פורסם 2015 ביוני 310 שנים זה קל תסתכל מי הדוברים בכנס ותסתכל מי נותני החסות ותבין בעצמך האם כדאי לבזבז את הזמן או לא.
פורסם 2015 ביוני 410 שנים שאם רוב הדוברים קשורים לנותני חסות זה הופך לכנס שטחי ופרסומי (לא ספרתי כמה זה פה)
פורסם 2015 ביוני 410 שנים מחבר לא יודע... היתי בלא מעט כנסים (גם של FED, גם יותר מכווני סרבר וארכיטקטורה באופן כללי), לכולם היו חסויות (ולא מעט) ולא נתקלתי בפרסום אגרסיבי וכוחני (אולי חוץ מאיזורי הלובי בהם מחלקים חולצות ושטויות).ובאופן כללי, אני לא חושב שזאת הגישה הנכונה.אם מכנס כזה אתה לוקח מחשבה אחת (אחת!!!) שיכולה לשנות לטובה את צורת המחשבה שלך - הצלחת.
פורסם 2015 ביוני 410 שנים אין בעיה עם נותני חסות. אין גם בעיה שהספונסרים ישווקו את עצמם. יש בעיה כאשר רוב דוברי הכנס הם מאותן החברות שנותנות חסות לכנס. השיחות הופכות להיות sales presentation והאוביקטיביות נעלמת. הכנסים האלה עדין טובים למשהו אבל לא שווה ללכת לכנס כזה אלא אם המעסיק שלח אותך בשביל לדוג קשרים ולקוחות...
פורסם 2015 ביוני 410 שנים מחבר אוקי. נקודה מעניינת...בדקתי, ויש שם 2 חברה מגוגל וויקס כ''א. ואולי זה הגיוני, כי הם נותנים החסות הגדולים של האירוע... כל השאר - מקומות אחרים (קומו, יאנדקס וכ''ו), ויש לא מעט.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.