פורסם 2015 במרץ 2510 שנים זה בכלל שאתה יורד מהרזולוציה הטבעית של המסך ועכשיו פיקסל אחד "וירטואלי" לא שווה פיקסל אחד פיזיואין צורך לקרוא לזה "נאנו טכנולוגי" זה ממש לא נאנווברור שזה יקר יותר אבל לא 150% אחוז יקר יותר. יש לך פה בועה כי 4K עדיין נתפס כמשהו לשוק ההי אנד ולא לצרכן הממוצע. בדיוק כמו שהיה עם FHD בזמנו (וLCD בזמנו)המציאות היא שכרגע אנשים לא קונים 4K אפילו אם הם יכולים כי פשוט אין סיבה. אפילו לא כל התוכן המשודר (טלוויזיה וקולנוע) הוא בFHD אז למה לקנות 4K?היחידים שנהנים מהקטע הזה הם הגיימרים שיכולים להריץ משחקים ב4K אבל הם מיעוט לא מעניין ולא חשוב
פורסם 2015 במרץ 2510 שנים לא הזכרתי לרגע רזולוציה שאינה טבעית. דיברתי על מסך פיזי בעל רזולוציה טבעית נמוכה מFHD.מסכים עם הכל מלבד הסיבה. עיבוד תמלילים עריכת קול עיצוב גרפי עריכת ווידאו או מידול ותכנן תלת מימד וכו' (למעשה צרכים משרדיים) נשמעים לי כמו חלום רטוב על גבי סך UHD...הסיבה היחידה שאני מתעכב כאן היא היכולת האומללה של כרטיסי הביניים\גבוה של השוק הסביר.
פורסם 2015 במרץ 2610 שנים לא הזכרתי לרגע רזולוציה שאינה טבעית. דיברתי על מסך פיזי בעל רזולוציה טבעית נמוכה מFHD.מסכים עם הכל מלבד הסיבה. עיבוד תמלילים עריכת קול עיצוב גרפי עריכת ווידאו או מידול ותכנן תלת מימד וכו' (למעשה צרכים משרדיים) נשמעים לי כמו חלום רטוב על גבי סך UHD...הסיבה היחידה שאני מתעכב כאן היא היכולת האומללה של כרטיסי הביניים\גבוה של השוק הסביר.זה כי אתה לוקח מכונית משפחתית למסלול מירוצים ומצפה ממנה להתחרות עם מכוניות מירוץ.אתה עורך וידאו? מרנדר? שים כרטיס שמיועד לזה...
פורסם 2015 במרץ 2610 שנים אתה מבלבל בין המושגים וההגדרות;אני לא עורך תכני ווידאו ברזולוציית 4K ולא מרנדר (עובד או מעבד) מודלים העונים להגדרה של 4K.(גם אם כן, בדרך כלל בזמן העבודה הפריסה של הפלייבק עצמו היא אינה מלאה על כל פני המסך כך שהדרישה לכוח העיבוד עדיין נשארת באזור גבולות ה FHD אך זה לא העניין.)אני מדבר על הנוחות שבפריסת ממשק התוכנה על גבי מסך ברזולוציית 4K המאפשר משטח עבודה גדול ונוח יותר לארגון הפריטים וכליי העבודה, בדומה לנוחות שבפריסת ממשקי התוכנות על פני זוג מסכי FHD בהשוואה למסך בודד. עם דרישה זו אני מאמין שגם מאיץ INTEL HD יצליח להתמודד.שוב אני לא מדבר על כוח העיבוד הנדרש עבור פלייבק של האובייקט עצמו אלה על פריסת ממשק התוכנה באופן מרווח יותר.הבעיה היא בכלל במשחקים. מפני שהכרטיסים הנוכחיים אינם יודעים להתמודד עם משחקים נורמליים ב4K זה מאלץ את המשתמש להתפשר על רזולוציה שאינה טבעית.זו הסיבה שאני ממתין בחליון עיניים לכרטיס שוק ביניים~גבוהה במחיר הגיוני או במילים אחרות: מכונית מירוץ.
פורסם 2015 במרץ 2610 שנים אתה מבלבל בין המושגים וההגדרות;אני לא עורך תכני ווידאו ברזולוציית 4K ולא מרנדר (עובד או מעבד) מודלים העונים להגדרה של 4K.(גם אם כן, בדרך כלל בזמן העבודה הפריסה של הפלייבק עצמו היא אינה מלאה על כל פני המסך כך שהדרישה לכוח העיבוד עדיין נשארת באזור גבולות ה FHD אך זה לא העניין.)אני מדבר על הנוחות שבפריסת ממשק התוכנה על גבי מסך ברזולוציית 4K המאפשר משטח עבודה גדול ונוח יותר לארגון הפריטים וכליי העבודה, בדומה לנוחות שבפריסת ממשקי התוכנות על פני זוג מסכי FHD בהשוואה למסך בודד. עם דרישה זו אני מאמין שגם מאיץ INTEL HD יצליח להתמודד.שוב אני לא מדבר על כוח העיבוד הנדרש עבור פלייבק של האובייקט עצמו אלה על פריסת ממשק התוכנה באופן מרווח יותר.הבעיה היא בכלל במשחקים. מפני שהכרטיסים הנוכחיים אינם יודעים להתמודד עם משחקים נורמליים ב4K זה מאלץ את המשתמש להתפשר על רזולוציה שאינה טבעית.זו הסיבה שאני ממתין בחליון עיניים לכרטיס שוק ביניים~גבוהה במחיר הגיוני או במילים אחרות: מכונית מירוץ.הבנתי. אז כמו שאמרת זה לא מצריך כוח עיבוד יותר מידי גבוה.לא יודע מה המצב עכשיו אבל עד לפני שנה וחצי אני יודע שלא כל תוכנה ידעה להתנהג בצורה אופטימלית הרזולוציות מעל FHD (כולל פוטושוט, כרום, סקייפ, ואפילו ממשק החלונות וההודעות של ווינדוס 8.1 היה קצת מבוגג). לפחות את הכרום הם פתרו...
פורסם 2015 במרץ 2610 שנים יש הודעות מסויימות שנתקלתי בהן (כשמשתמשים על רזולוציה מעל FHD) שהטקסט לא מיושר בצורה תקינה. גם כשאופצית הSCALE מופעלת....
פורסם 2015 במרץ 2610 שנים אהה נו בסדר זה שטויות... כאילו יעבור לו באחד העתדכוניםאך מבחינת פריסת עמוד נתונים ומדע על גבי מסך בסדריי גודל כאילו אין בעיה מיוחדת אני מניח
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.