיהן אני יכול להשיג סביב אותו תג המחיר פחות או יותר, ושאני מחובר לנטוויז'ן במהירות 100 מגה (ספק + תשתית) - מה עדיף לי לרכוש?

חשובה לי מאד מהירות ה- wifi. יש לי שני מחשבים בבית שמתחברים ב- wifi. האחד נמצא כ- 5 מטר מהנתב והשני כ- 10 מטר ממנו (עם קיר מפריד).

כשעברתי לנטוויז'ן וקיבלתי מהם את הנתב שלהם (netbox), ערכתי השוואה קצרה ובדקתי אותו מול הנתב שאני צריך להחזיר לבזק (netgear vegn2610). המחשב הקרוב (5 מטר) קיבל את אותה מהירות ה- wifi בשני הנתבים (כ- 40 מגה), ואילו המחשב הרחוק יותר (10 מטר עם קיר מפריד) קיבל עם הנתב של (ה- netgear) קרוב ל- 40 מגה ועם של נטוויז'ן (netbox) הוא קיבל 5 מגה במקרה הטוב.

זה גרם לי לחשוב על לרכוש (משולב מודם) בעצמי ולהחזיר לנטוויז'ן את שלהם, וכרגע לא ברור לי איזה מהדגמים עדיף (במקרה שלי ובכלל).

אשמח לעזרה בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Cheif - תודה על התשובה המהירה והברורה.

מהמעט שהצלחתי לקלוט, אני מבין שברכישה מהארץ אלו שתי האופציות החידות שעומדות לרשותי עבור משולב עם מודם (למהירות של 100 מגה). בנוסף, הבנתי שיש אפשרות לרכוש מודם בנפרד ונתב בנפרד. אם הבנתי נכון, הפיצול הזה הוא עדיף על פני רכישה של מכשיר משולב (לא הצלחתי להבין למה, אבל זה מה שהצלחתי להבין. אולי לא הבנתי נכון). בכל אופן, מודם שיתמוך ב- 100 מגה, להבנתי, לא זמין לרכישה בארץ.

היות ואני מעדיף לרכוש מהארץ - אז אני מניח שאלו כל האופציות שעומדות לרשותי.

הבנתי נכון או שיש משהו אחר שהיית ממליץ לי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש נתב KESDA גם כן.

כל הנתבים מספיק טובים לשימוש ביתי רגיל. אתה לא צריך מודם ונתב, מספיק אלה המשולבים. היתרון של מודם ונתב הוא שאתה יכול לקנות מודם שכל מה שהוא עושה זה להעביר מידע לנתב ובחזרה וזה לקנות נתב (ללא מודם) מתקדים שאפשר להשתמש בו בעתיד כאשר הטכנולוגיה תשתנה. היום הנתבים משולבים מודם חלשים מבחינת תקן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

Sharks - אני קצת מבולבל מהתשובה שלך. אם המכשירים המשולבים חלשים מבחינת תקן (כששם כרגע אני חווה בעיות במחשב שרחוק כ- 10 מטר עם קיר באמצע מה- netbox), איך זה שבכל זאת אתה ממליץ על מכשיר משולב (כתבת שאני לא צריך מודם ונתב, ומספיק לי המשולבים)?

אם בכל זאת כדאי לי להשתמש במודם יעודי ובנתב יעודי - מה ההמלצות? האם מוכרים מודמים vdsl2 בארץ (שהם לא משולבי נתב)?

שוב תודה על העזרה והמידע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת ראוטר - ה-9980 הוא אחד הטובים שיש כך שאם זה המוצר שאתה בוחר, אין צורך במודם עצמאי. ועל פי מקורות יודעי דבר שאני מכיר היטב וסומך עליהם - כדאי להזדרז כי מלאי ה-9980 אינו גדול ותוך כמה שבועות הדגם הזה יפסיק להיות מיובא באופן מסודר לישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה למגיבים.

Sharks - אני קצת מבולבל מהתשובה שלך. אם המכשירים המשולבים חלשים מבחינת תקן אלחוטי (כששם כרגע אני חווה בעיות במחשב שרחוק כ- 10 מטר עם קיר באמצע מה- netbox), איך זה שבכל זאת אתה ממליץ על מכשיר משולב (כתבת שאני לא צריך מודם ונתב, ומספיק לי המשולבים)?

אם בכל זאת כדאי לי להשתמש במודם יעודי ובנתב יעודי - מה ההמלצות? האם מוכרים מודמים vdsl2 בארץ (שהם לא משולבי נתב)?

שוב תודה על העזרה והמידע.

חלש מבחינת קידמה טכנלוגית. כלמר את תסתכל על 9980 הוא N600, כלמר 300 בתדר 2.4GHZ ו-300 בתדר 5GHZ. זה לא אומר שהטווח שלו אינו טוב או הקליטה אינה טובה.

אבל אם תסתכל על זה לדוגמא: http://www.amazon.de/dp/B00BUSDVBQ

שהמחיר שלו הינו קצת יותר יקר מ-9980 אתה מקבל תקן AC במקום N (שהוא יותר חדש) - ומהירות תאורטית של 450Mbps בתדר 2.4GHZ ו-1300Mbps בתדר 5GHZ.

ויש גם את זה: http://www.amazon.de/dp/B00SWEEYJ4 שנותן 3200Mbps (!) בתדר 5GHZ.

עד היום לא מצאתי ראוטר משולב מודם של VDSL2 עם התכונות האלה (שמאוד הייתי רוצה לראות)

אבל כמו שאמרתי רוב האנשים עד היום משתמשים בתקן G שנותן 54Mbps וכל טוב ויפה. אז אין ממה לפחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן התבלבלתי. האמת, שבהתחלה כתבתי TP-Link, ואז משום מה חשבתי שזו טעות ושזה למעשה D-Link, אז ערכתי ושיניתי. לא יודע למה התבלבלתי וערכתי בפעם הראשונה.

בכל אופן, ערכתי את הכותרת עכשיו כדי שזה יהיה מתועד טוב יותר לשימוש עתידי של אנשים.

חברים יקרים,

רציתי להודות לכם מקרב לב על כל העזרה. רכשתי את ה- W9980 ואני מקבל עכשיו wifi הגיוני. תודה רבה על כל העזרה והתמיכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...