עבור לתוכן

שאלה בקשר לגיר רכב טיפטרוניק

Featured Replies

פורסם

להסתובב יותר מדיי מעל הקו האדום זה לא בריא, אבל אין לזה שום קשר לטיפטרוניק.

  • תגובות 55
  • צפיות 20.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

ב CARSFORUM אמרו לי שאם אני אמשוך את ההילוך עד 3000-4000 סל"ד אני אהרוס את הגיר והמנוע זה נכון ?

רק ב 4000 סלד אפשר להגיע לשיא המומנט !!! 14.7 קג"מ

כי היבואן אמר לי לא להגיע לקו האדום שזה 6500 סלד אבל גם ב 3000-4000 סלד זה הורס ?

פורסם

אין דבר כזה "ב CARSFORUM אמרו לי", זה בסך הכל אתר אינטרנט שמסתובבים בו אנשים. אנשים רגילים לגמרי כמוני כמוך. חלקם מבינים מה הם אומרים וחלקם אידיוטים רפי שכל.

גם ב-carsforum, כמו בכל מקום בעולם, יש פה ושם אנשים שהם מטומטמים גמורים.
פורסם
  • מחבר

אז נסיעה ב 3000 - 4000 סל"ד עם הילוך 3 זה תקין ? לא הורס את המנוע / גיר ?

יש לי ברכב 4 הילוכים

פורסם

אין דבר כזה "הורס", יש כזה דבר "שחיקה". ברור שסל"ד גבוה יותר יגרום לשחיקה מהירה יותר.

פורסם
  • מחבר

אם הרכב מטופל בזמן שמנים ( גיר מנוע ) תוספים והכול ... עדיין נסיעה בסל"ד 3000-4000 יכולה לשחוק את הגיר מנוע ?

או שלטיפולים אין קשר ושחיקה תבוא בכל מקרה ?

הגיר האוטומטי מעביר הילוכים ב 2000 סלד שם גם יש שחיקה ?

ועוד שאלה : זה נכון שאסור לסחוט את הדלק ברכב ? הבנתי שאם נוסעים עם שאריות הדלק אז נכנס ליכלוך למנוע זה נכון ? ואם כן אז התוסף מנוע לא אמור לנקות את כל זה ?

פורסם

כל רכיב מכני נשחק בפעולה שלו. גם אם הוא מטופל ומתוחזק. או הוא לא מתוחזק, השחיקה תהיה מואצת.

פורסם
  • מחבר

אז סלד גבוה זה לא רק יותר דלק זה יותר שחיקה ?

הענייין שעם 2000 סלד המאזדה בקושי זזה הוא עגלה - יש רכבים כמו מאזדה אימפרזה יונדאי I40 שאם לא מושכים בסל"ד הם לא זזים

קשה מאוד לנסוע 2000 סלד בעיקר ששיא המומנט של הרכב מושג ב 4000 סלד 2000 סלד הרכב כמו סוזוקי אלטו מבחינת כח סחיבה

פורסם

אני לא מבין מה אתה רוצה. ברור שככל שהמנוע עובד בסל"ד גבוה יותר, כך הוא צורך יותר דלק ונשחק יותר. במהירות שיוט סל"ד המנוע צריך להיות בין 1500 ל-2000.

פורסם
  • מחבר

אז כל המכוניות הספורטיביות GOLF GTI וכו' נשחקות מהר ? והמנוע / גיר לא מחזיק הרבה זמן ?

פורסם
  • מחבר

מה זה מהירות שיוט ?

פורסם

בתכלס שיוט זה כשאתה נוסע קבוע על סל"ד נמוך. בד"כ הכוונה היא לכביש מהיר - 70-110 קמ"ש.

פורסם

אני מנסה להבין אם הכותב פשוט השתגר אלינו ישירות מעידן האבן ופגש בפעם הראשונה מכונית.

iveco יקר, צ'יל רילקס תנשום עמוק הכל טוב.

או שתסע על D כמו רוב הישראלים או שתעביר הילוכים בעצמך. בכל מצב הרכב יהיה בסדר גמור

פורסם
  • מחבר

שמתי לב למשהו מוזר ברכב , בכביש 1 יש ירידה ממש ארוכה והרגל שלי קבועה על הדוושה ב 2500 סלד משהו כמו 90-100 ואז בירידה אני משאיר את דוושת הגז לחוצה רגיל בלי שינוי והסלד עולה ל 3000 והמהירות עולה 110^ השאלה למה הסלד משתנה ?

אני צריך להוריד ממש את הרגל מהגז כדי להשאיר את הסלד על 2500 בירידה הרכב אמור לצרוך פחות דלק נכון ? ובירידה תלולה הסלד לבד עולה ... מוזר... מישהו נתקל בדבר כזה ?

איך הרגל קבועה על הדוושה 2500 סלד והסלד עולה לבד 3000 בלי שאני אלחץ או אבצע שינוי בדוושה ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים