פורסם 2015 באפריל 410 שנים http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-asynchronous-shaders-in-gcn-handy-with-directx-12,1.html לא הבנתי בקישור כרטיס מסך עם DX12 and the GCN architecture יביאו 1. יותר צללים ? יותר גוונים ? 2. מה קורה עם משחקים DX10 או 11 , זה גם יביא יותר גוונים ? צללים ? או רק משחקים ב- DX 12 ? 3. האם יש קשר ל- fps וצללים ?
פורסם 2015 באפריל 410 שנים לא מדובר פה בצללים. Shaders זה לא אותה מילה כמו Shadows. ממה שאני יודע:שיידרים למעשה אחראים על כל הדברים שאתה רואה במסך שלך כשאתה משחק, כל מה שהכרטיס מסך צריך לעבד.מה שהם טוענים פה זה שהם המציאו דרך לחלק את עומס העבודה על הכרטיס מסך בצורה יותר חכמה, במקום לחכות בתור ולעבד דברים אחד אחד עכשיו יהיו שלושה תורים לשלושה דברים שונים, דבר שיכול להגדיל את הביצועים בהרבה, לתת לך קצב פריימים לשניה יותר מהיר.מדובר פה רק בDX12 אגב. נערך 2015 באפריל 410 שנים על-ידי ChaosPower
פורסם 2015 באפריל 410 שנים לא מדובר פה בצללים. Shaders זה לא אותה מילה כמו Shadows. ממה שאני יודע:שיידרים למעשה אחראים על כל הדברים שאתה רואה במסך שלך כשאתה משחק, כל מה שהכרטיס מסך צריך לעבד.מה שהם טוענים פה זה שהם המציאו דרך לחלק את עומס העבודה על הכרטיס מסך בצורה יותר חכמה, במקום לחכות בתור ולעבד דברים אחד אחד עכשיו יהיו שלושה תורים לשלושה דברים שונים, דבר שיכול להגדיל את הביצועים בהרבה, לתת לך קצב פריימים לשניה יותר מהיר.מדובר פה רק בDX12 אגב.כלומר בקיצור אין פה שום דבר חדש.
פורסם 2015 באפריל 410 שנים יש פה חידוש.יש את הDX12 שמאפשר להזין קריאות לדרייבר של הGPU בצורה מקבילית יותר ויותר יעילה מDX11. אבל החידוש בכרטיס הAMD(שקיים גם בNVIDIA MAXWELL) זה שבנוסף לזה שDX12 יכול להזין קריאות לדרייבר בצורה לא סידרתית, גם כרטיס המסך יוכל לבצע קריאות מDX12 בצורה לא סידרתית.כלומר ממה שהבנתי בכרטיסים ישנים למרות שהDX12 משפר ביצועים בזה שהוא מזין פקודות לא סידרתית וחוסך זמן CPU, הGPU עדיין מבצע את הפקודות האלה לפי הסדר.זו הנקודה, החידוש מאפשר לGPU לבצע את הפקודות לא בסדר המקורי שהם הגיעו.ממה שכתוב הם מחלקים את זה לשלושה תורים מקבילים שכל אחד יכול לבצע את הפקודות במקביל ולא בהכרח בסדר שהפקודות הגיעו.תור לפקודות רינדור, תור לפקודות חישובים שהם לא בהכרח גרפיקה(כמו פסיקיה ואפקטים מיוחדים) ותור להעתקות זיכרון.
פורסם 2015 באפריל 510 שנים מחבר יש את הDX12 שמאפשר להזין קריאות לדרייבר של הGPU בצורה מקבילית יותר ויותר יעילה מDX11.וכאן השאלה משחקים ב- DX11 /10 יוכלו לעבוד בשיטה זאת ? או רק למשחקים של DX 12 ?אם רק למשחקי DX12 , זאז אין כאלו משחקים
פורסם 2015 באפריל 510 שנים זו לא היתה שאלה,אבל בעקרון מיקרוסופט יוציאו מימוש של DX11 באמצעות DX12 "מתחת למכסה המנוע" כך שכל משחקי הDX11 יקבלו את השיפורי ביצועים של DX12 וגם של החומרה של AMD על WINDOWS 10.לא יודע מה לגבי DX10.
פורסם 2015 באפריל 710 שנים מחבר זו לא היתה שאלה,אבל בעקרון מיקרוסופט יוציאו מימוש של DX11 באמצעות DX12 "מתחת למכסה המנוע" כך שכל משחקי הDX11 יקבלו את השיפורי ביצועים של DX12 וגם של החומרה של AMD על WINDOWS 10.לא יודע מה לגבי DX10.איך יודעים שמיקרוסופט יוציאו מימוש ב- DX11 או 10 ?איך יודעים אם זה מגיע ב- WIN 10 ?
פורסם 2015 באפריל 1210 שנים מחפשים בגוגל אם יש כתבות. אם יש כתבות שאומרות שDX11 ימומש באמצעות DX12, סימן שיכול להיות שזה יקרה. אם אין כתבות, סימן שאי אפשר לדעת.יש גם אפשרות להטיל קובייה ולהתפלל לאלוהי הGPU.
פורסם 2015 באפריל 1410 שנים מחבר מחפשים בגוגל אם יש כתבות. אם יש כתבות שאומרות שDX11 ימומש באמצעות DX12, סימן שיכול להיות שזה יקרה. אם אין כתבות, סימן שאי אפשר לדעת.יש גם אפשרות להטיל קובייה ולהתפלל לאלוהי הGPU.אין כתבות שמשחקי DX 11 ירוצו עלDX 12 מיקרוסופט לא הבטיחה שום דבר כזה AMD לא הבטיחה דבר כזה יש גם אפשרות להטיל קובייה ולהתפלל לאלוהי הGPU.התשובות שלך מבוססות על פנטזיות בלי ביסוס במציאות , זה לא רציני
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.