עבור לתוכן

מאוכזב מבאג

Featured Replies

פורסם

הזמנתי את ה- m1 note מבאג לפני כשלושה שבועות.

כבר כשפתחתי את הקופסא שמתי לב שאני לא מצליח למחוק תמונות, הכפתור פשוט לא הגיב.

כמו כן בערך ב- 50% מהמקרים לא נפתח לי התפריט הקטן למטה עם כל האפליקציות הפתוחות.

עם הזמן שמתי לב לזה בעוד ועוד תוכנות... חפרתי את כל הפורומים באינטרנט ולא מצאתי אף אחד עם תקלה דומה.

כבר התחלתי לחשוב לעצמי "נו טוב, קנית מכשיר סיני ב- 1000, למה אתה מצפה?", עד ששמתי לב שמכשיר של חבר כן עובד טוב ומגיב מצוין בכל המסך.

היום החלטתי לפתוח את האפשרות שיוצגו לי הלחיצות שלי על המסך (בתוך developer options) וגיליתי להפתעתי שיש לי פס בעובי של כחצי סנטימטר בתחתית המסך שהוא פשוט מת.

לעיתים הוא מגיב בצורה עקומה (לחיצה עליו מראה לחיצה במקום אחר), ולפעמים הוא לא מגיב כלל.

כשהלכתי לבאג בעפולה הם אמרו לי שישלחו את זה למעבדה ושזה יקח עד 10 ימי עבודה.

להפתעתי הם לא סיפקו לי מכשיר חלופי ולא הסכימו לתת לי אחד חדש. בנוסף, הסניף לא עונה לטלפון אף פעם וכדי לברר מה עם המכשיר שלי אני חייב להגיע פיזית.

נכון לרגע זה, הלקוחות שלי לא יכולים להתקשר אלי.

למישהו יש ניסיון בהתמודדות איתם?

  • תגובות 52
  • צפיות 22.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הם לא אמורים לספק לך מכשיר חלופי...

יש תקלה במכשיר, הם מעבירים את זה ליבואן\ מעבדה-יצרן..

אני לא כל כך מכיר את מס' ימי העבודה שריאלי שזה ייקח אבל מכשיר חלופי אף פעם לא מקבלים אלא אם כן זה מסגרת כלשהיא של ביטוח

פורסם
  • מחבר

אז אתה אומר שזה תקין שאתה קונה מכשיר, מקבל אותו תקול ואז לוקחים לך אותו לשבועיים?

בזמן הזה אני בלי מכשיר.

בזמן הזה אני מאבד שבועיים מהאחריות הקצרה גם ככה (הרי הם לא יעדכנו את האחריות מסוף התיקון שלהם).

אם המכשיר היה מתקלקל כשהוא אצלי אני עוד מקבל את זה, אבל קיבלתי אותו דפוק, אין סיבה שאפסיד על תקלה מהצד שלהם!

פורסם

זה לא תקין אבל זאת המציאות..

הם לא מחויבים לספק לך מכשיר חלופי, מגובים ע"י החוק ובזה זה נגמר.

פורסם

אם רק קנית את המכשיר לא מזמן אתה זכאי לבטל את העיסקה תוך פרק זמן מסויין עקב חוסר התאמה.

פורסם
אז אתה אומר שזה תקין שאתה קונה מכשיר, מקבל אותו תקול ואז לוקחים לך אותו לשבועיים?

בזמן הזה אני בלי מכשיר.

בזמן הזה אני מאבד שבועיים מהאחריות הקצרה גם ככה (הרי הם לא יעדכנו את האחריות מסוף התיקון שלהם).

אם המכשיר היה מתקלקל כשהוא אצלי אני עוד מקבל את זה, אבל קיבלתי אותו דפוק, אין סיבה שאפסיד על תקלה מהצד שלהם!

אתה צודק לגמרי אבל כמו שנאמר כבר זה החוק.

הדבר היחיד שאפשר לעשות לדרוש לבדוק את המכשיר במעמד הרכישה..

פורסם

כשאני קניתי מבאג, meizu mx4 המוכר דרש שאפתח את הקופסה מולו, ואבדוק את המכשיר שהכול תקין וכך עשיתי..

הוא היה מאוד נחמד וגם הסביר לי כיצד לתפעל אותו וממה להישמר בשימוש.

פורסם
הם לא מחויבים לספק לך מכשיר חלופי, מגובים ע"י החוק ובזה זה נגמר.

תיקון טעות: החוק מגבה אותם כאשר המכשיר התקלקל במהלך השימוש בו, לא כאשר הוא סופק תקול מלכתחילה. במקרה כזה, הלקוח יכול לבטל את העסקה ללא כל חיוב (אך גם ללא כל פיצוי) עקב "שוני מהותי בין המוצר שפורסם למוצר שהתקבל בפועל" (פורסם מוצר תקין, לא?). אמת, החנות עדיין לא חייבת לספק מכשיר חלופי, אבל כשהאלטרנטיבה היא ביטול העסקה אולי עמדתם תשתנה.

פורסם

איפה פה תיקון הטעות? דיברתי על כך שהם לא מחוייבים לתת מכשיר חלופי ולפי דבריך צדקתי, לא דיברתי על ביטול עיסקה.

ובלי שום קשר, נראה לי שזה קצת בעייתי להוכיח שלא פיצצת למכשיר את הצורה מיד עם צאתך מהחנות..

הוא היה צריך לבדוק תקינות מול המוכר וכך הייתה נמנעת כל עגמת הנפש.

מה שיקרה מכאן והלאה, תלוי אך ורק בנחישות שלו אל מול באג, הן אם בביטול עסקה והן אם בהחלפה בחדש.

פורסם

נו טוב, קנית מכשיר סיני ב- 1000, למה אתה מצפה?

פורסם

טעות. למחוק

פורסם

^

התגובה שלו הייתה צינית.. (כי פותח הפוסט רשם ככה..):kopfpatsch:

פורסם

בתור עובד באג.....

כל קניה של מכשיר שאנחנו מבצעים בחנות(לא מוסר את המיקום) אנחנו פותחים בחנות ובדוקים אם הכל תקין כדי למנוע מצבים כאלו

בעיקרון זה בעיה שלך שבאמת לא פתחתה בחנות כי אנחנו יכולים להגיד שזה נגרם אצלך בבית/מחוץ לחנות

ואינך יכול להוכיח שהמכשיר הגיע כך כי בעצם לא פתחתה אותו בחנות

אני יוכל להבטיח לך שאם הייתה פותח בחנות ועולה על התקלה היו מחליפים לך במקום מכשיר(קרו עם מכשירים הרבה יותר יקרים)

פורסם

אתה סותר את עצמך. מצד אחד, אתה אומר שאתם פותחים את המכשירים כדי לבדוק את תקינותם. מצד שני, אתה אומר שקרו לכם מקרים שבהם תקלות התגלו ע"י הלקוחות כשהם פתחו ובדקו - מה שאומר שאו שאתה משקר ואתם לא באמת בודקים, או שהבדיקה שלכם לא בהכרח מגלה את כל התקלות האפשריות... וכאילו זה לא מספיק, הרי שבעצם אתה אומר שזו בעיה של הלקוח כי הוא לא יכול להוכיח דבר.

אז הנה לך חומר למחשבה:

1. אתה שקרן שנהנה לדפוק לקוחות.

2. למקרה שלא ידעת, חובת ההוכחה במקרים כאלו היא על המוכר, לא על הקונה. אם אין על המכשיר שום סימן לנזק פיזי, רטיבות וכו, אזי אין לך שום עילה חוקית לסרב לדרישת הלקוח לקבל מכשיר תקין, ואם זה קרה מיידית לאחר הרכישה, אז גם אין לך שום עילה שלא לבטל את העסקה אם זה מה שהלקוח דורש (כמובן שזכותך להציע לו מכשיר חלופי במקום).

3. אני בטוח שבאג ישמחו לגלות שאחד העובדים שלהם מציג אותם פה כשקרנים שעוברים על החוק.

פורסם

לפני שאתה קורא למישהו שקרן 10 פעמים בפוסט תבדוק שהבנת נכון את הכוונה.

נכון שהוא רשם 'כל קנייה של מכשיר שאנחנו מבצעים בחנות' אבל באמת, עם עוד שנייה של מחשבה והגיון, ישר מבינים שהוא התכוון שזה כל מכירה..

אני גם מכיר מבאג שפותחים את המכשיר לבדוק תקינות, אביזרים וכו' במעמד הקנייה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים