עבור לתוכן

כתבה AMD תביא עד 46% יותר צללים בכרטיס מסך חדש

Featured Replies

פורסם

http://www.guru3d.com/articles-pages/amd-asynchronous-shaders-in-gcn-handy-with-directx-12,1.html

לא הבנתי בקישור כרטיס מסך עם DX12 and the GCN architecture יביאו

1. יותר צללים ? יותר גוונים ?

2. מה קורה עם משחקים DX10 או 11 , זה גם יביא יותר גוונים ? צללים ? או רק משחקים ב- DX 12 ?

3. האם יש קשר ל- fps וצללים ?

index.php?ct=articles&action=file&id=15396

פורסם

לא מדובר פה בצללים. Shaders זה לא אותה מילה כמו Shadows. ממה שאני יודע:

שיידרים למעשה אחראים על כל הדברים שאתה רואה במסך שלך כשאתה משחק, כל מה שהכרטיס מסך צריך לעבד.

מה שהם טוענים פה זה שהם המציאו דרך לחלק את עומס העבודה על הכרטיס מסך בצורה יותר חכמה, במקום לחכות בתור ולעבד דברים אחד אחד עכשיו יהיו שלושה תורים לשלושה דברים שונים, דבר שיכול להגדיל את הביצועים בהרבה, לתת לך קצב פריימים לשניה יותר מהיר.

מדובר פה רק בDX12 אגב.

פורסם
לא מדובר פה בצללים. Shaders זה לא אותה מילה כמו Shadows. ממה שאני יודע:

שיידרים למעשה אחראים על כל הדברים שאתה רואה במסך שלך כשאתה משחק, כל מה שהכרטיס מסך צריך לעבד.

מה שהם טוענים פה זה שהם המציאו דרך לחלק את עומס העבודה על הכרטיס מסך בצורה יותר חכמה, במקום לחכות בתור ולעבד דברים אחד אחד עכשיו יהיו שלושה תורים לשלושה דברים שונים, דבר שיכול להגדיל את הביצועים בהרבה, לתת לך קצב פריימים לשניה יותר מהיר.

מדובר פה רק בDX12 אגב.

כלומר בקיצור אין פה שום דבר חדש.

פורסם

יש פה חידוש.

יש את הDX12 שמאפשר להזין קריאות לדרייבר של הGPU בצורה מקבילית יותר ויותר יעילה מDX11. אבל החידוש בכרטיס הAMD(שקיים גם בNVIDIA MAXWELL) זה שבנוסף לזה שDX12 יכול להזין קריאות לדרייבר בצורה לא סידרתית, גם כרטיס המסך יוכל לבצע קריאות מDX12 בצורה לא סידרתית.

כלומר ממה שהבנתי בכרטיסים ישנים למרות שהDX12 משפר ביצועים בזה שהוא מזין פקודות לא סידרתית וחוסך זמן CPU, הGPU עדיין מבצע את הפקודות האלה לפי הסדר.

זו הנקודה, החידוש מאפשר לGPU לבצע את הפקודות לא בסדר המקורי שהם הגיעו.

ממה שכתוב הם מחלקים את זה לשלושה תורים מקבילים שכל אחד יכול לבצע את הפקודות במקביל ולא בהכרח בסדר שהפקודות הגיעו.

תור לפקודות רינדור, תור לפקודות חישובים שהם לא בהכרח גרפיקה(כמו פסיקיה ואפקטים מיוחדים) ותור להעתקות זיכרון.

פורסם
  • מחבר

יש את הDX12 שמאפשר להזין קריאות לדרייבר של הGPU בצורה מקבילית יותר ויותר יעילה מDX11.

וכאן השאלה

משחקים ב- DX11 /10 יוכלו לעבוד בשיטה זאת ?

או רק למשחקים של DX 12 ?

אם רק למשחקי DX12 , זאז אין כאלו משחקים

פורסם

זו לא היתה שאלה,

אבל בעקרון מיקרוסופט יוציאו מימוש של DX11 באמצעות DX12 "מתחת למכסה המנוע" כך שכל משחקי הDX11 יקבלו את השיפורי ביצועים של DX12 וגם של החומרה של AMD על WINDOWS 10.

לא יודע מה לגבי DX10.

פורסם
  • מחבר
זו לא היתה שאלה,

אבל בעקרון מיקרוסופט יוציאו מימוש של DX11 באמצעות DX12 "מתחת למכסה המנוע" כך שכל משחקי הDX11 יקבלו את השיפורי ביצועים של DX12 וגם של החומרה של AMD על WINDOWS 10.

לא יודע מה לגבי DX10.

איך יודעים שמיקרוסופט יוציאו מימוש ב- DX11 או 10 ?

איך יודעים אם זה מגיע ב- WIN 10 ?

פורסם

מחפשים בגוגל אם יש כתבות. אם יש כתבות שאומרות שDX11 ימומש באמצעות DX12, סימן שיכול להיות שזה יקרה. אם אין כתבות, סימן שאי אפשר לדעת.

יש גם אפשרות להטיל קובייה ולהתפלל לאלוהי הGPU.

פורסם
  • מחבר
מחפשים בגוגל אם יש כתבות. אם יש כתבות שאומרות שDX11 ימומש באמצעות DX12, סימן שיכול להיות שזה יקרה. אם אין כתבות, סימן שאי אפשר לדעת.

יש גם אפשרות להטיל קובייה ולהתפלל לאלוהי הGPU.

אין כתבות שמשחקי DX 11 ירוצו עלDX 12

מיקרוסופט לא הבטיחה שום דבר כזה

AMD לא הבטיחה דבר כזה

יש גם אפשרות להטיל קובייה ולהתפלל לאלוהי הGPU.

התשובות שלך מבוססות על פנטזיות בלי ביסוס במציאות , זה לא רציני

פורסם

אוקיי טעיתי, יש 11on12 אבל אין 12on11

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים