עבור לתוכן

"תמכור לה קולה סגורה, מה היא ערביה????"

Featured Replies

פורסם

להבדיל ממך יש לי דברים אחרים לעשות. אבל אתה מוזמן לשבת שעות באינטרנט בחיפוש אחר עדות סותרת. לבריאות.

  • תגובות 40
  • צפיות 8.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

התגובה שלו דווקא בסדר, הוא הראה שלא הכתבה משקרת אלא המוסלמית, I stand corrected. סבבה, אז המוסלמית משקרת, לא הכתבה.

פורסם

הכתבה משקרת בכך שהיא מביאה את דבריה של אותה מוסלמית כעובדה חלוטה.

פורסם

אני דווקא לא בטוח שהיא משקרת... בכתבה המקורית ב-NBC ציינו שנציגי החברה התנצלו בפני אחמד. למה שיתנצלו אם זה לא היה נכון?

אולי הדיילת באמת התנהגה כפי שאחמד תיארה.

בכל מקרה, זה לא משנה - החברה עשתה לדעתי בשכל רב כשלא הסכימה לתת למוסלמים משהו שיכול לשמש ככלי נשק. הם הביאו את זה על עצמם בטרור עולמי רצחני ואכזרי. עכשיו הם מגלגלים עיניים ומתפלאים?

אבל החברה לא עשתה בשכל כאשר התייחסה באופן שונה לנוסעים שונים באותה טיסה. היו צריכים להגיש לכולם פחיות פתוחות כדי לא להצטייר באופן שלילי. אפשר לחשוב מה זה כבר משנה אם פותחים את הפחית בזמן ההגשה.

פורסם
  • מחבר

אתה מתנהג בדיוק כמו "העולם" במקרים של ישראל מול הפלסטינים, וזה עצוב מאוד כי זאת בדיוק מראה של המציאות לצערי...

חברת התעופה, כמו מדינת ישראל, ממהרת קודם כל להתנצל - רק אח"כ לבדוק אם יש בכלל על מה.

ואתה, בדיוק כמו העולם, רואה את ההתנצלות הזאת - ומבין אותה כהודאה באשמה.

פורסם

בדיוק. זה שחברת התעופה מתנצלת זה כנראה כי היא לא רוצה כאב ראש בבית המשפט. זה יותר קל לה ככה.

בלי קשר, זה מקובל להתנצל בפני לקוחות מבלי בכלל לברר מי אשם בחברות ששירות הלקוחות חשוב להם.

לחברה אין אגו, אז מה אכפת להם להתנצל אם זה חוסך להם כסף ומונע חרם לקוחות?

זו גם לדעתי הסיבה שביבי לעיתים מתנצל. כי זה חוסך הרבה כאב ראש למדינת ישראל רק בשביל לבלוע קצת את האגו. לא שאני כזה מסכים עם זה, אבל ניחא.

נערך על-ידי Sargon

פורסם
אתה מתנהג בדיוק כמו "העולם" במקרים של ישראל מול הפלסטינים, וזה עצוב מאוד כי זאת בדיוק מראה של המציאות לצערי...

חברת התעופה, כמו מדינת ישראל, ממהרת קודם כל להתנצל - רק אח"כ לבדוק אם יש בכלל על מה.

ואתה, בדיוק כמו העולם, רואה את ההתנצלות הזאת - ומבין אותה כהודאה באשמה.

התגובה הכי חכמה שיצא לי לראות פה לאחרונה בדיונים על הנושא הזה.

פורסם

אני לא מסכים.

אם האמת הייתה שהדיילים הגישו לכל לקוחותיהם פחיות פתוחות, הם פשוט היו אומרים זאת וסוגרים את הסיפור.

למה להתנצל אם אתה צודק ואם אתה יכול להוכיח בקלות שאתה צודק?

עובדה היא שבמקרה הזה ההתנצלות לא עזרה לחברה, אלא רק משכה אליה יותר אש.

נערך על-ידי Animor

פורסם

לא כאשר הלקוח מאשים אותך בגזענות ואפלייה. זה ממש לא המקרה בו צריך להתנצל אם הצדק אתך.

פורסם

יש הבדל בין מה שצריך לעשות ומה שעושים מטעמים של "קורקטיות".

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים