עבור לתוכן

איטיות כל ערב בHOT+HOTNET

Featured Replies

פורסם

שלום,אני מחובר לHOT+HOTNET במהירות 100MB כבר 4 חודשים.

ב3 חודשים הראשונים מעולם לא הייתה איטיות ותמיד הייתי מקבל את ה100MB לא משנה באיזה שעה או יום.

בחודש האחרון כל יום אני מרגיש איטיות באינטרנט בעיקר בערב בסביבות 18:00 עד בערך 22:00..זה מתבטא בסטרימים שנתקעים,יוטיוב שעושה BUFFER לסרטונים,וכמובן מהירות הורדה איטית.

אני כל פעם עושה בדיקת מהירות באתר של HOTNET בשעות האלה וכל פעם מקבל תוצאה אחרת..זה נע סביב 10MB עד 40MB.

אין לי בעיה לקבל את המהירויות האלה אבל הקטע זה שדברים בסיסים כמו YOUTUBE וסטרימים נתקעים לי על בסיס קבוע.

אני לא יודע מהיכן הבעיה,מהספק או התשתית.

לדעתכם לעבור לספקית אחרת תפתור את הבעיה?

תודה

פורסם

תעשה במקביל בדיקה גם מול HOT (בשרת SPEED.HOT.NET.IL) וגם מול שרת ישראלי של SPEEDNET. אם גם שם אתה מקבל מהירות כזו, תפנה ל-HOTNET - הם נקודת ההתחלה של הפתרון.

רק כדי לוודא - איזה מודם של HOT יש לך? אם יש לך נתב חיצוני, ודא שהוא במצב מודם. גם לא יזיק לבצע כיבוי והדלקה למודם כדי שיסתנכרן מחדש.

פורסם
  • מחבר
תעשה במקביל בדיקה גם מול HOT (בשרת SPEED.HOT.NET.IL) וגם מול שרת ישראלי של SPEEDNET. אם גם שם אתה מקבל מהירות כזו, תפנה ל-HOTNET - הם נקודת ההתחלה של הפתרון.

רק כדי לוודא - איזה מודם של HOT יש לך? אם יש לך נתב חיצוני, ודא שהוא במצב מודם. גם לא יזיק לבצע כיבוי והדלקה למודם כדי שיסתנכרן מחדש.

דבר ראשון תודה על העזרה.

האתר שהבאת לי זה האתר שדרכו אני עושה בדיקה וגם אני עושה בSPEEDTEST ומקבל אותם תוצאות ואפילו גרועות יותר.

יש לי HOTBOX 2 ואין לי נתב חיצוני.

הכיבוי והדלקה לא עוזר,בדקתי את העניין הזה.

ואיך פונים לHOTNET?יש להם שירות לקוחות בכלל?

פורסם

הפניה צריכה להיות דרך האתר שלהם או בטלפון *6901.

פורסם
  • מחבר
הפניה צריכה להיות דרך האתר שלהם או בטלפון *6901.

אוקי פניתי אליהם במייל..

מעניין איך הם יטפלו בבעיה..

ושאלה נוספת ברשותך,

אם אני מתנתק מHOTNET ועובר לבזק בינלאומי איך מתבצע תהליך המעבר?

הרי אני בחיבור ללא חייגן אז איך בזק בינלאומי יחברו אותי והאם אני יצטרך להגדיר משהו במחשב או בHOTBOX כדי להתחבר אליהם?

תודה

פורסם

חיבור ללא חייגן מתבצע בין הוט לבין ספקית האינטרנט (ההגדרות זה רק בניהן).

חוץ מלשלם אתה לא עושה כלום.

פורסם
  • מחבר
חיבור ללא חייגן מתבצע בין הוט לבין ספקית האינטרנט (ההגדרות זה רק בניהן).

חוץ מלשלם אתה לא עושה כלום.

אוקי אז קודם להתחבר לבזק בינלאומי ואחרי שיגידו שחיברו אותי להתנתק מהוטנט?

ואז שהוטנט ינתקו אותי אני אוטומטית בלי לעשות כלום יהיה מחובר לבזק בינלאומי?

תודה

פורסם

בדיוק כך. רק כדאי לוודא אחרי כל סיפור הבירוקרטיה שהוטנט לא ממשיכים לחייב את כרטיס האשראי שלך.

פורסם

אם זאת המהירות בדיקה מול האתר בדיקה של הוט(לא של הוטנט) אז המהירות שאתה מקבל אינה קשורה להיותך בהוטנט.

היא קשורה להגדרות שלך בהוט.

תתקשר להוט ותתלונן.

אם צריך תאיים להתנתק ולעבור לתשתית בזק.

הם יכולים לסדר את זה אם הם רוצים.

נערך על-ידי Art Tatum

פורסם

בחודשים אחרונים להוטנט יש איטיות בשעות הערב לא ברור מה הסיבה לכך גם בתשתית בזק זה אותו דבר בשעות הערב מקבלים מהירויות של 3-5 מגה לפעמים עשר מגה ... אני לא יודע מה קורה להוטנט שבשעות מסויימות מקבלים רוחב פס נמוך הבעיה הזו קיימת בעיקר בתשתית בזק ...

אני אישית מחובר לבזק בנלאומי בתשתית הוט 200/5 ברוב שעות היום ושעות השיא אני מקבל סביב 170-180 בהורדה בשעות מתות כמו לילה אני מקבל 200 תקין ...

ברמה כללית אף ספק לא מבטיח לך ולא מתחייב שתקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם אלה אם כן אתה לקוח עסקי ומשלם לספק פרוטקשן על תיעדוף ש 24/7 ו 99 אחוז מהזמן תקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם

תענוג כזה לדוגמה בבזק בלאומי עולה כמה מאות שקלים בחודש לא כולל מע"מ. אני מניח שמחיר דומה גם בשאר הספקיות.

רק בישראל זה ככה אינטרנט פח אתה צריך או לשכב אם מנכ"ל של הספק אינטרנט או לשלם דמי פרוטקשן כדי לקבל אינטרנט איכותי.

הספקיות משלמות ים כסף על רוחב פס בארץ ולחול כדי להרוויח מקסימום במינימום השקעה ... הספקיות עושות traffic shaping לכל לקוח על מנת שהלקוח לא יקרע להם את הצורה במיוחד לקוחות שהם מורידים כבדים בטורנט ויוזנט ...

נערך על-ידי oOMrYairOo

פורסם
  • מחבר
אם זאת המהירות בדיקה מול האתר בדיקה של הוט(לא של הוטנט) אז המהירות שאתה מקבל אינה קשורה להיותך בהוטנט.

היא קשורה להגדרות שלך בהוט.

תתקשר להוט ותתלונן.

אם צריך תאיים להתנתק ולעבור לתשתית בזק.

הם יכולים לסדר את זה אם הם רוצים.

הבדיקת מהירות באתר של הוט ובאתר של הוטנט זה אותה בדיקה לפי מה שאני רואה.

אתה יכול להביא לי קישור לבדיקת מהירות של הוט ולבדיקת מהירות של הוטנט? כי זה אותו דבר אני חושב.

ולעבור לבזק אני לא יכול..הייתי בבזק לפני והיו אצלי 3 טכנאים שלא הצליחו לסדר בעיה שברגע שיורד גשם האינטרנט מתנתק.

אז לבזק אני לא אחזור בחיים.

- - - תגובה אוחדה: - - -

בחודשים אחרונים להוטנט יש איטיות בשעות הערב לא ברור מה הסיבה לכך גם בתשתית בזק זה אותו דבר בשעות הערב מקבלים מהירויות של 3-5 מגה לפעמים עשר מגה ... אני לא יודע מה קורה להוטנט שבשעות מסויימות מקבלים רוחב פס נמוך הבעיה הזו קיימת בעיקר בתשתית בזק ...

אני אישית מחובר לבזק בנלאומי בתשתית הוט 200/5 ברוב שעות היום ושעות השיא אני מקבל סביב 170-180 בהורדה בשעות מתות כמו לילה אני מקבל 200 תקין ...

ברמה כללית אף ספק לא מבטיח לך ולא מתחייב שתקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם אלה אם כן אתה לקוח עסקי ומשלם לספק פרוטקשן על תיעדוף ש 24/7 ו 99 אחוז מהזמן תקבל מהירות על השעון לפי חבילה שאתה משלם

תענוג כזה לדוגמה בבזק בלאומי עולה כמה מאות שקלים בחודש לא כולל מע"מ. אני מניח שמחיר דומה גם בשאר הספקיות.

רק בישראל זה ככה אינטרנט פח אתה צריך או לשכב אם מנכ"ל של הספק אינטרנט או לשלם דמי פרוטקשן כדי לקבל אינטרנט איכותי.

הספקיות משלמות ים כסף על רוחב פס בארץ ולחול כדי להרוויח מקסימום במינימום השקעה ... הספקיות עושות traffic shaping לכל לקוח על מנת שהלקוח לא יקרע להם את הצורה במיוחד לקוחות שהם מורידים כבדים בטורנט ויוזנט ...

חחחח צודק...

הקטע זה שאין לי בעיה לקבל 10mb לכמה שעות אבל ברגע שזה גורם לכך שחיפוש בגוגל אורך 2 שניות במקום כמה מאיות ושיוטיוב וסטרימים נתקעים גם באיכות הכי נמוכה של 360p זה ממש משגע אותי.

פורסם

זאת הבדיקה של HOT.

http://www.hot.net.il/heb/Internet/speed/

זאת הבדיקה של הוטנט.

http://speed.hotnet.net.il/

יכול להיות שזו אותה בדיקה.

אבל כדי לשלול את האפשרות שזו לא, עדיף לבדוק עם התשתית כדי לוודא את מקור הבעיה.

הם יכולים לסדר לך את הבעיה אם הם רוצים.

בוודאות.

נערך על-ידי Art Tatum

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים