פורסם 2015 במרץ 310 שנים AMD מורידים את הרגל והגז ומצמצמים את ההוצאות על MANTLE, מכוונים מפתחים ל- API הנפוצים יותר של MS ו Khronos. כמו כן הם מבטלים את התוכנית להוציא SDK ציבורי...http://www.pcper.com/news/Graphics-Cards/GDC-15-AMD-Mantle-Might-Be-Dead-We-Know-It-No-Public-SDK-Plannedמצד שני Khronos הכריזו ששמו של glNext יהיה Vulkan ושה- API החדש מבוסס על MANTLE, יכול להסביר למה AMD מורידים את ההשקעה בפרויקט השאפתני.http://www.pcper.com/news/General-Tech/GDC-15-Khronos-Acknowledges-Mantles-Start-Vulkanולמי שרוצה לקרוא עוד על ה- API החדש:http://www.pcper.com/reviews/General-Tech/GDC-15-What-Vulkan-glNext-SPIR-V-and-OpenCL-21 נערך 2015 במרץ 310 שנים על-ידי HuGeMouTh
פורסם 2015 במרץ 310 שנים אז מנטאל סיים להיות "משנה המשחק" ותפקידו כ"העתיד של המשחקים" בוטל?http://tech4gamers.com/amd-mantle-1-0-is-dead-please-turn-to-microsofts-directx-12/כ"כ מהר?זה נתן להם איזשהו רווח לעתיד כל הניסיון הזה?
פורסם 2015 במרץ 310 שנים מחבר ביום ש- AMD הכריזו על MANTLE כולם אמרו שכניראה אורך החיים של ה- API יהיה קצר. סביר להניח ש- AMD לא יהרגו את הפרוייקט ושהוא ישאר כתוספות ל- API קיימים בדומה למה ש- NVIDIA עושים.לפי מה ש- AMD ו- Khronos אמרו עד עכשיו נראה כאילו AMD העבירו את כל מה שהיה להם ל- Khronos שימשיכו את הפיתוח, מהלך הגיוני אם מתחשבים בזה ש- MANTLE היה מוגבל למספר כרטיסי מסך של AMD וה- API של Khronos עובד בערך על כל כרטיס מסך שזמין כיום.בקשר לבמה זה יעזור ל- AMD בעתיד, כל פיתוח כזה נותן יתרון מסויים, קטן ככל שיהיה, בסופו של דבר זה משהו שהם יודעים עליו יותר מהמתחרים (ומשהו שאינטל ניסו לפתח וכשלו ושסגן נשיא ב- NVIDIA הודה ששימש כבסיס ל- GLNEXT). כמו כן כניראה ש- volcan מסיים עידן מאוד ארוך שבו OPRNGL עבד יותר טוב עם כרטיסי מסך של NVIDIA, יכול לשנות הרבה כאשר יותר ויותר מפתחים מוציאים משחקים ללינוקס.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.