קניתי נתב TL-WDR4300 צריך עזרה להפוך את VVG2000 למודם ולעשות ברידג' - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קניתי נתב TL-WDR4300 צריך עזרה להפוך את VVG2000 למודם ולעשות ברידג'


Alduin

Recommended Posts

שלום לכולם,

קניתי היום את הנתב TL-WDR4300 ואני רוצה לעשות ברידג' כך שה- VVG2000 שיש לי מבזק יהיה רק מודם.

האם אוכל לקבל הוראות איך לעשות את זה, או אולי לינק?

תודה רבה

עריכה: לא יודע אם זה משנה אבל כרגע אני עם תשתית וספק נטוויז'יון, 100 מגהבייט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה Cheif, הצלחתי להגדיר ונראה שהאינטרנט והוויפי עובדים כמו שצריך.

רק שלוש שאלות:

1.למרות שיש והסימן של המחשב בשורת התחל מראה שיש והכל תקין (כולל הראוטר), משום מה הנורה במודם VVG2000 אדומה (ה- i שמעיד שיש אינטרנט). זה אמור להיות ככה?

2.בנוסף, למרות שסגרתי את התקשורת האלחוטית של המודם לפני החיבור של הנתב, הנורה של הוויפי דלוקה קבוע במודם.

3.לבסוף, אני כבר לא יכול לגשת להגדרות של המודם, זה אמור להיות ככה? לפני החיבור כדי להכנס להגדרות היה צריך לכתוב 10.0.0.138 עכשיו זה לא עובד. יש מספר אחר שצריך להקיש שמביא אותי להגדרות הנתב החדש. שם הכל תקין אבל איך מגיעים להגדרות ה- VVG2000 כדי לבדוק לדוגמה הגדרות וויפי?

תודה רבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. כן. כי הוא משמש כמודם ולא כנתב ולכן החייגן בנתב ולא בו. הקיצר - תקין.

2. השאלה היא אם אתה רואה תקשורת WIFI נוספת על זו של הנתב שלך.

3. באיזה כתובת נמצא הנתב החדש שלך? אני מניח שהוא מתחיל ב-192. אם זה אכן המצב, לא תוכל לגשת למודם ב-10.0.0.138 ובפועל אין לך מה להגדיר שם כך שזה לא נראה לי קריטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה Cheif. אכן, הכתובת של הנתב החדש היא 192.168.0.1. הסיבה שהתעניינתי לגבי וויפי היא שלצערי כשהחלפתי מודם תקול אצל בזק וקיבלתי VVG2000 אחר, עשיתי בטעות התקנת אקספרס שלו וזה הפעיל לי את הבזק free wifi. נכון לרגע זה, הערוץ וויפי הזה עדיין פתוח לי ואני חושד שזה מהמודם של בזק.

חשבתי לשאול על זה באשכול חדש אבל אמשיך כבר פה. איך אני מבטל את הבזק free wifi? הייתי עכשיו בשיחה עם נציג של בזק שאין לי ספק שחירטט אותי. הוא אמר שאין דרך לבטל את זה וכל המודמים מגיעים ככה ועוד ועוד, עד שראיתי שאני לא מגיע איתו לכלום וסיימתי את השיחה. באתר של בזק הם מציעים לצאת מהשירות כאן https://wifi.bezeq.co.il/pages/removeservicepage.aspx אבל כשאני מכניס את הנתונים הוא כותב לי שאני לא חבר בשירות למרות שכשאני מסתכל על ערוצי הוויפי אצלי אחד מהם הוא bezeq free.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כך אמורות להיראות ההגדרות של הWIFI כאשר הוא מכובה, אם בלשונית של SSID2/3/4 השורה הראשונה של Enable Wireless מסומנת זה מה שמפעיל את הFree WIFI.

אם בSSID2/3/4 אתה לא יכול לכבות את הרשת, תעשה איפוס הגדרות למודם בעזרת לחיצה ארוכה על שני הכפתורים מעל מתג הכיבוי שלו ותגדיר הכל מחדש, כולל כיבוי הWIFI.

4cd81b1ce9be.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...