איזה עוד מפעילה סלולרית רוכבת על פלאפון? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איזה עוד מפעילה סלולרית רוכבת על פלאפון?


Screw_Master

Recommended Posts

ערב טוב לכולם, ויום אשה שמח למי שזה רלבנטי אליו:)

במשך משהו כמו 8 או תשע שנים הייתי באורנג', חתכתי מהם בגלל שירות נוראי להוט מובייל. פתאום הכל היה מהיר יותר ואני ממש מרוצה. עשיתי את הטעות של לחזור לאורנג' בגלל מחיר, ופתאום הכל איטי יותר (פייסבוק, יוטיוב, הודעות בוואטסאפ). למי שתוהה - אני מסתובב עם Nexus IV של , כך שאני לא חושב שמדובר בבעיית מכשיר. חזרתי להוט מובייל (שגם נתנו מחיר זול יותר, על הדרך), פתאום הכל שוב יותר מהיר, אבל אז מרפי נכנס לפעולה ומסתבר שהם עברו לרכב על אורנג' בגלל הדור הרביעי. פתאום גם בהוט מובייל הכל איטי יותר - פתאום לוייז לוקח המון זמן למצוא את המקום שאני מחפש, פתאום פייסבוק לא מראה תמונות, פתאום נתקע באמצע - הדברים המעצבנים.

השאלה היא - איזה עוד ספק סלולר רוכב על פלאפון? האם יש טעם לדבר עם פלאפון עצמם? שמעתי שלא סתם שהשירות שלהם נוראי אלא שהם פיזית שקרנים, אבל היי - כמה אני כבר צריך את השירות של הסלולר שלי? עם מובייל דיברתי בדיוק פעם אחת והם היו סבבה (פלוס שני המעברים אליהם, שגם היו בסדר, אבל שם הם מוכרים לי משהו, אז...), עם אורנג' הייתי במרכז שירות שלהם פעם אחת והחוויה הייתה איומה. אז איזה ספק רוכב על פלאפון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רמי לוי.

ואין איתם כל מני בעיות של SMSים שלא מגיעים וכאלה? שמעתי פעם משהו...

רמי לוי ווואלה מובייל.

יש פה משתמשים של או זה או זה שיכולים להעיד שהגלישה סבבה? זורמת ולא נתקעת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש פה משתמשים של או זה או זה שיכולים להעיד שהגלישה סבבה? זורמת ולא נתקעת?

מנסיון בן חודש עם פלאפון - הגלישה בסדר גמור, הבעיה היחידה היא שהיא נפסקת אם מיצית את מכסת הגלישה החודשית עד תחילת מחזור החיוב הבא.

מבחינת יציבות ואיכות שמע בשיחות - ידה של פלאפון על העליונה ונראה שגם ה HD Voice לשם שינוי באמת עובד, להבדיל מזה של 012/עורנג', שלא משנה כמה שיחות ניסיתי לבצע בין מכשירים תואמים ע"ג אותה התשתית, גורנישט.

הייתי נשאר בפלאפון אילו הפסקת הגלישה לא היתה רלוונטית והיו להם חבילות של יותר מ 5-7 ג'יגה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...