פורסם 2015 במאי 1210 שנים לצערי זה בטח לא יעזור עד שיכנסו על הגופים הללו. נסה לגשת למנהל הסניף שלך ולשאול מה קורה (גם בטלפון).
פורסם 2015 במאי 1310 שנים מחבר בעקבות יצירת קשר עם בכיר בבאג, נאמר לי בטלפון שהמסך הוחלף והטלפון אמור להשלח בחזרה לסניף שביקשתי.אעדכן כשאקבל אותו.
פורסם 2015 במאי 2010 שנים מחבר עדכון:היום אספתי את המכשיר מהחנות והוא מתוקן והכל עובד.אז למה אני עדיין מאוכזב?ביקשתי שישלחו אותו לסניף ספציפי, אישרו לי את זה והמכשיר הגיע לסניף הלא נכון (אספתי אותו משם כי לא היה לי כח לחכות עוד שבועיים עד שהם ישלחו אותו לסניף שביקשתי).החליפו לי את המסך במקום להביא לי מכשיר חדש (להזכירתם, זה הגיע תקול).קיבלתי את המכשיר מהתיקון עם פייסבוק לא שלי מחובר בו, מה שאומר שמישהו התחבר לפייסבוק במכשיר שלי.המכשיר הגיע לאחר 11 ימי עסקים במקום ה- 10 שהובטחו (סה"כ עברו 15 ימים), וזה לאחר שעיברתי בכיר בבאג שהקדים את התיקון של המכשיר במעבדה ביומיים.אף אחד לא מוכן לתת לי פיצוי על השירות הגרוע מכל הגורמים שקיבלתי ועל האיחור בתיקון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.