פורסם 2015 באפריל 2010 שנים שלום.עברתי מבזק + בזק בינלאומי לאקספון 018.מאז אני חווה ירידה באיכות הרשת האלחוטית שלי למרות שהציוד נשאר זהה. למשל - buffering ב YouTube לעתים תכופות (מדי), סטרימינג בעייתי של אתרי תוכן ישראלי (ערוץ 10, 11). האם העניין מוכר לעוד משתמשים או בכלל?תודה.
פורסם 2015 באפריל 2010 שנים יכול מאוד להיות שהם הידקו את החגורה בעקבות הצטרפות לקוחות חדשים במחירים נמוכים.אם היה אפשר לעבור בין ספקיות אינטרנט באופן מיידי דרך תפריט בחירה כמו שיש בUNLIMITED, כשהחיוב נעשה על פי ימי שימוש ביחס למחיר חודשי נמוך קבוע, היה ממש!!!! אבל ממש!!!! קל לבדוק אם הבעיה אצל ספק האינטרנט, ובאותה הזדמנות גם לפתור את הבעיה ע"י כך שלא תבחר אותם מאותו רגע והלאה.
פורסם 2015 באפריל 2210 שנים יכול מאוד להיות שהם הידקו את החגורה בעקבות הצטרפות לקוחות חדשים במחירים נמוכים.אם היה אפשר לעבור בין ספקיות אינטרנט באופן מיידי דרך תפריט בחירה כמו שיש בUNLIMITED, כשהחיוב נעשה על פי ימי שימוש ביחס למחיר חודשי נמוך קבוע, היה ממש!!!! אבל ממש!!!! קל לבדוק אם הבעיה אצל ספק האינטרנט, ובאותה הזדמנות גם לפתור את הבעיה ע"י כך שלא תבחר אותם מאותו רגע והלאה.האם אתה מחובר לאינטרנט של חברת החשמל ?
פורסם 2015 באפריל 2210 שנים ודאי שלא.UNLIMITED היא אגדה אורבנית כמו ביגפוט והמפלצת מלוך נס.פה ושם יש בודדים תמהונים שטוענים שראו אותה בבוקר ערפילי.היא לא באמת קיימת במציאות. נערך 2015 באפריל 2210 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2015 באפריל 2210 שנים אז הכתבה שהופיעה לא מזמן באחד העיתונים שישנם כבר אלפי משתתפים בניסוי של חברת החשמל, זה בסך הכול עוד פירסום שיווקי ומגמתי של עיתונאי שקיבל מעטפה שמנה מתחת לשולחן ?
פורסם 2015 באפריל 2210 שנים דיברתי בציניות.ודאי שקיים UNLIMITED, אבל כרגע כמעט והם אינם קיימים.נראה כאילו הם סתם עלה תאנה של משרד התקשורת בנסיון להראות פיתרון ארוך טווח לשינוי הענף, אבל בפועל הם לא ממש מתקדמים לשום מקום.אין משתמש אחד!!!! בכל הפורום שיש לו UNLIMITED.אחד!!!!באותה המידה אפשר לדבר על קיומו של ביגפוט. נערך 2015 באפריל 2210 שנים על-ידי Art Tatum
פורסם 2015 במאי 710 שנים מחבר לצערי התנתקתי מאקספון. למרות שאני תומך גדול בחברות קטנות וחדשות, לא הייתה לי ברירה כי אני צופה המון ביוטיוב והחוויה הייתה פשוט לא טובה. יתרה מכך, עוד בעיה שנתקלתי בה מייד לאחר המעבר היא שהדפדפן היה מחזיר לי הודעת שגיאה כאשר הייתי מבקש אתר דרך המועדפים. לאחר שנייה של עמוד השגיאה, לפתע היה טוען את האתר. מוזר. האם יש היגיון ברמה הטכנית מאחורי כל זה? האם ישנו הסבר? הרי למיטב הבנתי בזק הם בעצם אלה שמספקים לי את הגישה לרשת, לא? אז מדוע הספק משפיע? או שאני ממש טועה פה?
פורסם 2015 במאי 710 שנים 018 יצאו במחירים הכי זולים בשוק.בחבילות הבאנדל החדשות הם החליטו לצאת במבצע מושך לקוחות, ובו הם מוכרים כחלק מהחבילה את האינטרנט ב10 שקל.והתוכנית העסקית שלהם כנראה כוללת הידוק חגורה מסיבי ללקוחות בגישה לאינטרנט.ככה הם עובדים, זה השיקול שלהם, זה המוצר שהם מוכרים.לא חייב שזה אחיד.זאת אומרת יכול להיות שמי שמשלם מחיר רגיל יקבל פחות הגבלות על הקו, ומי שבחר בבאנדל של ה110 יקבל יותר הגבלות על הקו.בכל מקרה הרווח צריך להגיע מאיפה שהוא, ואם המחירים זולים יותר מהכי זולים שיש, זה מגיע על חשבון משהו.הגיון פשוט.כל אחד שיחשוב קצת יכול להגיע לאותה המסקנה.
פורסם 2015 במאי 710 שנים לצערי התנתקתי מאקספון. למרות שאני תומך גדול בחברות קטנות וחדשות, לא הייתה לי ברירה כי אני צופה המון ביוטיוב והחוויה הייתה פשוט לא טובה. יתרה מכך, עוד בעיה שנתקלתי בה מייד לאחר המעבר היא שהדפדפן היה מחזיר לי הודעת שגיאה כאשר הייתי מבקש אתר דרך המועדפים. לאחר שנייה של עמוד השגיאה, לפתע היה טוען את האתר. מוזר. האם יש היגיון ברמה הטכנית מאחורי כל זה? האם ישנו הסבר? הרי למיטב הבנתי בזק הם בעצם אלה שמספקים לי את הגישה לרשת, לא? אז מדוע הספק משפיע? או שאני ממש טועה פה?גם אני נתקלתי באותה תופעה.לאחר שעזבת זה הסתדר?
פורסם 2015 במאי 710 שנים ברמה הטכנית, איך מהדקים חגורה? יש להם שליטה על המהירות?ודאי.קודם כל הם מחליטים כמה פס רוחב לקנות בהתאם למספר הלקוחות.אחר כך הם יכולים לתעדף סוגי תעבורה.להגביל/לחנוק סוגי תעבורה.זאת יכולה להיות הגבלה גלובלית, או רק בשעות העומס.הם יכולים לחנוק אותך ספציפית בגלל שאתה נכנסת לפרופיל מסויים.או בגלל שאתה משלם פחות.או בגלל שאתה מוריד כבד.לכל ISP יש מערכת מורכבת של ניהול תעבורה וניהול משתמשים.והם כופים על הלקוחות את המנגנון אותו יצרו.
פורסם 2015 במאי 810 שנים אני נציג טכני באקספון 018 ולא, זאת לא המטרה של החבילות האלו. השאלה איזה נתב יש לך שעשה לך את הבעיות האלו ? איזה ספק היית מקודם ואיזה ספק הצטרפת עכשיו והאם זה נפתר ? בסופו של דבר אפשר לבדוק את התקלות האלו בקלות, להאשים זה קצת יותר קשה הרי שחצי מהלקוחות לא סובלים מהבעיה הזאת והם אכן צופים ב Youtube באותה רמה כמוך.
פורסם 2015 במאי 810 שנים כנציג טכני ב018 אין שום ידע לגבי מה קורה בהגדרות שרת וניהול תעבורה.הם יכולים להריץ רמות האטה מצטברות על פי שימוש יומי + שימוש שבועי + שימוש חודשי.הורדת יותר מX ביום? רמת האטה עלתה מדרגה, הורדת יותר מX בשבוע, חטפת עליית מדרגה בהאטה על החשבון.איך אתה יכול לדעת שזה קיים?איך אתה יכול להשוות עם ביצועים של אדם אחר שבקושי עושה שימוש באינטרנט?מאיפה אתה יודע כמה לקוחות חדשים הצטרפו בחודש האחרון, בעוד שפס הרוחב לחו"ל נשאר אותו הדבר, מה שיוצר תופעות שליליות בזמני עומס אצל אחוז מסויים מהלקוחות שנתקעים עם פס תקוע בכל רגע נתון?מאיפה אתה יודע איך המערכת עובדת?למה אתה חושב שאתה מבין את אופי המנגנון והשלכותיו הרחבות?למה אתה חושב שכל הלקוחות יסבלו בכל רגע נתון בזמני עומס?אולי חלקם כן וחלקם לא, ואולי חלקם כן בסרטון אחד ולא בסרטון אחר, כן לדקה הזו, ולא בדקה שאחרי.אולי חלקם יקבלו שגיאה, ויצטרכו לטעון מחדש את הסרטון כדי שזה יזוז.והכל תוצאה של עומסים וחוסר תגובתיות של השרת שמפאת חוסר פס קורס תחת הדרישה?אין לך מושג מה קורה ברמת התשתית והגדרות שרת.גם לנו אין מושג מה קורה, כי המידע הזה לא חשוף לציבור.אנחנו רק יכולים לבנות תיאוריות על פי חוויות המציאות והנסיון המצטבר.והתיאוריות האלו יותר מתאימות למציאות מהשקרים החד מימדיים שאנשי תמיכה טלפונית מפזרים. נערך 2015 במאי 810 שנים על-ידי Art Tatum
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.