פורסם 2015 במאי 2211 שנים שלוםאיפה עליי לפתוח אשכול בקשר לקניה ומכירה כי אני רומה למכור כרטיס מסך ותודה
פורסם 2015 במאי 2211 שנים התשובה היא לא. לא פותחים אשכולות מכירה פה, יש לוח יד שניה לצורך כך:http://hwzone.co.il/tradezone/
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.