פורסם 2015 במאי 1110 שנים הייאני עובד כרגע על פרוייקט לחבר טאבלט לרכב. הייתי שמח לקבל עצות בנושא של איך לחבר אותו לחשמל באופן קבוע.התכנון שלי הוא לפרק לטאבלט את הבטריה ובמקומה לחבר חיבור קבוע של חשמל.הסיבה העיקרית היא כדי להימנע מהתופעות של בטריות LiPo - חימום והתנפחות. קראתי על מסכים שהתנפצו בגלל זה...ובנוסף להרוויח עוד זמן עד שהבטריה תפרק.חשבתי על חיבור של בטריה Lead-acid 12v במקביל למצבר דרך דיודה וממסר.כך שהחיבור של המצבר של הרכב יוכל רק להטעין את הבטריה של הטאבלט. וגם זה רק כאשר הרכב כבר דלוק. מה שיגרום להפרדה בין המצברים.לבטריה הזו יתחבר מודול כמו זה:http://www.ebay.com/itm/DC12-24V-To-5V-5A-25W-Car-Power-Buck-Converter-Stable-Performance-/191249589593?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item2c875d2559ומשם חשבתי לחבר דיודה או שניים (צריך בכלל?) כדי להוריד את המתח לערך של בטריית LiPoאין לי מושג איך עובדת מערכת הטעינה של המצבר והאם החיבור הזה של המצברים הוא נכון..תודה!!
פורסם 2015 במאי 1210 שנים תסתכל פה אולי זה יעזור:http://www.instructables.com/id/Android-Tablet-as-Car-PC/
פורסם 2015 במאי 1210 שנים פשוט תחבר אותו במקביל לשקע המצית אם מתאם מתאים.... אתה יכול לפרק את הסוללה מהטאבלט אם בא לך, זה לא אמור להפריע לתת לו מתח דרך ה USBחיבור 2 מצברים דרך דיודה - יביא לכך שהמתח על המצבר השני יהיה נמוך ב 0.7V מהמתח על הראשון, כלומר אם בקרת הטעינה של הרכב מטעינה את הראשון במתח הנכון, השני יקבל 0.7 פחות - זה יכול להספיק או שלא להספיק לרמת טעינה מלאה. כמו כן אם אתה מחבר מצברים עליך להוסיף את כל הפיוזים המתאימים
פורסם 2015 במאי 1210 שנים בד"כ מעדיף לא ללנקק לפורומים אחרים, אבל הדיון הזה ממש רלוונטי http://www.makers.co.il/mfs/showthread.php?t=3037אישית הייתי הולך על חיבור ישיר למצבר דרך ממיר מתח ל3.7V ישירות למגעי הסוללה, + מימוש כלשהו של זיהוי מצב סוויץ' והדלקה/כיבוי של הטאבלט בהתאמה. אולי יחד עם שילוב אפילקציה שתבצע כיבוי מושהה.
פורסם 2015 במאי 1210 שנים מחבר תודה על התגובות! קישורים מעניינים 11010010110, מבדיקה באינטרנט ראיתי שקיימות דיודות שוטקי עם FV נמוך מאוד. פחות מ 0.1V לזרם של כמה אמפרים. אז בהנחה והבעיה של המתח הטיפה נמוך יותר לא קיימת, האם יש בעיה להשתמש בחיבור כזה כדי להטעין גם את הבטריה הנוספת? אין לי מושג איך הטעינה עובדת, לכן אני חושש לעשות טעויות.. ZiggyMan, אני מעוניין שהטאבלט ישאר דלוק תמיד. ושלא יהיה מצב כלשהו שהוא יפרוק לי את המצבר. ולכן אני חושב על ההפרדה הזו. לגבי ממיר מתח, לא מצאתי ממיר מתח המתאים לטווח המתחים של סוללת LiPo (כן מצאתי אחד, אבל במחיר מופרך..). רוב המודולים הקיימים עם מתח משתנה במחירים סבירים הם לזרם נמוך יחסית. לכן הדרך שחשבתי כדי להוריד מהמתח זה שימוש בדיודות. לא הכי יעיל אבל יחסוך לי התעסקות עם מעגלים נוספים. בנוסף, על הדרך אני יכול לקחת מה 5v ולהכין שקע usb לטעינה. מה אתם אומרים?
פורסם 2015 במאי 1210 שנים אותן דיודות שנופל עליהן פחות מ 0.1V יכולות להיות רגישות לקפיצה במתח ההפוך וכדומה, או להיות לזרם מוגבל (שאתה תעבור אותו באיזה שהוא מקרה לא צפוי, כמו התנעה מכבלים). תנסה להימנע מזהשימושים אחרים בדיודות : אתה _לא_ רוצה "איפה שהוא" (בשרוול בידוד מתכווץ באמצע חוט) רכיב שיכול להתחיל ליפול עליו הספק :1. נניח שעכשו נופל הספק X, עליך להבטיח קירור מתאים להספק X - וזה אומר צלע קירור, איך למקם אותה, בידוד של כל החיבורים, החזקה של החוטים (שלא יקרעו) וכדומה2. נניח שתקרה תקלה שלא צפית מראש ויתחיל ליפול הספק Y. הוא אולי יספיק בשביל להמיס את הדיודה לתוך איזה שהוא פלסטיק או צמת חוטים ולעשות קצר או נזק גדול, ומכיוון שהיא רכיב שיש עליו נפילת מתח, לא בהכרח צריך זרם גדול בשביל שהיא תתחמם - כנראה שלא תוכל להגן מהמצב הזה בצורה אמינה על ידי פיוזאם מעגל buck משתנה (שמוציא 1A ויותר) לא מתאים לך מבחינת הספק, הייתי אומר שגם הורדת המתח בכל צורה "פאסיבית" (דיודה, מחלק מתח וכו') לא יתאימואני הייתי מחבר ספק סטנדרטי ל 5V, ומחפש כזה שנכבה במתח מסויים (נניח 11.5V) בשביל להבטיח שהוא לא יפרוק את המצבר אלא לכל היותר יכבה הטאבלטכמובן שאם כבר יש 5V, ניתן להעביר אותו דרך USB ולקבל את כל היתרונות נערך 2015 במאי 1210 שנים על-ידי 11010010110
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.