Pillars of eternity - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Pillars of eternity


Buck

Recommended Posts

לא ראיתי דיון על המשחק אז אני פותח. ב26.3 משתחרר משחק התפקידים החדש של Obsidian. למי שלא מכיר את Obsidian או שיחק במשחק האחרון של סאות פארק, זו היא חברה שהוקמה ביחד עם מהיוצאים של בלאק אייל, החברה שהביאה לעולם כמה מהמשחקים הטובים ביותר שיצאו מעולם כמו Baldur's gate 2 וPlanescape tourment.

המשחק הוא משחק איזומטרי שדומה מאוד ל Divinity Original Sin רק שבמקום תורות ,הקרבות נערכים בזמן אמת שניתן לעצור בכל שלב עם מקש הרווח כדי לתת הוראות לחבורה שלך. הוא פותח תוך כדי דיון מתמשך עם התורמים במטרה לשחזר ככל האפשר את התחושה של Baldur's gate 2 מכל הבחינות. כעת אחרי שגירסאת הבטא לתורמים השתחררה ,לא מעט תורמים יושבים עליו ומסייעים לצוות הפיתוח לתקן באגים ולאזן את מערכת הקרבות.

יש במשחק כרגע כ150 איזורים שונים והוא הולך להיות משחק ענק וכמו שאני מכיר את אובסידיאן הדמויות הולכות להיות עמוקות והעלילה מיוחדת ושונה מהקלישאות הרגילות של .

אני ממליץ למי שאוהב את הז'אנר של משחקי התפקידים לשקול לקנות אותו. בשונה מקיק סטארטרים אחרים מדובר בהשקעה יחסית בטוחה בגלל ששחקני עבר כמוני השפיעו ישירות על החלטות מסוימות בפיתוח ועוזרים לאזן אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

הם התחילו לעשות אופטימיזציה למערכות שונות רק לפני כשבועיים, בינתיים הבטא עובדת על לפטופים אבל יש פה ושם דרופים. נראה אם בגרסא הבאה זה יסתדר .

בכל מקרה אולי כדאי לחכות לאחרי שהמשחק יצא כי יש סיכוי שהם יצטרכו עוד זמן לסדר את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

כבר כמה ימים שהמשחק בין המשחקים הנמכרים ביותר בסטים ובGOG וזה כך עוד לפני שהוא השתחרר לשחקנים ושיצאו המפתחות למי שהשקיע בו כך שבינתיים נראה שהולך להם טוב.

עד מחר יש אמברגו ביקורות שכמה אתרי ביקורת שברו בצורות מתוכמות ובינתיים נראה שהמבקרים מאוד אוהבים את המשחק ושהוא ארוך מאוד ומלא תוכן גם בסטנדרטים של משחקי תפקידים .אגב ,מבחינה טכנית הוא יציב ולא עושה בעיות מיוחדות (למי שעומד+- בדרישות ושיש לו מספיק זכרון) אבל הוא משחק תלוי מעבד ולא כלכך תלוי בכרטיס המסך.

אני מאוד מקווה שילך להם, הם יודעים לעשות משחקים עם עלילות מעולות ודמויות מאוד עמוקות ולדעתי הם טובים בכך יותר מBioware. אם המשחק ימכור והם ירוויחו מספיק כסף הם יוכלו להרשות לעצמם להתחיל ליצור עוד משחקים בקצב שלהם עם התמיכה של קהילת השחקנים ולא לשחרר אותם בלחץ כשהם צריכים לקבל אישור של המפיצה על כל שינוי קטן במשחק.

אגב, חשבתי שיש כאן הרבה שחקני באלדרס גייט ,אין לכם משהו לכתוב על העניין ,מה דעתכם על המשחק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אפעיל את המפתח בGOG לsteam יש עדכוניים ששוקלים מלא וסתם ימלאו לי את הSSD. חוץ מזה אני שונא את כל הקונספט של הDRM. סתם דבר חסר תועלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתם אוהבים אותו כנסו לmetacritic ותתנו לו 10 ,אובסידיאן כמעט פשטה את הרגל לפני המשחק בגלל מזל רע:

קודם כל הם חתמו עם על כך שאם ההרחבה שלהם לפול אאוט F:NV תקבל ציון ביקורות של 85 ומעלה הם יקבלו בונוס שמן. ההרחבה שלהם מכרה 5 מיליון עותקים והכניסה לBethesda יותר מ300 מיליון דולר אבל ממוצע הביקורת המקצועיות בmetacritic היה רק 84 אז כך יצא שהחברה שאשכרה פיתחה את המשחק קיבלה בערך 3 מיליון דולר ונאלצה לפטר עובדים. (ואגב ,גם זה בגלל שBethesda לחצה עליהם לשחרר אותו מוקדם יותר ולכן היו בו הרבה באגים בהתחלה)

אחר כך הם פיתחו את המשחק המוצלח של south park לTHQ וTHQ פשטה את הרגל כך שגם ממנו הם לא קיבלו בונוס ועבר הרבה זמן עד שהמשחק השתחרר.

ואז הם פיתחו משחק לקונסולות שהמפיצה ביטלה ברגע האחרון.

כל פעם הם נאלצו לפטר עובדים ומפיצות פחדו שהם הולכים לפשוט את הרגל וזה הזוי כי שני המשחקים הללו היו מעולים בצורה בלתי רגילה ובכלל זו חברה שכמעט כל מה שהיא נוגעת בו נהפך לזהב. אני רוצה מאוד שהם יצליחו כדי שאוכל לשחק במשחקים מעולים שהם יפתחו בעתיד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

משחק נהדר, פשוט סוחף אותך לתוך העולם המלא תוכן.

יש המון חפצים, סודות, חידות, מלכודות ואין סוף מפלצות ובוסים.

פשוט מהנה, לאסוף חברים למסע שאחרי שעושים מנוחה מציקים לך בשאלות "שמתי לב שלא נרדמת טוב קרה משהו?"

כל חתיכת מידע שאוספים בדרך עוזרת בהמשך העלילה.

משחק מאוד מהנה לאוהבי הז׳אנר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...