עבור לתוכן

הסיפור מאחורי Rayman

Featured Replies

פורסם

רציתם פעם לדעת מהיכן הגיעו הרעיונות לסדרות המשחקים הגדולות בעולם? בסדרת "הסיפור מאחורי" תוכלו לגלות את כל הפרטים, והפעם על הפרק - Rayman מבית יוביסופט.

פורסם

אחת הסדרות האהובות עליי. תודה על הסקירה. זה שהיעדר הגפיים נבע במקור מקשיים טכניים - את זה חידשת אפילו לי. :)

אני חושב שריימן המקורי ששיחקתי במחשב בשלהי שנות ה90 איפשהו היה משחק מעצב עבורי. כשלמדתי להתגבר על הקושי העצום שלו והצלחתי לראשונה לעבור את כל השלבים בלי צ'יטים, הבנתי שני דברים: (1) שז'אנר הפלטפורמה מושך אותי במיוחד, ו(2) - שאני די טוב במשחקים האלה, ויכול, כנראה, לעבור את רוב אלה שארצה לשחק בהם בלי להזדקק לצ'יטים או עזרה מבחוץ. ריימן 2 וכל ההמשכים היו כבר עניינים טכניים לגמרי ;) (מה גם שהם יותר קלים מאשר המקורי).

פורסם
  • מחבר
אחת הסדרות האהובות עליי. תודה על הסקירה. זה שהיעדר הגפיים נבע במקור מקשיים טכניים - את זה חידשת אפילו לי. :)

אני חושב שריימן המקורי ששיחקתי במחשב בשלהי שנות ה90 איפשהו היה משחק מעצב עבורי. כשלמדתי להתגבר על הקושי העצום שלו והצלחתי לראשונה לעבור את כל השלבים בלי צ'יטים, הבנתי שני דברים: (1) שז'אנר הפלטפורמה מושך אותי במיוחד, ו(2) - שאני די טוב במשחקים האלה, ויכול, כנראה, לעבור את רוב אלה שארצה לשחק בהם בלי להזדקק לצ'יטים או עזרה מבחוץ. ריימן 2 וכל ההמשכים היו כבר עניינים טכניים לגמרי ;) (מה גם שהם יותר קלים מאשר המקורי).

שמחה שנהנת :)

כשחקרתי את הסרטון הכל חידש לי למען האמת. לא ידעתי שום דבר על המקור של ריימן מלבד זה שהוא הגיע מיוביסופט xD

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים